januszw Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Honda Shadow 1100, robił ktoś w warsztacie remont silnika, mój bierze olej, wcześniej trochę wykapało, nie zauważyłem (a może taki kupiłem, mam go 3 miechy, wtedy też musiał brać) i musiałem trochę przegrzać silnik.Ile i gdzie wie ktoś, może namiary.Mam zamiar dociągnąć do końca sezonu a potem wstawić. Sam raczej się nie porwę.Czy musicie też dolewać i jak już, to jak często Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~arek~ Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Czesc, polecam: http://pmmotor.otomoto.pl/index.phpChłopaki bardzo długo siedzą w tych sprzętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhoustDragon Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Popytaj o Piotrka z MOTOHYBRID(Zabrze).O ilę dobrze sobie przypominam to on też ma Shadow'a 1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo234 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Witaj, moja Shadowa nie bierze, a jak już to znikome ilości, ale w granicach mieści się gdyby nawet wzieła do ok. 0.3l na 1000km bo nie jest to nowy motocykl. Pisz troszkę jaśniej i konkretniej.Który rok tego Shadowa?Ile bierze tego oleju?Jakiego oleju używasz?Wcześniej trochę wykapało - jak to wykapało, masz przecieki?Musiałem przegrzać silnik - a co z kontrolką temp albo oil, nie zapalały się, albo jeździłeś z oświeconymi??Na początek sprawdź czy masz suchy filtr powietrza i obejrzyj czy cylindry nie są gdzieś zachlapane olejem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszw Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Rocznik 92Kontrolki brak - po przeróbce, drag, przecieków też brak, jedynie spod czujnika wcześniej "kapało" (kilka kropel po nocce na podłodze w garażu, nie wiem, co było, jak był na chodzie) ale jest już zrobiony,olej pół-syntetyk,oleju dolałem prawie 0,6l,jeszcze filtra nie sprawdzałem - Dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 w takim sprzecie nie szybko wymienia sie pierścienie, predzej uszczleniacze zaworowe ale musiałby Ci przydymiac przy schodzeniu z obrotów. no i przebieg ponad 100K musiałby miec bo to 1100.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo234 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Dokładnie Jeśli lejesz olej tak jak trzeba, to silnik raczej nie do zajechania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszw Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Troszkę oleju w obudowie na dnie filtra powietrza (dało się wytrzeć szmatką papierową) Dzięki PAVLO.Czy to znaczy, że pierścień zbierający szczelony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo234 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Na początek, spuść całość tego dziadostwa z komory filtra - na dole powinieneś mieć rurkę z korkiem, odkręć korek i spuść to co zostało (to się bierze z odmy). Następnie wymień filtr powietrza na nowy jeśli tamten jest zasyfiony. Sprawdź poziom oleju (sprawdzanie - rozgrzej silnik, moto w pion - nie na stopce, odczekaj jakieś 5 min aż olej spłynie i wsadź bagnet nie zakręcając go). Jeśli mało to dolej i żeby nie było też ponad max. Pojeździj i zaobserwuj czy jest coś lepi. Jeśli chcesz wiedzieć czy pierścienie do roboty to sprawdź kompresję. Gdybyś miał strzelony któryś z pierścieni pewno byś usłyszał jakieś niepokojące dźwięki z silnika. Pierścienie raczej mogą nie trzymać już dobrze kompresji. Danvield dobrze napisał, prędzej uszczelniacze niż pierścienie. Właśnie sprawdź czy nie kopci (błękitny dym) jeśli kopci przy schodzeniu z obrotów to w stronę uszczelniaczy a jeśli na luzie i przy podkręcaniu to już bardziej w stronę pierścieni. Błękitny dym - spalanie oleju.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszw Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Pavlo,oleju w komorze filtra było mało, filtr suchy i czysty.Ale dzisiaj wyskoczył nowy problem, jeszcze nie przeglądałem moto ale:na wolnych obrotach, na każdym biegu wszystko O.K. lecz, jak dodam gazu to przy wyższych obrotach na każdym biegu mocno się krztusi (przerywa) i mocy brak.Albo paproch w filtrze lub gaźnik chyba... no właśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo234 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 No Stary, przyczyn może być kilka albo nawet kilkanaście. Na początku sprawdź czy dobrze wsadziłeś filtr powietrza bo chyba ostatnio tylko przy tym majstrowałeś, zobacz czy nie zaciąga gdzieś bokiem za dużo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszw Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Pavlo,filtr paliwa i po problemie teraz troche jazdy i muszę sprawdzić olej po wymianie jak się zachowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo234 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 No to cieszę się że problem się rozwiązał Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.