adam36 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Mam mieki przód i skok 220 mm a chciałbym aby był twardszy . Olej do niego to SEA10W\20 co radzicie nalać go tam wiecej czy geściejszego poszukać a jak tak to jakiego? Jest mozliwosć tez napompować powietrza mam po wentylu u góry ale w serwisówce tego nie zalecaja powinno byc w nich cisnienie atmosferyczne a wentyle do odpuszczania nadmiaru cisnienia.Twardsze sprezyny nie wchodzą narazie w gre .A i poziom oleju mam prawidłowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Możesz wlać olej 15W, lub 20W. Nie należy wlewać więcej oleju niż jest podane.Dużo lepsze efekty da wymiana sprężyn na takie o progresywnej charakterystyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 mozesz miec tez mniejszy skok, ale za to twardziej, czyli dajesz do lag takie małe tulejki, np 2 cm. Też się z tym spotkalem, jeśli Cię na progresywne sprężyny nie stać. Mialem tak w 650tce bo ona strasznie nurkowala przy hamowaniu ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 ja u siebie w starej GPZ pompowałem do 2 atmosfer i trzymało mi 2 tygodnie takie cisnienie, lagi nie ciekły i zawiecho było twardsze, możesz też wlac tak jak przedmówcy napisali 15- 20 W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Napompowałem po 1 barze do każdego zaraz sie dzwignoł a nad tulejkami tez myslałem mozna spokojnie dołożyć zobacze jak bedzie trzymał cisnienie ,choć nie potrzebuje zeby był wyższy lecz twardszy ,dałem stalowy oplot i teraz wali do dołu jak szalony ,reakcja łańcuchowa brak pogody to zamiast smigac człowiek kombinuje w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.