Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

pawlo234

Użytkownicy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawlo234

  • Urodziny 04.07.1979

Osiągnięcia pawlo234

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. No to z rana w drogę, kierunek Pszów. Do zobaczyska
  2. No Pioter nawet mamy wspólną fote dzięki Aparatce . Impra godna polecenia, miejsce i klimat zajebiste a całości dopełnił Manson.
  3. No i udało mi się upolować FotoAparatkę Dzięki i również pozdrawiam, ....w oczekiwaniu na foto
  4. Byliśmy w sobotę, dzięki za wspólną przejażdżkę tym którzy byli oraz serdeczne podziękowania za pyszne ciacho, herbatkę i WC dla znajomych od Ewy. Poniżej zapodaję linka do kilku fotosów.2009-08-15_Zlot_Żywiec
  5. No to cieszę się że problem się rozwiązał Pozdrowionka.
  6. Zmiana miejsca startu - Stacja BP Katowice Aleja Górnośląska obok Praktikera na 3 stawach (A4) kierunek Wrocław. Ruszamy 8.30, kto chętny zapraszam. Do zobaczyska.
  7. Weź na noc do domku uzupełnij elektrolit i podłącz pod prostownik jak nie pomoże ładowanie to wtedy będziesz się martwił.
  8. No Stary, przyczyn może być kilka albo nawet kilkanaście. Na początku sprawdź czy dobrze wsadziłeś filtr powietrza bo chyba ostatnio tylko przy tym majstrowałeś, zobacz czy nie zaciąga gdzieś bokiem za dużo powietrza.
  9. Na początek, spuść całość tego dziadostwa z komory filtra - na dole powinieneś mieć rurkę z korkiem, odkręć korek i spuść to co zostało (to się bierze z odmy). Następnie wymień filtr powietrza na nowy jeśli tamten jest zasyfiony. Sprawdź poziom oleju (sprawdzanie - rozgrzej silnik, moto w pion - nie na stopce, odczekaj jakieś 5 min aż olej spłynie i wsadź bagnet nie zakręcając go). Jeśli mało to dolej i żeby nie było też ponad max. Pojeździj i zaobserwuj czy jest coś lepi. Jeśli chcesz wiedzieć czy pierścienie do roboty to sprawdź kompresję. Gdybyś miał strzelony któryś z pierścieni pewno byś usłyszał jakieś niepokojące dźwięki z silnika. Pierścienie raczej mogą nie trzymać już dobrze kompresji. Danvield dobrze napisał, prędzej uszczelniacze niż pierścienie. Właśnie sprawdź czy nie kopci (błękitny dym) jeśli kopci przy schodzeniu z obrotów to w stronę uszczelniaczy a jeśli na luzie i przy podkręcaniu to już bardziej w stronę pierścieni. Błękitny dym - spalanie oleju.Pozdrawiam.
  10. Dokładnie Jeśli lejesz olej tak jak trzeba, to silnik raczej nie do zajechania
  11. Jak dla mnie to wszystko wskazuje na AKU ale mogę się mylić . Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.