owczar Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 na motorach znam sie jeszcze slabo i chcem troche zwiekszyc moc w mojej hondzie xl 600nie chodzi mi o pretkosc tylko o zrywnoscnarazie zmienilem tlumik na Sebring i wypolerowalem kanaly dolotowei mam zamiar kupic leprzom swiece do tego modelui leprzy filtr powietrzamam prosbe co jeszcze moge zrobic by muj motor lepiej pracowaÂł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciec dyrektor Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 mam prosbe co jeszcze moge zrobic by muj motor lepiej pracowaÂł Z pewnoÂścia zajrzeĂŚ do sÂłownika jĂŞzyka polskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 turbosprezarka mysle ze zalgodzi twoj glod mocy albo zmien motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacza Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 SÂądzÂąc po zdjĂŞciu, to duÂży skok mocy da zamontowanie silnika!A co do zrywnoÂści, to zmieĂą zĂŞbatki..poszukaj na forum, byÂło o tym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 co do slownika to pieprze to jakie bledy piszea zembatki juz zmienilem w raz z tylnim kolem i oczywiscie lancuch a tak wygladal muj motor jak sie do niego dobralem musialem z niego ulrzyc pare kilo co doprowadzilo do kompletnej rozbiorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 biorÂąc pod uwage Âże brakuje Ci mocy w 600tce to musisz naprawde nieÂźle ÂśmigaĂŚ w terenie. A moÂże czas przesi¹œÌ sie na jakiegoÂś wyczyna? JakaĂŚ 250 w 2T i 55KM powinno wystarczyĂŚ. A tak naprawde to zastanĂłw sie czy to ma sens? KaÂżdy tuning to duÂże koszty, i zmniejszenie ÂżywotnoÂści silnika - moÂże czas na zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 moze to i racja ale to dopiero w nastepnhym sezonie teraz tylko troche podrobie swojom maszyna a wprzyszlym roku poszukam czegos leprzego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joooker Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 ... zmien sobie zebatke z przodu na mniejsza to najlepiej wplynie na zrywnosc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Ja polecam usuniĂŞcie wszystkiego z motocykla, modyfikacjĂŞ ramy i przesuniĂŞcie silnika do tyÂłu, demontaÂż wydechu wraz z tÂłumikiem, zegarĂłw, elektryki i ryflowanej blachy.UÂżywanie najlepszej benzyny, najbardziej profesjonalnego gearu terenowego (Âżeby byÂł jak najbardziej lekki), odpowiedniÂą dietĂŞ, montaÂż karbonowego tÂłoka, usuniĂŞcie dekompresatorĂłw i tak dalej i tak dalej.U mnie dziaÂła. Podobno z dobrej XLi moÂżna wyciÂągn¹Ì 69 koni i wagĂŞ okoÂło 120kg z pÂłynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Witam JeÂśli choĂŚ toche znasz sie na silniczkach to powinno ci pomĂłc:Po pierwsze powinieneÂś splanowaĂŚ gÂłowice, zaÂłoÂżyĂŚ sportowy waÂłek rozrzÂądu, lekki zamach, sportowe Âświece,lekkie zawory,wypolerowaĂŚ kanaÂły wylotowe i wygÂładziĂŚ kanaÂły ssÂące prostopadle to przelotu mieszanki co zagwarantuje jej lepsze skroplenie OdchudziĂŚ i wypolerowaĂŚ korbowody..CzytaÂłem Âże wydech juÂż jest wiĂŞc sprawa zaÂłatwiona..A co do dolotu to odrazaÂł bym cie stozkowe filtry powierza bo jak zaĂłwaÂżyÂłeÂś on sie skÂłada z samych drucikĂłw i nie zapewnia ochrony silnika...moÂżesz tez zmieniĂŚ dysze , dla leprszego spalania zaÂłoÂżyĂŚ magnetyzer i strumienniceTo powinno cie zadowoliĂŚ Ale ostrzegam cie Âże wszelkie poprawianie fabryki koĂączy sie osabieniem wytrzynmaÂłoÂści silnikaJa podobny tuning zastosowaÂłem w moim sprzĂŞcie i jestm bardzo zadowolny choĂŚ to jest 2TPozdrawiam i Âżycze owocnej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.