lewiasty Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 mam problem. Dziś po czyszczeniu gaźników pojawiło się paliwo w airboxie. A wręcz leciało jak szalone. Popukałem w gaźniki, potrząsłem i przestało. Jednak czuję się zaniepokojony. Poza tym wcześniej moto miało problemy z paleniem (wtedy jak paliwo znalazło drogę ucieczki przez airbox). Co było powodem? Mam się przejmować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Pewnie zawiesił się zaworek iglicowy,jeśli teraz moto pali i nic nie kapie to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 dziś napiszę czy pali bo wczoraj aż akumulator rozładowałem z wrażenia:) No mam nadzieję,że to tylko pływak się podwiesiłMoto pali elegancko. Jest jeden problem. Po odkręceniu korka oleju uniosły się jakieś opary. CZy to paliwo? śmierdzi trochę podobnie (znawcą nie jestem). Czy z airboxa mogło przedostać się do miski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek23 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Sprawdz kranik,jeśli masz podciśnieniowy to pewnie on się zawiesił i paliwo cały czas leci do gażników,a dalej do airboxa.Po prostu zdejmnij wężyk doprowadzający paliwo do gażników,jeśli leci to wina kranika (ja miałem taki przypadek).POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 kranik nie jest podciśnieniowy. Poza tym problem paliwa w airboxie rozwiązany- winny był zaworek iglicowy. Teraz kwestia paliwa w oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 widocznie kranik w pozycji PRI zostawiłeś, przestaw na ON, wymień olej!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 widocznie kranik w pozycji PRI zostawiłeś, przestaw na ON, wymień olej!!Pisałem-kranik nie jest podciśnieniowy:) pisałem też,że zawiesił się zaworek iglicowy. Czytaj wszystkie posty,nie ostatni. Olej wymienię, bo nie lubię jak coś nie gra. Ciekawi mnie to tylko ze strony technicznej. Czy możliwe było przelanie paliwa do oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Sam dymek to nic dziwnego olej rozgrzany paruje,jak byś miał paliwo w oleju to olej byś miał rzadki jak woda no i silnik raczej by nie był zbyt mocny bo pierścienie by przepuszczały paliwo do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Kolego bardzo prosta sprawa jak sprawdzasz regularnie olej i wiesz ile go miałeś po ostatnim sprawdzeniu to jeżeli się dostało paliwo do oleju to wzrośnie automatycznie jego poziom. Paliwo do oleju może się dostać do oleju przez cylinder czyli z gaźnika do cylindra a później przez pierścienie do Skrzyni Korbowej. Sprawdź jego poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Kolego bardzo prosta sprawa jak sprawdzasz regularnie olej i wiesz ile go miałeś po ostatnim sprawdzeniu to jeżeli się dostało paliwo do oleju to wzrośnie automatycznie jego poziom. Paliwo do oleju może się dostać do oleju przez cylinder czyli z gaźnika do cylindra a później przez pierścienie do Skrzyni Korbowej. Sprawdź jego poziom. Stary..to nie jest pół litra tego paliwa w oleju. Choćbym sprawdzał co godzinę to nie zauważe paru mililitrów wachy w oleju. Po prostu zmieniam szmarowanie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.