dublixr6 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Potrzebuję pomocy w sprawie głowicy motocyklowej. Jest może ktoś na tym forum kto zna się na rzeczy i naprawia głowice albo ma ktoś jakiegoś znajomego co takie żeczy robi lub prosze o namiary jakiegoś sprawdzonego warsztatu który naprawia głowice częściowo ( tzn. pojedyńcze zawory a nie wszystkie)Do kilku warsztatów zaglądałem ale albo nie chcą roboty się chwytać albo zrobią ale tylko cały komplet bez względu na to w jakim stanie są pozostałe zawory a takowe 8 jest nowych i ręce mi opadają jak słyszę tekst że nie zrobią pojedyńczych ( wstępnie chodzi mi o 2 ssące) nawet jeśli ja na własna odpowiedzialność to chcę mieć tak zrobione wydaje mi się że to naciąganie na kasę bo wiem że 8 mam nowych i nie widzę potrzeby ich wymiany po przejechaniu 6 tys km.Proszę o pomoc na PW albo w temacie proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~arek~ Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 http://www.polok.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 http://www.polok.pl/Nie rob tego bledu co ja. Ta firma zje*ala mi motocykl i doprowadzila mnie do bankructwa. Nigdy, przenigdy nie regeneruj tam glowicy.Mam byc szczery, szukaj uzywki. Regeneracja w 90% konczy sie fiaskiem.Jesli jednak sie zdecydujesz to polecam ta firme http://www.swiatek.com.pl/go.live.php/PL-H...ja/glowice.html. Najbardziej polecana wsrod motocyklistow. Sam widzialem walek regenerowany przez ta firme i bylem pod wrazeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 co konkretnie sie posypalo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Do firmy "polok" już dzwonilem i gadalem z nimi powiedzieli że przyjmą głowice i co najważniejsze zrobią tylko te uszkodzone zawory a nie jak kilka poprzednich firm które chcą bez jakichkolwiek oględzin wymieniać od razu wszystkie zawory a koszty są niesamowite bo ok 2000zł za całą robotę.JACA -co oni ci robili i co zepsuli???rufus- problem polega na tym że ustawiłem luz zaworów tak jak ma być ale po odpaleniu i rozgrzaniu moto znowu zaczeło klepać i jeszcze raz zrzuciłem pokrywe zaworów i okazało się że luz na dwóch zaworach ssących przestawił się na większy niż ma być a reszta zaworów ok. potem znowu ustawiłem odpowiedni luz, złożyłem odpaliłem i znowu to samo na tych samych zaworach--> raz sie bardziej zwiększy raz mniej i to jest problem mojej głowicy ( podczas jazdy jak sie gaz zamknie to doskonale słychać jak trzaska krzywka po popychaczu) Głowica używana to kupowanie kota w worku bo wszystkie aukcje jakie śledze od zakończenia sezonu są niby sprawne jak zapewniają sprzedający ale jeszcze żaden nie zaoferował gwarancji rozruchowej żeby tylko np skoczyć z głowicą do najbliższego warsztatu żeby ją fachowcy posprawdzali czy cos podobnego chyba ze są jakieś inne sposoby na to bo pierwszy raz w życiu musze kupić lub dać naprawić głowicę a na innych forach ostrzegali mnie że wbrew zapewnieniom sprzedających 90% głowic np. na allegro jest uszkodzonych a na pierszy rzut oka nic nie widać więc wydaje mi się że regeneracja jest bardziej pewna i wiem co mam. Czekam na porady i sugestie. pozdrawiam PS. miał ktoś do czynienia z tym allegrowiczem http://www.allegro.pl/item883324426_komple...aha_yzf_r6.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasko2423 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 kumpel zajechal 2 razy gsxa chyba k4 szklanka mu pekla i to 2 x w na tym samym zaworze. natepnym razem kupil kompletna glowice na allegro chyba za 500zl ale musi byc tez z walkami zaplacil tylko 80zl za regulacje zaworow a glowice zalozylismy sami.i moto chulalo ostro,tylko trzeba pamietac o momentach dokrecenia glowicy i dobrze rozrzad usatwic,koszty wyniusl go jakies 600zl a jak pierwszyem razem dal do serwisu to ponad 1600zl.to nic trudnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 kumpel zajechal 2 razy gsxa chyba k4 szklanka mu pekla i to 2 x w na tym samym zaworze. natepnym razem kupil kompletna glowice na allegro chyba za 500zl ale musi byc tez z walkami zaplacil tylko 80zl za regulacje zaworow a glowice zalozylismy sami.i moto chulalo ostro,tylko trzeba pamietac o momentach dokrecenia glowicy i dobrze rozrzad usatwic,koszty wyniusl go jakies 600zl a jak pierwszyem razem dal do serwisu to ponad 1600zl.to nic trudnego.To że to nic trudnego do zrobienia to wiem bo sam to robie. Problem polega na tym że można trafić na allegro na padniętą głowice. Sprawdzałem już kilka ofert głowic na allegro ale sprzedający robią się "głupimi" gdy wypytuję o stan głowicy i często kończy się to tekstem " wie pan ja sie na tym nie znam mechanik mi silnik na części rozebrał i chyba jest wszystko ok itd" albo gość chce sprzedać tylko głowice bo reszty silnika na oczy nie widział to skąd ma tą głowice??? zciągnę głowice w tym tygodniu zawioze do warsztatu na oględziny i napisze co z nią jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 podejrzewam, ze zaden szanujacy sie warsztat nie bedzie narazal sie na robienie tylko dwoch czy czesci roboty, bez wzgledu jaka ona jest. Robote powinno robic sie fachowo i w calosci a nie po trochu. Ryzykowalbys swoim imieniem aby potem ktos pisal po forach, ze zle zrobili ? Ja NIE !P.S. skad wiesz, ze reszta zaworow jest OK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Co do mojej glowicy.Powiedzieli ze ja zregeneruja. Mialem zatarty walek rozrzadu i "panewki" na ktorych sie toczyl. wywiercili mi piekna dziure na wylot, akurat w miejscu laczenia glowicy i pokrywy zaworowej, walek napawali. Z jednej strony jest farbyczna zaslepka wiec luz ale z drugiej strony byla jedna wielka dziura, zaslepili ja kawalkiem okraglego metalu i dali tyle silikonu ile tylko sie da. Walory estetyczne to najmniejszy problem. Olej ciaknal skad sie da, silnik pracowal strasznie, trzaskalo, wogole nie bylo dolu, szarpal i ogolnie kicha. NIestety naprawic sie tego nie dalo, strata kasy i czasu, sprzedalem jako uszkodzony. Wystarczylo powiedziec jedno - nie podejmiemy sie tego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Powiem tak, w moim motocyklu za docieranie na paście 16 zaworów zapłaciłem około 200zł. Zrobił mi to sąsiad który ma warsztat samochodowy. Zaniosłem mu zdemontowaną głowicę, a zrobiłem tak tylko dla tego że nie miałem przyrządu do demontażu zaworów. Na tak zregenerowanej głowicy jeździłem jeszcze dwa sezony i nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ja tez mam 8 zaworów nowych i moto jezdzi bez problemu i jak robota jest dobrze zrobiona to chyba głowica niczym się nie rożni od nowej sciagne, zawioze na oględziny i zobacze co powiedza ludzie znający się na rzeczy i jeśli koszty przewyższą 400zł to chyba kupie używke i albo moto bedzie śmigać albo sie rozleci ten silnik w mak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paździoch Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 ja robiłem głowice w firmie w chorzowie, te ktore zawory chcialem robić, zaznaczył i zrobił, nie było żadnego problemu. głowica jezdzi w sprzecie juz 3 lata wiec zle nie wyszlo. jakby co to pisz na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 tutaj jest dobry fachowiec http://www.naprawa-glowic.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Rozebrałem w piątek ten nieszczęsny silnik i zawiozłem głowicę na oględziny w pośpiechu do warsztatu zajmującego się naprawami głowic w Żorach żeby zdążyć przed zamknięciem. Co ciekawe okazało się (co już sam zobaczyłem po zdjęciu głowicy) że zawory są w doskonałej kondycji, wszystkie trzymają nic nie jest wypalone, wybite itp. itd. Głowice mam do odbioru w poniedziałek. I tu rodzi się moje cholerne pytanie dlaczego mechanik stwierdził że nie da się ustawić luzu zaworowego bo po odpaleniu moto luz się przestawia a teraz się okazało że zawory są w doskonałej kondycji normalnie nie wiem o co chodzi Teraz już jestem zaskoczony co tak cyka w okolicy głowicy. Po odpaleniu moto i zatkaniu wydechu cyka coś w głowicy a wczoraj okazało soę że głowica jest OK W pon odbiorę głowicę i mykam do tego mechanika motocyklowego który jako pierwszy stwierdził że nie da się ustawić luzu na zaworach. Tam gdzie oddałem głowice do oględzin powiedzieli mi że albo wali mi panewka na wale albo sworzeń w tłoku Nie wydaje mi się żeby coś padło "na dole " silnika bo w sezonie zaliczyłem kilka tyś. km i stuki się nie nasiliły a nawet czasem nic nie cykało przez co kilku ludzi pytało mnie ze zdziwieniem czy naprawiłem juz głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paździoch Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 a w jakim stanie masz wałki rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 a w jakim stanie masz wałki rozrzadu?Właśnie tego jeszcze nie sprawdziłem bo nie mam takiego mikromierza ale jutro odbiorę głowice z warsztatu i dowiem się czy te wałki mierzyli a jak nie to może da się to jeszcze zmienić na poczekaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Temat można zakończyć. Wada znaleziona --> 2 zawory skrzywione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Temat można zakończyć. Wada znaleziona --> 2 zawory skrzywione To chyba szczęście. 2 Zawory to koszt mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 To chyba szczęście. 2 Zawory to koszt mały.No niby tak ale nie wiem dlaczego są skrzywione Dam nowe i można latać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 No niby tak ale nie wiem dlaczego są skrzywione Dam nowe i można latać zawór z czasem praci nabitymi km itd sie zuzywa najczesciej naciaga sie ejsgo trzpien.. mówisz nie dalo sie ustawic luzu? wiec skoro byly one na sztywno to sie nie dziwie czemu sie pokrzywiły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 zawór z czasem praci nabitymi km itd sie zuzywa najczesciej naciaga sie ejsgo trzpien.. mówisz nie dalo sie ustawic luzu? wiec skoro byly one na sztywno to sie nie dziwie czemu sie pokrzywiłyCo masz na myśli mówiąc że były one na sztywno???Nie rozumię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 brak luzu zaworowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Regeneracja nie wiem czy to dobry pomysł ilu ludzi tyle opini ale jak dla mnie moto regenracja odpada w używce głowica +/- 700zł i masz wyrób orginalny .U mnie cyka ale pompa wtryskowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Regeneracja nie wiem czy to dobry pomysł ilu ludzi tyle opini ale jak dla mnie moto regenracja odpada w używce głowica +/- 700zł i masz wyrób orginalny .U mnie cyka ale pompa wtryskowa A skąd u ciebie ta pewność że używana głowica jest 100% oryginalna Ja dotrę dwa zawory i wystawie głowice na allegro i skąd będą wiedzieć że głowica nie jest 100% oryginalna PS. Żadnych wielkich czynności nie trzeba wykonywać bo to tylko włożenie nowych zaworów i dotarcie ich bo gniazda są OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 brak luzu zaworowego Wydaje mi się że to nie brak luzu zaworowego tylko błąd poprzedniego właściciela który kupił głowice używaną ale trafił na uszkodzoną bo wygląda na to że chyba ta głowica nie jest oryginalna a tłoki są niedraśnięte więc nie wiem dlaczego się skrzywiły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.