Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Cb Sevenfifty


Rafels21

Rekomendowane odpowiedzi

a konkretnie...aha witam:)... przegląd zrobiony specjalnie w grudniu żeby nie stał po sezonie nie zrobiony(świece olej, napęd, płyn ham, gaźniki - reg i czyszczenie zaworów nie trza bo automat!) no i teraz po 5 tyg na nartach jak wróciłem próbuję go odpalić i dupa!. kręci co prawda lżej (aku już się ładuje) ale kręcił i zero reakcji. o oczywistościach nie mowie że kurek odkrecony i ssanie włączone. moje podejrzenia to:1 Aku2 zalane gaźniki - ale powinno być mocno czuć. a nie czuć3 po zimie przewody zatkane?? absurd chyba... w garażu ciepło więc woda z baku też zamarznąc nie mogła... qrdedzięki za wszelkie koncepcje:)PS no i czwarta opcja że w serwisie coś zawalili ale tydzień po zrobieniu moto odpalił bez problemu na raz i to na minimalnym ssaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naładuj aku, wykręć świece ,wyczyść , wsadź do fajek i połóż na garach.Zakręć paliwo, pokręć chwila coby gaźniki przesuszyć ,wkręć świece ,pokręć ,chwila , jak nie zapoli otwórz paliwko i kręć.Nie pomogło?Mechanik.
Dokładnie ja robię tak samo, i nie ma bata musi palić, podobnie jak kosiarka. Zwsze wkręcam nowe świece po sezonie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylej stare paliwo i zatankuj nowe, czasami pomaga
Wlane było po serwisie i dzisiaj dolane (dwa razy go odpaliłem) świeże...
Jeśli ma iskrę i paliwo akumulator ok,a nie pali spróbuj samostartem..
no tak, naładuje i ni zapali to ok tylko szukam przyczyny
Dokładnie ja robię tak samo, i nie ma bata musi palić, podobnie jak kosiarka. Zwsze wkręcam nowe świece po sezonie.
Dzięki ale spójrz na pierwszy mój post:) świece olej itd są nówki!!,... ale z tym zakręceniem kurka i wysuszeniem gaźników?? ile mam go kręcić na sucho? przecież jak go zalałem ( a wątpię bo nie czuję benzyny) to tak szybko chyba nie wyschnie... Ale dzieki wielkiee ... aku prawie nałądowany więc bede informowal o postępach:P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby colkim gaźniki wysuszyć to byś musioł dość chwila pochechlać , ale wystaczy chwila (5sek) i w garach mosz już uboższo mieszanka.Wkręcosz świece i próba.Nie udało się? No to jeszcze roz...Jak żeś jest pewny że w gaziolach jest pusto(może być) to zakręć paliwo , ale zamiast wysuszać gary , dolej mu ze strzykawki do kożdego garu np 1ml benzyny(lepiej do gaźników),i kontynuj powyższe.Czasem po regulacjach moto poli nie tak jak było przed serwisem , i trza po prostu chycić knif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a konkretnie...aha witam:)... przegląd zrobiony specjalnie w grudniu żeby nie stał po sezonie nie zrobiony(świece olej, napęd, płyn ham, gaźniki - reg i czyszczenie zaworów nie trza bo automat!) no i teraz po 5 tyg na nartach jak wróciłem próbuję go odpalić i dupa!. kręci co prawda lżej (aku już się ładuje) ale kręcił i zero reakcji. o oczywistościach nie mowie że kurek odkrecony i ssanie włączone. moje podejrzenia to:1 Aku2 zalane gaźniki - ale powinno być mocno czuć. a nie czuć3 po zimie przewody zatkane?? absurd chyba... w garażu ciepło więc woda z baku też zamarznąc nie mogła... qrdedzięki za wszelkie koncepcje:)PS no i czwarta opcja że w serwisie coś zawalili ale tydzień po zrobieniu moto odpalił bez problemu na raz i to na minimalnym ssaniu.
Witam,ZAKRĘĆ kranik paliwa, poszukaj długiego, wąskiego śrubkoręta, znajdź śrubki spustowe wachy na komorach pływakowych gaźników, spuść paliwo- z każdego gaźnika, teraz odkręć kranik, ssanie zamknięte, otwórz gaz i pokręć rozrusznikiem. Musisz mieć aku całkiem naładowany. Ten sposób zawsze mi działa po długim postoju.Powodzenia!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat możemy zamknąć;) odpalił. nie wiem czy któraś z raad była kluczowa... niektórych nie zastosowałem, nie musiałem. "Abyło to tak (...)" jak mówi przysłowie. wsadziłem pełny aku zakręciłem kurek i spróbowałem. zaskoczył na chwilę i odpuścił - logiczne skoro kurek zakręcony no to se pomyślałem że pokręcę go ze 3 razy na sucho... potem odkręciłem i złapał za drugim razem na połowie ssania. Także nie wiem czy to tylko była kwestia slabego aku... myslę że tak. wniosek: trza najpierw próbować najprostrzych metod... w 4 kółkach też się to sprawdza:) DZIĘKI za wszystkie pomysły, także te których bez zrobienia doktoratu z mechaniki nie wprowadziłbym wżycie;) bez odbioru w tym temacie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze tylko że aku nie był wyczerpany - to tak żeby sumienie mnie nie gryzło że gitarę zawracam jak bateria nie już nie ma siły... on kręcił ino wolniej nieco, a na prostowniku bylo trochę ponad połowa sprawności. także się trochę zamotałem.... thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.