niosark Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Witam, jako że niedługo wychodzi mi przegląd a opona na tyle łysa jak kolano to stanąłem przed koniecznością kupna nowej. I tu problem - co wybrać ?? Zależałoby mi zeby na gumie przejezdzic co najmniej z 10-12 tys. km no i oczywiscie zeby dobrze trzymała. Mam, do pochytania Dunlop Roadsmart za 580 zł. Co o niej myślicie i co Wy byście proponowali ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 siema, moja pierwsza opona w F4 to michelin pilot road,fakt ze zrobilem na niej 20tyś ale długo się rozgrzewała,a na jesień już sie dupiato jeździło..następna to michelin pilot power i na niej zrobiłem 10tyś a kleiła się dużo lepiej,wiadomo jak to miękka guma a twardsza..teraz przetestuje michelin pilot powera 2CT i zobaczymy jak to bedzie:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Metzeler Z6 Generalnie to powinienes zalozyc taka sama jaka masz z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brian Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 "Generalnie to powinienes zalozyc taka sama jaka masz z przodu."Zmieniając opone z przodu, trzeba kupić taka jaka jest na tyle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 A co sądzicie o Pirelli Sport Demon ? Jeździ ktoś z Was na takich ? Jak wygląda zużycie bieżnika ? Stoje przed dylematem : albo jedna droga na tył (np. Dunlop Roadsmart) i na przodzie zostaje jak na razie stara Pirelka, albo komplet nowych (ale tańszych) w/w Pirelli. Zainteresowałem się tymi oponami bo są względnie tanie (jak się dobrze poszuka ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 w sierpniowym motocyklu był test opon sportowo turystycznych,test wygrał dunlop roadsmart,kup na tył, przod zmienisz jak się skonczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Zmieniając opone z przodu, trzeba kupić taka jaka jest na tyle ??opony powinne byc takie same. pytanie tylko ile bieznika ma jeszcze " zdrowa " opona ?Sprawdzil bym tez przy okazji ile lat maja gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brian Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 opony powinne byc takie same. pytanie tylko ile bieznika ma jeszcze " zdrowa " opona ?Sprawdzil bym tez przy okazji ile lat maja gumy. Tył jest prawie nowy a przednia konczy pomału swój żywot. Teraz nie wiem czy kupić takiego samego bridgestona <założony jest komplet> czy moze szukac jakiejs innej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Tył jest prawie nowy a przednia konczy pomału swój żywot. Teraz nie wiem czy kupić takiego samego bridgestona <założony jest komplet> czy moze szukac jakiejs innej...Ktoś mi sie tu wcina w temat Ponawiam pytanie - jeżdzi ktoś z Was (lub jakiś Wasz znajomy) na tych Pirelli Sport Demon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Mam Sport Demona na przodzie co prawda w GSce ale elegancko trzyma asfaltu, nie miałem jeszcze jakiejś głupiej sytuacji żeby się ślizgnęła w winklu. A co do wytrzymałości to moja ma już spokojnie przelatane 10 tyś. i nadal jeszcze jest sporo bieżnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Mam Sport Demona na przodzie co prawda w GSce ale elegancko trzyma asfaltu, nie miałem jeszcze jakiejś głupiej sytuacji żeby się ślizgnęła w winklu. A co do wytrzymałości to moja ma już spokojnie przelatane 10 tyś. i nadal jeszcze jest sporo bieżnika.No wreszcie jakaś opinia autopsyjna Zastanawiam sie tylko czy w cięższym motocyklu nie zużyje sie o wiele szybciej. Mam jeszcze na oku Michelin Sport Activ - może również o nich ktoś cos mógłby powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DWA KOLA Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ja mialem w dl 1000 na tyle pirelli sport deamon -skonczyla sie po 6,5 tys km na suchym idealna -jak wiekszosc- niestety na mokrym nie mialem juz do niej przekonania,niby trzymala,ale mialem male uslizgi,na pasach i gladkim asfalcie "0" zaufania ,kupilem w hurtowni w czechach w cieszynie dunlopa roadsmarta za 580zl - jestem zachwycony - absolutnie zadnych obiekcji - trzyma na suchym,mokryn,szutrze -wiec polecam dunlopa. wczesniej mialem brigstony chyba bt020 - i byly slabsze niz pirelli- na mokrym tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marqs Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Jeżeli chodzi o opony do dłuższych tras, turystyki (ale można też na nich pośmigać) to polecam Michelin Pilot Road 2. Nawinąłem na nich 20 tyś. w różnych warunkach atmosferycznych i po różnych trasach. Żadnych uwag. Mało tego - w deszczu jadą jak po suchym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Jeżeli chodzi o opony do dłuższych tras, turystyki (ale można też na nich pośmigać) to polecam Michelin Pilot Road 2. Nawinąłem na nich 20 tyś. w różnych warunkach atmosferycznych i po różnych trasach. Żadnych uwag. Mało tego - w deszczu jadą jak po suchym Szkoda tylko, ze nie napisales jakim motocyklem, bo to zmenia troche postac rzeczy. Moglbym osmielic sie stwierdzic, ze na Twoim sprzecie Z6 wytrzyma conajmniej 35 000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marqs Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Szkoda tylko, ze nie napisales jakim motocyklemBandit 600. Tyle, że opony po 20 tyś. mają a raczej przednia ma się świetnie. I podejrzewam, że jeszcze przyszły sezon oblata. Tylna też by jeszcze sporo przejeździła - padła z powodów innych Metzelerów nigdy nie używałem ale wszystko przede mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 OK dzięki wszystkim za odpowiedzi...niedawno założyłem tego Dunlopa i jest po prostu bajka w porównaniu do tego co było wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachol Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 żeby nie zaczynać nowego tematu posiadam Bandita 600N z roku 96 i potrzebuje oponkę na tył aktualnie posiadam tam Bridgestone Battlax BT020F czy coś takiego nie wiem dokładnie czy 20 czy 21 R czy F ale mniejsza o to co byście mi polecili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 żeby nie zaczynać nowego tematu posiadam Bandita 600N z roku 96 i potrzebuje oponkę na tył aktualnie posiadam tam Bridgestone Battlax BT020F czy coś takiego nie wiem dokładnie czy 20 czy 21 R czy F ale mniejsza o to co byście mi polecili ?smigasz nakedem czyli mniej sportowo (scinanie winkli,ostra jazda) to polecil bym cos z rodziny Michelin.Michelin Pilot Road.http://fstg.motosport.com/motographics/ima...ich_PilotRd.jpgalbo Michelin Pilot Road 2http://www.cyclegear.com/images/tires/Pilo...ear_410x410.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachol Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 lubię jazdę dynamiczną i składać się dość mocno na zakrętach wiec dobrze by było jak by ona dość ładnie się kleiła do drogi a z przodu mam Battlax'a może być przodek inny i tył inny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 lubię jazdę dynamiczną i składać się dość mocno na zakrętach wiec dobrze by było jak by ona dość ładnie się kleiła do drogi a z przodu mam Battlax'a może być przodek inny i tył inny ??Nie wiem jak to jest w kraju (dwie ruzne opony) ale tutaj sa wymagane opony tej samej firmy i typu.Ja smigam na pierwszych ktore podalem i tez lubie winkle w moim przypadku i tych ktorych znam tez sa zadowoleni z nich, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Na fotce nie widac za bardzo bialych kantow na oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachol Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 ok dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 żeby nie zaczynać nowego tematu posiadam Bandita 600N z roku 96 i potrzebuje oponkę na tył aktualnie posiadam tam Bridgestone Battlax BT020F czy coś takiego nie wiem dokładnie czy 20 czy 21 R czy F ale mniejsza o to co byście mi polecili ?jezeli juz podajesz symbolike to podawaj dokladnie 20 czy 21 to napewno nie to samo co 020 czy 021.021 jest nowsza. Mimo tego BT to smietniki i tyla. Osobiscie raczej nie zaloze zadnego modelu BT na jakiekolwiek moje moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wymel Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 To teraz ja będę kontynuował temat Które z tych trzech opon polecalibyście do Fazera 600 z '98r?DUNLOP SPORTMAX D207 EMETZELER ME Z1CONTINENTAL CONTI FORCESzukałem na Allegro kompletu opon do mojego Fazera i te trzy wydały mi się dość interesujące z racji tego, że marka jest dobra i cena dość przystępna. Niestety zestawy te zawierają opony 120/60/17 i 160/60/17, kiedy to producent zaleca zakładać na przód 110/70/17. Czy zmiana rozmiaru odbije się na właściwościach jezdnych, czy będzie to nieodczuwalne? Fazera kupiłem na oponach 120/60/17 i 170/60/17, więc nie mam porównania jak się jeździ na seryjnych gumach, a do obecnych nie mam zbytniego zaufania, żeby się jakoś poważniej składać na winklach. Tym bardziej, że dopiero zaczynam przygodę z motocyklami. Dlatego też z góry wielkie dzięki pomoc w wyborze właściwych opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Lepsze od Conti Force i chyba bardziej postępowe są Conti Road Attack Miałem takie w swoim Fazerze i spisywały się znakomicie. Dobry stosunek ceny do jakości. Naprawdę dobre, trwałe i przyczepne gumy.Conti Force można traktować raczej jako gumy typowo turystyczne. Jak lubisz pośmigać trochę bardziej dynamicznie, to pomyśl nad Road Attack lub Sport Attack.Z tą szerokością przedniej opony w Fazerze, to krążą różne opinie. W FZS jest chyba felga 3", a 120 ponoć jest git, ale na felunek 3,5" .Ta opona do końca może się nie prawdzić na twojej feldze.(tutaj nie mam pewności, musiałbyś popytać ziomali z forum fazera). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.