maciek20x Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 witam....mam powazny problem, nawet mechanik nie dal sobie z tym rady.....a problem polega na tym ze, moto na biegu jalowym wchodzi na obroty super, ale juz na biegu 1 powyzej 11tys mdli go, a na 2,3,4,5,6 powyzej 4,5tys nie chce jechac, dusi go,,,,dodam ze mechanik zrobił synchro, pompke paliwa zmienił i nic to nie pomogło.....z gory dzieki za pomoc<piwo> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Zmien mechanika.Powodow moze byc wiele.rozumiem ze to w trakcie jazdy zaczyna go mdlic tak ?moglbys na stojaku go puscic na kilku biegach ?stawiam albo na problem z filtrem powietrza i sradem lub jego zatkaniem badz nieszczelnosciami ewentualnie jesli grzebal przy gaznikach to moze ciagnac lewe powietrze.moze tez byc modul zaplonowy (cewki), bo podejrzewam ze swiece to sprawdziliscie co ?moze byc zle ustawiony poziom paliwa i w ogole jeszcze kilkadziesiat innych rzeczy ktore ciezko bedziesz mial sprawdzic z powodu braku wiedzy technicznej i odpowiednich narzedzi. reasumujac...ZMIEN MECHANIKA ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Tak jak kolega napisał, możesz miec przytkany filtr powietrza, gaźniki zasyfione, lub pompa paliwa działa niewłaściwie i nie dostarcza paliwa jak nalezy, ćwiece. działaj!Robiłem 2 srady ostatnio z podobnymi objawami i wymiana filtra powietrza, świec załatwiła sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek20x Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 dzisiaj zmieniłem w nim filtr powietrza, swiece, nawet fajki,,, i z tego co zauwazylem lepiej wchodzi na biegach na wysokich obrotach niz przed wymiana.... ale dalej go mdli,szarpie nim ...tak jakby sie dławił. tak jakby chciał jechac a nie moze bo cos go blokuje ... nawet w czasie jazdy dodalem mu ssanie i nic nie pomoglo....mocie moze jakies pomysły co z nim nie tak??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek20x Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 aaaa i dzisiaj dałem moto na stojak i idzie jak przecinak......zero dolegliwosci....... ale dalej pod obciarzeniem dusi go na wysokich obrotach......z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 moim zdaniem masz problem z mieszanką paliwowo powietrzną, na tym sie skup, mało paliwa lub za dużo powietrza (jakieś nieszczelności)motocykl pod obciążeniem, czyt. w czasie jazdy potrzebuje wiecej paliwa niż na biegu jałowym czy na podnośniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01baca10 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zerknij na kabelki od czujnika stopki - dla tego też może przerywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek20x Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 czujnik jest dobry, w nastepnym tyg daje moto do mechanika, bo juz sam w nim nic nie zrobie.....jeszcze tylko do gaznikow zagladne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Miałem podobne objawy w gixerze, urwała mi się iglica na jednym z gaźników, wpadła w gniazdo o nie puszczała paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody GS Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 winny sa membrany i iglice w gazniku najlepiej kupic cale nowe gazniki w dobrym stanie lub zamowic te elementy w serwisie Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3com Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Jak by co to regeneruje gaźniki-membrany, iglice,zawory pływakowe i inne.ehh ale kotleta odgrzalem ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.