Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Fz 750 Glowica + Wal


Speiner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przyjaciele ratujcie bo już się załamałem. Posiadam, silnik do Yamahy FZ 750 który leży na stole w garażu i męczę się z nim pół roku. Problem tkwi w tym, że tylko kiedy przykręcę głowice do reszty silnika, znaczy przykręcę wszystkie mostki które trzymają wałki rozrządu to nie mogę zakręcic wałem (oczywiście śruba wkręcona w otwór po lewej stronie silnika by kręcic wałem) chodzi on tak ciężko ze prawie co się rusza. Kupiłem nawet nową głowice lecz dalej jest to samo. Jeżeli głowica nie jest przykręcona lub mostki nie są do końca skręcone to mogę kręcic wałem. Już nie wiem co robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, poprostu mostki za mocno przykręciłeś. Przykręc je momentem takim jak podaje manual i powinno grać, świece rozumiem że masz wykręcone z głowicy podczas "kręcenia"?kolega z thunderace miał podobny problem. Wiele sprzetów ma z amocno dokrecane mostki i najczesciej sa zrywane gwinty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu forumowy dowcip? Jak to pousuwałes luzy zaworowe! LUZY MUSZA BYĆ! i ich wymiar określa manual! bez luzów po zagrzaniu zawory zostana podparte, dłuższa jazda w takim stanie spowoduje wy[palenie zaworówi gniazd, strata mocy i ogólne BE.. upewnij sie co robisz.. bo kupisz 3 głowice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu forumowy dowcip? Jak to pousuwałes luzy zaworowe! LUZY MUSZA BYĆ! i ich wymiar określa manual! bez luzów po zagrzaniu zawory zostana podparte, dłuższa jazda w takim stanie spowoduje wy[palenie zaworówi gniazd, strata mocy i ogólne BE.. upewnij sie co robisz.. bo kupisz 3 głowice
"usunąłem luzy zaworowe" czyli tam gdzie już nie było luzu, już jest, na zaworach ssących od 10 -20 mm wydechowych 20 - 30mm. Chłopaki spokojnie to tylko taki skrót myślowy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wał korbowy, panewki i skrzynia korbowa są kompletem, czy coś zmieniałeś? Wał jest prosty?
Wal prosty panewki dorabiane, szlifowane, wszystko hulalo puki nie zaczęła mi leciec waha z tłumika i jak rozkręcałem i wymieniłem głowice to teraz taki problem że ledwo co mogę nią kręcic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra koledzy po raz kolejny (pewnie) mozecie udowodnic, ze bez klucza to nie robota! Mostki byly za mocno poprzykrecane jakies 15-18 NM a potrzeba bylo 10. Poodkrecałem i wszystko kreci sie jak trzeba, mam nadzieje ze nic wiecej nie bedzie stalo mi na drodze by powrocic do sezonu ;) Trzymajcie kciuki, dzieki wielkie za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.