mayday1 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 witam mam taki problem chciałem dzis dokręciś srube ktura się spuszcza olej i ukreciłęm gwint tylko niewiem czy w silniku czy śruba jak śruba to pal licho a jak w silniku to dopa zbita.. jak albo na czym to wkręcić żeby nie ciekło bo w niedziela cza jechac do częstochowy !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cali78 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 witam mam taki problem chciałem dzis dokręciś srube ktura się spuszcza olej i ukreciłęm gwint tylko niewiem czy w silniku czy śruba jak śruba to pal licho a jak w silniku to dopa zbita.. jak albo na czym to wkręcić żeby nie ciekło bo w niedziela cza jechac do częstochowy !!!!!!jak zerwany w silniku to moze wkładka heli-coli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizgard Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Albo po prostu przegwintować na większą śrubę i uważać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Jak poszedł gwint śruby to widać odrazu na śrubie, a jak w silniku to kupić gwintownice i zrobić nowy gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Napewno nie śruba spustowa tylko poszedł gwint w misce olejowej,i masz 2 wyjścia albo przegwintowac na większy rozmiar i dac większa śrube, albo wkręcic gwint naprawczy ( taka tulejka )znam tez agentów co napawają wierca nowy otwór i giwntują na ten sam rozmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 3. znaleźć używaną dobrą misę i wymienić. Większe koszta, więcej roboty, pewność, że Ci się nie zepsuje w trasie gwarantowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 4.Przynieść trocha piosku , i alumu ze złomowca(ewe stare tłoki-30sztuk).Zrobić forma na podstawie starej miski.Załtwić piec odlewniczy(palnikiem też by dało rada).Odloć nowo miska .Zrobić nowy gwint.przykręcić. .Satysfakcja gwarantowano . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejw Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 4.Przynieść trocha piosku , i alumu ze złomowca(ewe stare tłoki-30sztuk).Zrobić forma na podstawie starej miski.Załtwić piec odlewniczy(palnikiem też by dało rada).Odloć nowo miska .Zrobić nowy gwint.przykręcić. .Satysfakcja gwarantowano .genialnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad max Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Można zaspawać , wywiercić i nagwintować,lub wspawać taka aluminiową tuleje gotowa z gwintem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howser Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Pomysły mocie fajne a w szczegolnosci kolega goorny ino napiszcie kto mi to fajnie zrobi w okolicach siemców???Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Aaaa , to momy już dwie dziurki ??.Siemce znaczy się siemianowice?Zaklej plasteliną i wpadnij.Coś poradzemy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayday1 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 dałęm 3 podkładki miedziane i silikonu czerwonego i gwint chwycił popołudniem zobaczymy czy leje;)mam nadzieje że nie bo jutro częstochowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobul Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Jeśli nie masz kasy na nowa miche to polecam wstawienie tulei z gwintem, ktoś tam na wyżej napisał żeby zaspawać i wywiercić niech lepiej idzie do szkoły z metalurgia, ponieważ spaw rozwiertać to nie jest tak samo jak w drewnie nawet wiertła HS nie dają rady, nie chce tu nikogo obrażać tylko jeśli ktoś ktoś się nie zna niech nie pisze kumpel wstawił tuleje metoda rozwiercenia na większą dziurę nagwintowania (lewym gwintem) i wkręcenia tulei na kleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Tak na poważnie, to za kożdym razem pierwszą rzeczą powinno być ściągnięcie miski, bo syf z gwintu może namieszać w silniku.Najprostszy sposób panowie to wiertara i większy gwint , oczywiście jak jest tyle mięsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 po pierwsze napawanie spowoduje "wypaczenie" miski i nie ma szans na splanowanie tak zeby nie cieklo. kolejna sprawa czyli gwintowanie na motocyklu daje 99% gwarancji ze jakies opiłki dostana sie do silnika i zrobia kuku. dwie opcje ktore sa skuteczne to zdjecie miski i zrobienie nowego gwintu i korka na rozmiar większy albo wstawienie gwintu naprawczego ktoey jest bardzo trwały. zadnej rzeźby na motocyklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Jeśli nie masz kasy na nowa miche to polecam wstawienie tulei z gwintem, ktoś tam na wyżej napisał żeby zaspawać i wywiercić niech lepiej idzie do szkoły z metalurgia, ponieważ spaw rozwiertać to nie jest tak samo jak w drewnie nawet wiertła HS nie dają rady, nie chce tu nikogo obrażać tylko jeśli ktoś ktoś się nie zna niech nie pisze Nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz.Po pierwsze w moto zazwyczaj miski sa aluminiowe i spaw jest tak samo miekki jak cala reszta miski. Tak wiec nie ma najmniejszego problemu z wywierceniem i nagwintowaniem.Po drugie nawet spaw stalowy nie stwarza problemu do jego przewiercenia i nagwintowania.Po trzecie sa jeszcze wiertla kobaltowe, do wiercenia w nierdzewce, ktora jest o wiele twardsza niz zwykla stal weglowa uzywana do tloczenia misek.Wiele juz razy ratowalem gwinty w roznych metalach i jakos zadnego problemu nie bylo, moze procz znalezienie gwintownika o odpowiednim skoku gwintu.Tak wiec jak sam napisales: "jesli ktos sie nie zna niech nie pisze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bye Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ja poprostu napisze przywieź to do mnie i sie zaleje,wywierci,nagwintuje i będzie git produkcja choby kupne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Miałem podobny problem.Ale że chciało się jeżdzić a nie chciało czekać to załatwiłem to nicią teflonową z odrobiną silikonu------nic nie kapie,nic nie leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howser Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Tak na poważnie, to za kożdym razem pierwszą rzeczą powinno być ściągnięcie miski, bo syf z gwintu może namieszać w silniku.Najprostszy sposób panowie to wiertara i większy gwint , oczywiście jak jest tyle mięsa.Dokładnie jak godo Goorny,jak macie problem z gwintem w misce jedzie do goornego, wiem ze w miesiacu kwietniu ma promocje Pozdrop.s.Jeszcze roz dzieki chopie za pomoc aha Jeśli nie masz kasy na nowa miche to polecam wstawienie tulei z gwintem, ktoś tam na wyżej napisał żeby zaspawać i wywiercić niech lepiej idzie do szkoły z metalurgia, ponieważ spaw rozwiertać to nie jest tak samo jak w drewnie nawet wiertła HS nie dają rady, nie chce tu nikogo obrażać tylko jeśli ktoś ktoś się nie zna niech nie pisze kumpel wstawił tuleje metoda rozwiercenia na większą dziurę nagwintowania (lewym gwintem) i wkręcenia tulei na kleju.chopie wiekszych glupot nie slyszalem, Al i stopy z Al (siluminy, duraluminium itp) daje sie wiercić i obrabiać. Coś kiepsko z Twoja teorią kolego musisz sie doszkolićPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Miałem taki sam przypadek w Suzuki. Zrobiłem nowy, większy gwint nie zdejmując miski. Do silnika zamiast oleju wlałem trochę denaturatu, i gwintowałem z kanału. Denaturat w czasie narzynania nowego gwintu wylewał się po gwintowniku wypłukując opiłki. Po zakończeniu pracy przelałem silnik czystym denaturatem, później lekko dmuchnąłem powietrzem, przepłukałem świeżym olejem i śmigałem jeszcze dwa sezony bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 jak macie problem z gwintem w misce jedzie do goornego, wiem ze w miesiacu kwietniu ma promocje Pozdrop.s.Jeszcze roz dzieki chopie za pomoc Ale ino na gwinty misek w cbx-ach .Eee tam,nie ma za co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Jeśli nie masz kasy na nowa miche to polecam wstawienie tulei z gwintem, ktoś tam na wyżej napisał żeby zaspawać i wywiercić confused.gif niech lepiej idzie do szkoły z metalurgia, ponieważ spaw rozwiertać to nie jest tak samo jak w drewnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.