Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 4469


boby

Rekomendowane odpowiedzi

moja suzi 750 z 1991 roku ma problem a mianowicie na wolnych obrotach gaÂśnie i do okoÂło 5000 obrotĂłw zachowuje siĂŞ jakby nie paliÂła na wszystkie cylindry po wykrĂŞceniu Âświec sÂą one okopcone i bardzo szybko szlak je trafia gaÂżniki zostaÂły wyczyszczone i wyregulowane nie przyniosÂło to efektu mechanik twierdzi Âże przyczynÂą sÂą wytarte iglice nie wiem czy wogĂłle coÂś takiego jest moÂżliwe moÂże ktoÂś z was miaÂł takie problemy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wszystko, co siê ociera (prawie wszystko ) iglica wspó³praacuje z dysz¹ g³ówn¹ i ma prawo siê wytrzeÌnajlepiej sprawdziÌ na których cylindrach masz nagar na œwiecach i zamieniÌ iglice w gaŸnikach - przekonasz siê czy to ma znaczeniejeœli tak, no to wizyta w serwisie lub u dobrego fachowca wskazana, niech zrobi wszystko jak nale¿yto moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeÂśli te iglice sÂą wytarte to gdzie moÂżna coÂś takiego dostaĂŚ???chyba jednak wyprawa do suzi-moto bĂŞdzie najlepszym wyjÂściem niech mi mojÂą krĂłlewne doprowadzÂą do peÂłnej sprawnoÂści bo jak mi siĂŞ sezon zacznie a moto bĂŞdzie niesprawne to mnie chyba szlag trafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio sory ale jakos wolalbym zeby moj motocykl byl wyregulowany przy pomocy specjalistycznych urzadzen, a nie przy pomoicy zwyklego lekarskiego termometru, ktory wklada sie pomiedzy zeberka w cylindrach :|Smieszna, a raczje tragiczna jest twoja postawa na zlotach, bazarach i przy naprawach cudzych motocykli-jaka? Sam wiesz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WidzĂŞ, Âże jednak nie przeczytaÂłeÂś linka .Ale skoro ludzie piszÂący artykuÂły w ÂŚwiecie motocykli wiedzÂą mniej od ciebie , to poco czytaĂŚ takie bzdety. PrzecieÂż Tomcio wie lepiej.Nie przypominam sobie abyÂśmy spotkali siĂŞ na jakimÂś zlocie ?Co rozumiesz pod pojĂŞciem specjalistycznej aparatury ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio wlasnie nie przypominasz sobie i o to mi chodzi....!Malo wazne, ten temat skonczmy!Co do regulacji to chyba sluza do tego wakuometry ?Moze sie myle?Ale jezeli koles mowi, ze bierze 2 termometry i jeden wklada pomiedzy zeberka jednego cylindra, a drugi pomiedzy zeberka drugiego(mowa o 2 garowcu)i doprowadza sie do tego zeby temperatura na obu cylindrach byla taka sam! a na pytanie jaka powinna byc odpowiedzial, ze to nie ma znaczenia!Mow co chcesz, wiem, ze na mechanice sie znasz! Ja jestem jeszcze mlody i dopiero zaczynam sie uczyc wszytskiego(i tak na swoj wiek mysle, ze wiem duzo!)ale ja w moim gs wolalem co 6tys. zrobic synchronizacje gaznikow, ale za pomoca nwakuometrow! -a przypominam Ci ze ty mi tez raz to robiles Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I owszem zegary wakuometryczne s³u¿¹ do synchronizacji ga¿ników, jednak regulacja ga¿ników to coœ wiêcej ni¿ tylko synchro.Zw³aszcza w starszych motocyklach gdzie gaŸniki nie trzymaj¹ fabrycznych ustawieù przydaje siê termometr elektroniczny, pozwala on doœÌ precyzyjnie ustawiÌ sk³ady mieszanki.Wkur.. mnie to, ¿e krytykujesz ludzi nie wiedz¹c co robi¹,.Jeœli koleœ ustwia³ sk³ady mieszanki i kontrolowa³ ró¿nice temperatur pomiêdzy cylindrami ( kolektorami wydechowymi ) to dzia³a³ zupe³nie s³usznie.Do tematu:bobySprawdŸ poziomy paliwa, oraz szczelnoœÌ zaworków iglicowych.Jeœli nie potrafisz tego zrobiÌ oddaj motocykl na serwis.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pozwolê sobie zacytowaÌ, bo widzê, ¿e znowu bêdziecie siê k³óciÌ i Tomcio dostanie po dupie: Dobrym i pewnym rozwi¹zaniem jest zastosowanie œwiec Colortune, które maj¹ przezroczyst¹ "porcelankê". Pozwala to zobaczyÌ, jak¹ barwê ma p³omieù w komorze spalania. Na tej podstawie mo¿na oceniÌ prawid³owoœÌ regulacji. Metoda ta jest szczególnie zalecana do starszych silników, gdzie ustawienia fabryczne przewidziane dla nowego silnika nie zawsze sprawdzaj¹ siê w praktyce. Inn¹ metod¹ jest sprawdzanie termometrem elektronicznym temperatury kolanek wydechów. Im wy¿sza temperatura, tym ubo¿sza jest mieszanka. Trzecie wyjœcie to analizator spalin. To rozwi¹zanie ma sens tylko wtedy, gdy konstrukcja motocykla umo¿liwia pod³¹czenie do wydechu ka¿dego cylindra osobno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.