brutus333 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam, poszukuję kogoś kto potrafi dobrać lakier. Chodzi mi o kolor i odcień żeby się nie różnił od reszy. Pozdro wszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanssx Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Wszędzie tam gdzie mieszają lakiery samochodowe, np w Sosnowcu na Wawelu na przeciwko kościoła chyba ul. Kaliska, bierzesz jakąś część motocykla np. owiewka albo boczek i namieszają ci kolorek jak ta lala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIESEL Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ...już to widze jak wszędzie (byle gdzie) dobiąrą (dorobią) mu lakier do moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 No właśnie byłem już "wszędzie" i dooopa. Zawiozłem w końcu do jednego, dobrał ale metodą prób i błędów. Wygląda podobnie, ale jednak nie jest taki sam. Dla tego ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ruda Śląska ul. KokotaMa tam fiszki z motocyklowymi kolorami i odpowiednie lakiery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wszędzie tam gdzie mają lakiery CSV. najlepiej spisz tez numer fabryczny tego lakieru. mnie dobierali i jest super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Wygląda podobnie, ale jednak nie jest taki sam. Dla tego ten temat.Nigdy swiezy lakier nie bedzie idealnie taki sam jak ten, ktory byl narazony na promieniowanie sloneczne i inne czynniki atmosferyczne i mechaniczne.Tak jak poprzednicy pisali, najlepiej znac numer lakieru i ewentualnie w mieszalni troszke go zmodyfikuja zeby wizualnie byl jak najbardziej podobny. Reszta nalezy do lakiernika, jesli jest dobrym fachowcem to tak zacieniuje, ze roznica nie bedzie widoczna na pierwszy rzut oka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelfzr Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 a z tego co mi wiadomo to orginalnego lakieru nie tak łatwo dobrać nie wiem jak w starszych moto ale teraz wiekszość tych nowszych to lakiery trójwarstwowe i dotego 100%perła tak że ja w moim też mam delikatnie zadupek ryśnięty i chodziło mi po głowie kiedyś zrobienie tego ale wszędzie gdzie byłem to mówili że nie ma szans tak dobrać idealnie chyba że by mi ktoś malnął tak jak w fabryce wyjeżdzało 3 warstwy ponieważ jedna z warstw to perla 100% i jest w cholere droga do tego wiadomo inna sprawa jak ktos zwykłym metalikiem chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zadzwoniłem do CSV Kraków, powiedzieli że mi to zrobią. Niestety idealnie nie dobiorą ale kolor wyprowadzą taki jak być powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowka Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 a z tego co mi wiadomo to orginalnego lakieru nie tak łatwo dobrać nie wiem jak w starszych moto ale teraz wiekszość tych nowszych to lakiery trójwarstwowe i dotego 100%perłaKazdy metalic przewaznie sklada sie z conajmniej 2ch warstw (baza i klar) zazwyczaj stosuje sie tez odpowiedni podklad w zaleznosci od koloru, co daje nam juz 3 warstwy. Perla to nic innego jak mikrogranulki perly wymieszane w lakierze, problem tylko w tym w jakiej proporcji.Nie rozwodzac sie, w dobrej mieszalni gdzie maja pojecie bez wiekszych problemow namieszaja dowolny lakier.Osobiscie malowalem kiedys jakas kawe, lakier skladal sie z bialego podkladu, metalicznej bazy z zawartoscia 70% perly i na gorze klar.Wyszlo jak oryginal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumkwat Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 W dobrym sklepie (zaznaczam - dobrym) podaje się symbol i po minucie mamy lakier.To że będzie się różnił od tego na elemencie - no sorry, ale raz że moto było malowane x lat temu, dwa że inaczej wygląda kolor na plastiku, inaczej na stali, a jeszcze inaczej w puszce ze sklepu.Tychy Wilkowyje - jest taki sklep gdzie dobiorą po symbolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 na plastiku, inaczej na stali, a jeszcze inaczej w puszce ze sklepu.To akurat nie ma znaczenia ;)To, że lakier będzie się różnił(zazwyczaj baza metaliczna lub z domieszką perły), wynika z tego, że lakiernik nie jest w stanie idealnie tak samo "rozrzucić" ziarna na lakierowanej powierzchni - dlatego delikatne różnice w odcieniach, a zwłaszcza na dimieszkach perły.Jak mu się uda, to znaczy, że ma szczęście, albo niemal idealnie dobrany lakier-rzadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 weźcie porawke na to ze plasik trudniej sie maluje, czasami roznice wylaza jak polozysz za cienka albo za gruba warstwe lakieru najgozej jest z jsnymi koloami te najtrudniej dobrac i wszystko widac po ewentualnym spartoleniu sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 weźcie porawke na to ze plasik trudniej sie maluje, czasami roznice wylaza jak polozysz za cienka albo za gruba warstwe lakieru najgozej jest z jsnymi koloami te najtrudniej dobrac i wszystko widac po ewentualnym spartoleniu sprawyJa nie widzę różnicy w lakierowaniu plastiku. Jak mam wątpliwości co do jakości lakierowanej powierzchni, to daję na nią podklad wypełniający, lub dla pewności koloryzujący, żeby w razie zbyt cienkiej warstwy nie było wtopy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 TIC - Katowice, Ruda Śląska .... , jak nie ma wzornika fabrycznego to zawsze można eksperymentować , dobierać indywidualnie, tak mi powiedziano, zobaczymy jak dobiorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.