Frezze Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam, czy może ktoś orientuje gdzie mogą się znajdować blokady w Husqvarnie SM 125 z 2000r. Silnik podobny ( przynajmniej z wyglądu ) do wr 125, wre itp. Husqa jedzie 100km/h i nie wkręca się na maxymalne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek_cross Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 1.Dławik w końcówce wydechu2.Gaźnik(dysze)3.Moduł zapłonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frezze Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Gdzie się znajduje ten dławik? można go jakoś wytachać metodą mało inwazyjna ?? Jakie dysze powinny być ?? No i teraz najważniejsze, moduł. Musze kupić nowy czy wystarczy jakoś przetuningować ten p.s dzieki Dyziek Cross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Chcesz miec pewnosc, jedz do boostera - oni Ci odpowiedza bo sa autoryzowanym przedstawicielem husqvarny i maja to moto w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek_cross Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Frezze->tego modelu Huski dokładnie nie znam,ale powiem ci ogólnie jak to sie robi w tym podobnych crossach->co do wydechu albo muisz wymienić go na sportowy albo wyjąć z końcówki znajdujące się w środku dławiki....zazwyczaj dość inwazyjna metoda,o ile tłumik nie jest nitowany(jak w Rieju) musisz go potraktować flexą(kątówką)obcinając wylot,następnie wyrywając wszystkie dławiki,następnie wystarczy zaspawać migomatem i przepolerować.Odnośnie modułu nie mam pewności jak jest w twoim silniku,ale w większości przypadków sprowadza się to wszystko do ominięcie kondensatora zalanego w module......czasem sposoby na to są tak śmieszne że aż wydają się głupie-obcięcie czarno czerwonego przewodu lub wywiercenie wiertłem Fi 5mm otworu pośrodku litery "O" na module (jedynie w przypadku jednej konkretnej firmy której nie pamiętam.Co do aźnika najlepiej wymienić na sportowy,o większej średnicy gardzieli,ale można kombinować z dyszami i ich rozwiercaniem.Jeśli nie jesteś pewny siebie w tych sprawach lepiej oddaj moto komuś kto się na tym dobrze zna,gdyż jak to się mówi"jeden błąd i leżysz" albo ze spalonym modułem,albo zalewającym sie silnikiem lub przepuszczającym i charczącym wydechem....ale jak wiesz o co chodzi w tych klockach to do roboty !!! Lewa w górę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.