boby Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 moja suzi 750 z 1991 roku ma problem a mianowicie na wolnych obrotach gaÂśnie i do okoÂło 5000 obrotĂłw zachowuje siĂŞ jakby nie paliÂła na wszystkie cylindry po wykrĂŞceniu Âświec sÂą one okopcone i bardzo szybko szlak je trafia gaÂżniki zostaÂły wyczyszczone i wyregulowane nie przyniosÂło to efektu mechanik twierdzi Âże przyczynÂą sÂą wytarte iglice nie wiem czy wogĂłle coÂś takiego jest moÂżliwe moÂże ktoÂś z was miaÂł takie problemy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 jak wszystko, co siĂŞ ociera (prawie wszystko ) iglica wspó³praacuje z dyszÂą g³ównÂą i ma prawo siĂŞ wytrzeĂŚnajlepiej sprawdziĂŚ na ktĂłrych cylindrach masz nagar na Âświecach i zamieniĂŚ iglice w gaÂźnikach - przekonasz siĂŞ czy to ma znaczeniejeÂśli tak, no to wizyta w serwisie lub u dobrego fachowca wskazana, niech zrobi wszystko jak naleÂżyto moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 A gazniki jak regulowales ?Koles osotatnio probowal mi wytlumaczyc jak sie reguluje gazniki za pomoca termometra i upieral sie ze tak sie da(i ze tak sie robi....) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajo Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 wal do suzi-moto. teÂż miaÂłem problem z gaÂźnikami i po jednej wizycie "znikÂł" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 jeÂśli te iglice sÂą wytarte to gdzie moÂżna coÂś takiego dostaĂŚ???chyba jednak wyprawa do suzi-moto bĂŞdzie najlepszym wyjÂściem niech mi mojÂą krĂłlewne doprowadzÂą do peÂłnej sprawnoÂści bo jak mi siĂŞ sezon zacznie a moto bĂŞdzie niesprawne to mnie chyba szlag trafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Koles osotatnio probowal mi wytlumaczyc jak sie reguluje gazniki za pomoca termometra i upieral sie ze tak sie da(i ze tak sie robi....) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Nio sory ale jakos wolalbym zeby moj motocykl byl wyregulowany przy pomocy specjalistycznych urzadzen, a nie przy pomoicy zwyklego lekarskiego termometru, ktory wklada sie pomiedzy zeberka w cylindrach :|Smieszna, a raczje tragiczna jest twoja postawa na zlotach, bazarach i przy naprawach cudzych motocykli-jaka? Sam wiesz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 WidzĂŞ, Âże jednak nie przeczytaÂłeÂś linka .Ale skoro ludzie piszÂący artykuÂły w ÂŚwiecie motocykli wiedzÂą mniej od ciebie , to poco czytaĂŚ takie bzdety. PrzecieÂż Tomcio wie lepiej.Nie przypominam sobie abyÂśmy spotkali siĂŞ na jakimÂś zlocie ?Co rozumiesz pod pojĂŞciem specjalistycznej aparatury ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Nio wlasnie nie przypominasz sobie i o to mi chodzi....!Malo wazne, ten temat skonczmy!Co do regulacji to chyba sluza do tego wakuometry ?Moze sie myle?Ale jezeli koles mowi, ze bierze 2 termometry i jeden wklada pomiedzy zeberka jednego cylindra, a drugi pomiedzy zeberka drugiego(mowa o 2 garowcu)i doprowadza sie do tego zeby temperatura na obu cylindrach byla taka sam! a na pytanie jaka powinna byc odpowiedzial, ze to nie ma znaczenia!Mow co chcesz, wiem, ze na mechanice sie znasz! Ja jestem jeszcze mlody i dopiero zaczynam sie uczyc wszytskiego(i tak na swoj wiek mysle, ze wiem duzo!)ale ja w moim gs wolalem co 6tys. zrobic synchronizacje gaznikow, ale za pomoca nwakuometrow! -a przypominam Ci ze ty mi tez raz to robiles Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 I owszem zegary wakuometryczne sÂłu¿¹ do synchronizacji gaÂżnikĂłw, jednak regulacja gaÂżnikĂłw to coÂś wiĂŞcej niÂż tylko synchro.ZwÂłaszcza w starszych motocyklach gdzie gaÂźniki nie trzymajÂą fabrycznych ustawieĂą przydaje siĂŞ termometr elektroniczny, pozwala on doœÌ precyzyjnie ustawiĂŚ skÂłady mieszanki.Wkur.. mnie to, Âże krytykujesz ludzi nie wiedzÂąc co robiÂą,.JeÂśli koleÂś ustwiaÂł skÂłady mieszanki i kontrolowaÂł ró¿nice temperatur pomiĂŞdzy cylindrami ( kolektorami wydechowymi ) to dziaÂłaÂł zupeÂłnie sÂłusznie.Do tematu:bobySprawdÂź poziomy paliwa, oraz szczelnoœÌ zaworkĂłw iglicowych.JeÂśli nie potrafisz tego zrobiĂŚ oddaj motocykl na serwis.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 PozwolĂŞ sobie zacytowaĂŚ, bo widzĂŞ, Âże znowu bĂŞdziecie siĂŞ k³óciĂŚ i Tomcio dostanie po dupie: Dobrym i pewnym rozwiÂązaniem jest zastosowanie Âświec Colortune, ktĂłre majÂą przezroczystÂą "porcelankĂŞ". Pozwala to zobaczyĂŚ, jakÂą barwĂŞ ma pÂłomieĂą w komorze spalania. Na tej podstawie moÂżna oceniĂŚ prawidÂłowoœÌ regulacji. Metoda ta jest szczegĂłlnie zalecana do starszych silnikĂłw, gdzie ustawienia fabryczne przewidziane dla nowego silnika nie zawsze sprawdzajÂą siĂŞ w praktyce. InnÂą metodÂą jest sprawdzanie termometrem elektronicznym temperatury kolanek wydechĂłw. Im wyÂższa temperatura, tym uboÂższa jest mieszanka. Trzecie wyjÂście to analizator spalin. To rozwiÂązanie ma sens tylko wtedy, gdy konstrukcja motocykla umoÂżliwia pod³¹czenie do wydechu kaÂżdego cylindra osobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.