Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 3991


Scigacz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 166
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

600 na pocz¹tek to najlepszy wybór. Ja co prawda mia³em doczynienia z motorkami od 6 roku ¿ycia ale tylko i wy³¹cznie z cross i enduro. A sporta(FZ6) kupi³em w zesz³ym roku i po przejechaniu kilku tysiaków ju¿ go opanowa³em wydaje mi sie b.dobrze i ju¿ mi siê marzy cosik wiêkszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MĂłj znajomy kupiÂł ten motor jako pierwszy (wczeÂśniej jeÂździÂł na simsonie) i mĂłwiÂł Âże na poczÂątku byÂło mu trochĂŞ nieswojo i nie potrafiÂł siĂŞ przezwyczaiĂŚ, ale jeÂździÂł z gÂłowÂą i wkrĂłtce wszedÂł do sprawy. Ja jako pierwszy moto kupiÂłem CBR600. Jak bĂŞdziesz zabieraÂł ze sobÂą gÂłowĂŞ to bĂŞdzie dobrze, bo i na komarku moÂżna sie zabiĂŚ. Ten kwasik jest zajebisty wiĂŞc bierz go:)POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tak zwanego exup(zawor przed tlumikiem) u yamahy to zx-6r tez posiada takie rozwiazanie a wszelkiego typu wyswietlacze to bajery lepiej patrzec na droge zeby nie przyj....w samochod gsx r 600 ma wieksza moc?? Pierwsze slysze  
Fakt,zapomnialem ze ZX6 na 2005 tez go ma.Co do wyswietlacza: jak zaczniesz jezdzic na moto to zobaczysz jakie to przydatne urzadzenie (zwlaszcza jak duzo na kole jezdzisz) i na pewno nie jest to zaden bajer.Co do mocy to Kawasaki podaje zawyzona wartosc dla nowego ZX6,jak wzieli je na hamownie to nie pokazala wiecej niz konkurencja.A GSXR600 na 2006r. jest na pewno mocniejszy,poczekaj na testy ktore ukaza sie ok. marca/kwietnia Podobno niechĂŞtnie siĂŞ trochĂŞ skÂłada w szybkich winklach za sprawÂą Ram-Air ktĂłre wchodzi centranie w Moto ale za to klei siĂŞ zajebiscie do asfaltu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gixer oczywiscie ze wlot powietrza tzw ram air ma wplym na opory powietrza i jednoczesnie na chec skladania w zakret. W zx ram air jest na srodku i przez to na szybszych winklach trzeba dac troche wiecej sily zeby go przelamac. Tak twierdza fachowcy
Na opor powietrza na pewno tak a na chec skladania jesli wogole ma to w bardzo malym stopniu,w tak malym ze Ty na pewno przez pierwsze 10 lat jazdy i tak tego nie odczujesz A w 1 sezonie jazdy na Twoim wymarzonym ZX6R i tak Cie beda objezdzac co lepsi na CB500 czy GS500 wiec nie wiem po co kupowac taki sprzet i potem robic sobie obciach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Œwiêta prawda od czegoœ trzeba zacz¹Ì tyle tylko czy w Twoim przypadku sprawdzi siê teoria w praktyce??? Oby tak i ¿ycze Ci tego. Znaj¹c jednak troche ¿ycie wiem , ¿e zazwyczaj teoria sprawdza siê dopiero wtedy jak siê opanowa³o w 100% praktyke. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gixer oczywiscie ze wlot powietrza tzw ram air ma wplym na opory powietrza i jednoczesnie na chec skladania w zakret. W zx ram air jest na srodku i przez to na szybszych winklach trzeba dac troche wiecej sily zeby go przelamac. Tak twierdza fachowcy
Oj Scigacz..............widze ze sie duzo jednosladu naogladales Bo tam wlasnie byl taki tekst podczas testu ZX 6 R, a zapadl mi on w pamiec bo to jest guzik prawda........To jak ten motocykl prowadzi sie w winklach i jak za 4,5 godziny zajechac na nim nad morze to zapytaj jednoego z forumowiczy - Rabbita, on poprzycieral slidery w kombinezonie na kilku takich winklach A tutaj masz godny polecenia ZX6R z 2005 roku, na ktory nie wydasz tyle pieniazkow co na nowy( a jest w podobnym stanie), ale w zamian jak zaliczysz pierwsza glebe to bedzie Ci mniej go zal ( bo chyba zdajesz sobie sprawe, ze kiedys zaliczysz glebe???)Polecam:http://www.booster.com.pl/index.php3?go=203Pozdrawiam,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Ram Air - tak wiem co oznacza i w³asnie w nowej ZX6R przez to ze jest centralnie Moto robi wra¿enie jakby bardziej lubilo jezdziÌ na wprot i lekko protestowa³o przy sk³adaniu sie a wspomnia³em o tym bo sk³adanie Moto na pocz¹tku sprawia problemy i nie jest takie jasne dopóki nie zacznie siê w³asciwie balansowaÌ cia³em zchodz¹Ì przy tym dupskiem troche z siedzenia - o tym nikt nie wsponina w "dobrych radach" na pocz¹tek tylko ka¿dy mówi o rozwadze i rozs¹dku a przyda³oby sie bo potem trzeba szybko sie uczyÌ jak barierka na dwupasie zaczyna nas przyciagaÌ do siebie Co do teorii to dobrze ¿e jak siê ja kolekcjonuje bo im wiêcej wiedzieÌ bêdzie to myœle ¿e wiêcej czasu zajmie mu szlifowanie szczegó³ów a rezultatcie w odpowiednim czasie zacznie odkrêcaÌ na tyle co bêdzie potrafi³. Mia³em kumpla który po zrobieniu prawka stwierdzi³ ¿e w zimê to powinno siê hamowaÌ tylko "rêcznym" (malucha mia³) . Z ty³u mia³ silnik i tam tez by³ bardziej doci¹¿ony wiêÌ wydawa³o mu siê ¿e mniej blokuja mu sie ko³a niz przednie (bo z reguly jezdzi³ po p³askim i bez zakrêtów), a¿ przypierdoli³ w samochód jadacy z naprzeciwka ty³em swojego malacza jak go obróci³o. Wtedy zacz¹³ teorie studiowaÌ . No a jak ktoœ ju¿ powiedzia³ to na naszym prawku jezdziÌ nie ucz¹ wiec mysle ze warto szczególnie ¿e pogoda na razie na puszke extra i hamowanie z "lew¹" to bajka i ustawia fure bosko w ka¿dy zakrêt a do tego teorii du¿o potrzeba na poczatek.pozdroP.S. Suzuki te¿ fajne to mój drugi typ po Kawasaki który wchodzil w rachubê a ¿e firmy fajnie rywalizuj¹ ze sob¹ to co rok przyjemnoœÌ porównywania który lepszy jeszcze wiêksza. Nie przejmójcie sie jest wzrost gospodarczy to na wiosne kupimy sobie po jednym ze stajni i bedziemy jezdziÌ zamiast pisac . hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziobu oczywiscie ze kazdy predzej czy pozniej zaliczy glebe. A co do jednosladu to czasami ogladam a te madrosci o ram air znam z testow. Hee dochodze do wniosku ze poruszanie tego tupy tematow na forum jest troche nie madre. bo niestety kazdy chce wykazac sie madrascia ponad wszystko. Wkorw... sie jak slysze takie zastraszki nie bierz litra scigacz na poczatek to idioctwo. mi chodzilo o opinie ludzi ktorzy na zx6 jezdzili i maja porownanie do konkurencji. Tylko tyle. chyba nie potrzebnie pisalem ze ma to byc moj pierwszy wlasny sprzet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niepotrzebnie ludzie chca Ci uratowac zycie, albo uchronic od kalectwa Przepraszam bardzo jesli Cie urazilem, ale dla mnie 18 lat + 136KM w motocyklu to nie jest zbyt dobre polaczenie.......Mozesz mowic co chcesz, ze jestes madry, rozwazny, itp ale jakos mnie to nie przekonuje bo wiem jaka moc lamania wszelkich ograniczen w psychice maja te kucyki POzdrawiam, szerokiej drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja do tego dodam tak, nie ma sensu dyskutowaĂŚ na temat: nie kupuj tego, czy tamtego motocykla, ewentualni nabywcy majÂą konkretnÂą misjĂŞ do zrealizowania: "trzeba kupiĂŚ mocnego sporta, a potem siĂŞ zobaczy" po prostu kaÂżdy wie najlepiej, jest najlepszym kierowcÂą, po co kogoÂś przekonywaĂŚ, czasami na drodze bĂŞdzie siĂŞ moÂżna poÂśmiaĂŚ, w ramach przejaÂżdÂżki,proszĂŞ, niech nikt nie bierze tego do siebie, to taka luÂźna dygresja na kanwie tego postu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Krzysiek ciekawy jestem tylko ile razy Ty lezales? czym jezdzisz i czy wogole czyms?
widzisz Miœku, je¿d¿ê tym, co mam w avatarze (to zdjêcie jest z mojego sprzêta), a na motocyklach jeŸdzi³em ju¿ wtedy, gdy jeszcze Ciebie nie by³o na œwiecie, i oczywiœcie kilka razy le¿a³em, wiêc takimi tekstami siê nie wyg³upiaj, bo wychodzisz na jeszcze wiêkszego ... szpeca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od siebie powiem tyle: kupuj co chcesz ale ja sie strasznie wkurzam jak widze takiego poczatkujacego na maszynie ponad 100KM a objezdzaja go po zakretach,na hamowaniach itd. zwykle baby jadace Seicentem na zakupy....
Na opor powietrza na pewno tak a na chec skladania jesli wogole ma to w bardzo malym stopniu,w tak malym ze Ty na pewno przez pierwsze 10 lat jazdy i tak tego nie odczujesz  A w 1 sezonie jazdy na Twoim wymarzonym ZX6R i tak Cie beda objezdzac co lepsi na CB500 czy GS500 wiec nie wiem po co kupowac taki sprzet i potem robic sobie obciach 
widzisz Miœku, je¿d¿ê tym, co mam w avatarze (to zdjêcie jest z mojego sprzêta), a na motocyklach jeŸdzi³em ju¿ wtedy, gdy jeszcze Ciebie nie by³o na œwiecie, i oczywiœcie kilka razy le¿a³em, wiêc takimi tekstami siê nie wyg³upiaj, bo wychodzisz na jeszcze wiêkszego ... szpeca
Ta...juz pominmy fakt motocykla.Widze tu jeszcze pare ciekawych odp oprocz paru wyroznionych. Zastanawiaja mnie dwie rzeczy.Po pierwsze Scigacz(skad ty wzioles ta ksywe) sam sobie odp na pytania wiec temat jest o dupie maryni.Po drugie jak ktos chce kupic moto to chyba cos o nim przeczytal,porownal z konkurencja etc. Druga sprawa to co to jest za pytanie co sadzisz o... Kazdy chwali swoje i nawet tesom nie do konca sie wierzy bo wiadomo ze jednemu barzdiej bedzie pasowalo to a innemu tamto... Wiec moze skonczmy to pier... o Chopenie...Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robta co chceta po co mamy kogos przekonywac na sile jesli nawet o to nas nie prosil!Kolega sie spytal czy motocykl, ktory wybral jest dobry-ogolnie! a nie dla niego!My mu powiedzielismy, ze motocykl jest dobry(choc konkurencja tez ma dobre)ale nie jest dla niego(naszym zdaniem!)Mam nadzieje, ze temat sie wyczerpal....A swoja droga to sie przyznam do czegos!Mialem 15 lat, jak jezdzilem Etla 150 i 251 i wszyscy mowili, ze jestem pojeb**, ze moi rodzice sa nieodpowiedzialni itp :|Przyszla pora zimy i zaczol sie remont MZ, znudzilo mi sie ,,dlubanie''przy niej i sprzedalem ja (z zyskiem:D)oraz resztki innych motocykli itp!I moim celem byla Honda NSR125(w sumie wprostporoporcjonalna do mojego wieku)zbieralem i zbierale noi uzbieralem! Jak juz mialem kupowac znajomy powiedzial zebym kupowal 4T! I w sumie przekonalem do tego tez ojca....Po dluzej chwili dozbieralem kase i wybor padl na GSa500e(zawsze w nim bylem zakochany, bo forumowy kolega jezdzil takim pod moim domem:D)Napisalem na forum czy GS500 to nie za duzo dla 16latka-zjechali mnieod gory do dolu!Mowili, ze nie dam rady, ze jestem idiota i jeszcze cos tam gadali!Nieposluchalem ich i kupilem GSa! Przejechalem bezkolizyjnie 12 tysiecy km!(jeden lekki slizg zaliczylem-bo w zakrecie spanikowalem jak zaczolem trzec podnozkami)! A kto ze mna jezdzil to wie jak jezdze!Teraz troche zmadrzalem i kupilem DR350 i sie rozwalilem(jeziorko:D)Tyle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz co Ci siê podoba!!!!!ja bra³bym ZX636-mam zamiar w przysz³oœci sobie sprawiÌ wiêc kupuj takiego-bo bed¹ wtedy taùsze jak ich wiêcej na rynku,dodatkowo nastêpny w³aœciciel bedzie mia³ szczêœcie bo bêdzie nie ujeŸdzane powy¿ej 90koników,tak¿e idŸ do mamy,i nastêpnie do salonui bierz ino nowego(to umocni rynek w polsce-obojêtnie czy u¿ywanych czy czêœci zamiennych w razie nieprzyjemnoœci)nie sk¹p na ubiór,zacznij ÌwiczyÌ jogê i nie b¹dz taki upartyjako ciekawostkê podam ¿e rossi jeŸdzi po cywilu na r6 i jeszcze napiszê ¿e starsze 600 w porównaniu do nowoczesnych s¹ strasznie s³abe-dzisiejsze 600(najnowsze) jeœ³i chodzi o parametry mo¿na porównywaÌ do 750 z koùca lat 90,albno i nawet starszych 1000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.