Damiano78 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Jak w temacie SZALEJE ale głównie to pokazuje non stop że jest pełno. Czasem zejdzie na właściwy poziom ale od razu wraca na F. Miał ktoś coś takiego??Myślałem że to problem ze stykami przy liczniku na wtyczce ale po demontażu zegarów ( i tak miałem jedną żarówkę do wymiany ) to tam wygląda, że wszystko OK!Jakieś sugestie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Może sam wskaźnik ma zwarcie i fiksuje (ten w zbiorniku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianos Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Zobacz ewentualnie styki we wtyczce pod zbiornikiem paliwa. U mnie podszedł syf i wskaźnik też szalał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano78 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Zobacz ewentualnie styki we wtyczce pod zbiornikiem paliwa. U mnie podszedł syf i wskaźnik też szalał Jak pozbędę się jeszcze trochę paliwa z baku to go zdejmę i się oblukam co i jak - mnie to wygląda jakby było gdzieś przebicie z masy no bo pełny zbiornik to raczej będzie wtedy jak będzie pełne "0" ale mogę się mylić - zresztą nie lubię kabli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 miałem to samo. zalałem na max to tak jakby utknął na górze. a potem nagle jeb na dól spadał powalone a czasami chodził dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.