Rafels21 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 a konkretnie...aha witam:)... przegląd zrobiony specjalnie w grudniu żeby nie stał po sezonie nie zrobiony(świece olej, napęd, płyn ham, gaźniki - reg i czyszczenie zaworów nie trza bo automat!) no i teraz po 5 tyg na nartach jak wróciłem próbuję go odpalić i dupa!. kręci co prawda lżej (aku już się ładuje) ale kręcił i zero reakcji. o oczywistościach nie mowie że kurek odkrecony i ssanie włączone. moje podejrzenia to:1 Aku2 zalane gaźniki - ale powinno być mocno czuć. a nie czuć3 po zimie przewody zatkane?? absurd chyba... w garażu ciepło więc woda z baku też zamarznąc nie mogła... qrdedzięki za wszelkie koncepcje:)PS no i czwarta opcja że w serwisie coś zawalili ale tydzień po zrobieniu moto odpalił bez problemu na raz i to na minimalnym ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Naładuj aku, wykręć świece ,wyczyść , wsadź do fajek i połóż na garach.Zakręć paliwo, pokręć chwila coby gaźniki przesuszyć ,wkręć świece ,pokręć ,chwila , jak nie zapoli otwórz paliwko i kręć.Nie pomogło?Mechanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Wylej stare paliwo i zatankuj nowe, czasami pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Jeśli ma iskrę i paliwo akumulator ok,a nie pali spróbuj samostartem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanssx Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Naładuj aku, wykręć świece ,wyczyść , wsadź do fajek i połóż na garach.Zakręć paliwo, pokręć chwila coby gaźniki przesuszyć ,wkręć świece ,pokręć ,chwila , jak nie zapoli otwórz paliwko i kręć.Nie pomogło?Mechanik.Dokładnie ja robię tak samo, i nie ma bata musi palić, podobnie jak kosiarka. Zwsze wkręcam nowe świece po sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafels21 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Wylej stare paliwo i zatankuj nowe, czasami pomaga Wlane było po serwisie i dzisiaj dolane (dwa razy go odpaliłem) świeże... Jeśli ma iskrę i paliwo akumulator ok,a nie pali spróbuj samostartem.. no tak, naładuje i ni zapali to ok tylko szukam przyczyny Dokładnie ja robię tak samo, i nie ma bata musi palić, podobnie jak kosiarka. Zwsze wkręcam nowe świece po sezonie. Dzięki ale spójrz na pierwszy mój post:) świece olej itd są nówki!!,... ale z tym zakręceniem kurka i wysuszeniem gaźników?? ile mam go kręcić na sucho? przecież jak go zalałem ( a wątpię bo nie czuję benzyny) to tak szybko chyba nie wyschnie... Ale dzieki wielkiee ... aku prawie nałądowany więc bede informowal o postępach:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Żeby colkim gaźniki wysuszyć to byś musioł dość chwila pochechlać , ale wystaczy chwila (5sek) i w garach mosz już uboższo mieszanka.Wkręcosz świece i próba.Nie udało się? No to jeszcze roz...Jak żeś jest pewny że w gaziolach jest pusto(może być) to zakręć paliwo , ale zamiast wysuszać gary , dolej mu ze strzykawki do kożdego garu np 1ml benzyny(lepiej do gaźników),i kontynuj powyższe.Czasem po regulacjach moto poli nie tak jak było przed serwisem , i trza po prostu chycić knif. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mopi Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 a konkretnie...aha witam:)... przegląd zrobiony specjalnie w grudniu żeby nie stał po sezonie nie zrobiony(świece olej, napęd, płyn ham, gaźniki - reg i czyszczenie zaworów nie trza bo automat!) no i teraz po 5 tyg na nartach jak wróciłem próbuję go odpalić i dupa!. kręci co prawda lżej (aku już się ładuje) ale kręcił i zero reakcji. o oczywistościach nie mowie że kurek odkrecony i ssanie włączone. moje podejrzenia to:1 Aku2 zalane gaźniki - ale powinno być mocno czuć. a nie czuć3 po zimie przewody zatkane?? absurd chyba... w garażu ciepło więc woda z baku też zamarznąc nie mogła... qrdedzięki za wszelkie koncepcje:)PS no i czwarta opcja że w serwisie coś zawalili ale tydzień po zrobieniu moto odpalił bez problemu na raz i to na minimalnym ssaniu.Witam,ZAKRĘĆ kranik paliwa, poszukaj długiego, wąskiego śrubkoręta, znajdź śrubki spustowe wachy na komorach pływakowych gaźników, spuść paliwo- z każdego gaźnika, teraz odkręć kranik, ssanie zamknięte, otwórz gaz i pokręć rozrusznikiem. Musisz mieć aku całkiem naładowany. Ten sposób zawsze mi działa po długim postoju.Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamikadze... Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 pytanie czy ja zgrzałees po wymienie świec, jesli nie-kup sobie nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafels21 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 temat możemy zamknąć odpalił. nie wiem czy któraś z raad była kluczowa... niektórych nie zastosowałem, nie musiałem. "Abyło to tak (...)" jak mówi przysłowie. wsadziłem pełny aku zakręciłem kurek i spróbowałem. zaskoczył na chwilę i odpuścił - logiczne skoro kurek zakręcony no to se pomyślałem że pokręcę go ze 3 razy na sucho... potem odkręciłem i złapał za drugim razem na połowie ssania. Także nie wiem czy to tylko była kwestia slabego aku... myslę że tak. wniosek: trza najpierw próbować najprostrzych metod... w 4 kółkach też się to sprawdza:) DZIĘKI za wszystkie pomysły, także te których bez zrobienia doktoratu z mechaniki nie wprowadziłbym wżycie;) bez odbioru w tym temacie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafels21 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 dodam jeszcze tylko że aku nie był wyczerpany - to tak żeby sumienie mnie nie gryzło że gitarę zawracam jak bateria nie już nie ma siły... on kręcił ino wolniej nieco, a na prostowniku bylo trochę ponad połowa sprawności. także się trochę zamotałem.... thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.