KrzychuDG Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Sprawa wyglada tak. Xj'ta jechala w bagazniku lezac na lewej stronie. Po transporcie nie chcial zapalic. Kiedy lezala lala sie benzyna z okolicy gaznikow wiec sadzilismy ze jest zalana. Dalismy z ojcem spokoj. Na drugi dzien z rana nie pali. Humor mi sie troche posul. Wydawalo sie ze siece poszly ale to dlatego ze krotko krecilem rozrusznikiem. poszedlem zamowic nowe swiece. Wrociel do garazu wzialem jeszcze raz swiece 1 i 4 i okazalo sie ze jest ok jak sie dluzej zakreci. Wkrecilem, ssanie wlaczylem, zakrecilem i zlapala po 3s zupelnie jak przed transportem. Ale nie miala takiuch obrotow na ssaniu jak przed wlozeniem jej do auta i trzyma jakies tam tylko na poczatku kiedy jeszcze doplyw benzyzny sie nie unormuje (tak mi sie wydaje bo sie nie znam). Pozniej na ssaniu nawet gasnie. ALe kiedy ja odpale i trzymam na gazie to pali. Chyba wiec to nie kranik sie zapchal choc moze przy wyzszych obrotach wyciaga jakosc ta benzyne. Jesli nie to to gdzie mam sprawdzic obroty w xj 600 i w razie czego je podkrecic???Tak w ogole co wy o tym myslicie. Co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 JeÂśli chodzi o Diversiona, to pokrĂŞtÂło regulacji obrotĂłw znajduje siĂŞ pomiedzy Âśrodkowymi cylindrami pod zbiornikiem. Wydaje mi siĂŞ jednak Âże przyczyna leÂży w gaÂźnikach (zawieszony pÂływak albo coÂś w tym stylu) - efekt leÂżenia na boku. Daj do jakiegoÂś serwisu na czyszczenie, regulacjĂŞ i synchronizacje gaÂźnikĂłw i powinno byĂŚ ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 i tak mialem zrobic wszelkie regulacje ale tearz nie moge jej zarejestrowac i musze zaltwic sobie od meza mojej siostry dostawczaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziom Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 jesli przed transportem bylo ok to nic nie rozbieraj tylko zaczekaj na cieplejsze dni , jesli wtedy nie odpali to zmien swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Witam.ChÂłopaki z Pitstopu majÂą lawete i dowiozÂą motocykl na serwis gratis do Siebie oczywiÂście, gratis. Jak mÂądrze pogadasz.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 to fajnie ale jeszcze sprobuje podkrecic obrotu bo moze podczas transportu ktos to ruszyl.A teraz pytanie z innej beczki.Jak rozpoznac czy akumulator jest samoobslugowy czy nie. A jesli trzeba go ladowac i brakuje mu plyno to co wlac??? Elektrolit czy wode destylowana??? No i jakim pradem ladowac akumulator jesli pisze nanim jedynie 12A. Prostownik mam na 3 i 6A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 JeÂżeli tylko da siĂŞ otworzyĂŚ komory akumulatora to nie jest on bezobsÂługowy.Pytanie czy pÂłyn siĂŞ wylaÂł czy tylko odparowaÂł, jeÂżeli odparowaÂł to zdecydowanie dolaĂŚ wody destylowanej (jak brakuje bardzo duÂżo pÂłynu to niestety jego Âżywot siĂŞ powoli koĂączy). JeÂśli siĂŞ wylaÂł (bo np. leÂżaÂł na boku), to elektrolit, ale nie mam pojĂŞcia gdzie siĂŞ to kupuje, trzeba spytaĂŚ w sklepie z akumulatorami.Moim zdaniem nie powinieneÂś go ÂładowaĂŚ prÂądem wiĂŞkszym niÂż 1,2 A. No ale do tego musisz nabyĂŚ prostownik do akumulatorĂłw motocyklowych.Aha nowy akumulator to znowu nie taki duzy wydatek (ok. 150 zÂł), a ile to problemĂłw rozwiÂązuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 CDM-Centrum Diagnostyki Motocyklowej!40-144 Katowice ul. JĂłzefowska 21 (032)204 35 13 (jak sie dzwoni, to poproscie z serwisem motocyklowym) www.motocykle.italcom.com.pl e-mail: [email protected] Zadzwon do nich i dogadaj sie!Masz gwarantowane, ze zrobia CI tanio i co najwazniejsze dobrze!Mysle, ze przyda sie wymienic plyny,filtry,mozliwe akumulator oraz najlepiej zrobic synchro gaznikow(chyba co 6 tysiecy sie powiinno robic-przynajmniej bedziesz mial spokoj w sezonie!). A napewno jak sie o cos spytasz chlopakow to Ci z przyjemnoscia wytlumacza!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 najwyzej zrezygnuje ze skory w tym sezonie i wymienie wszytkie plyny i filtry, dam do zrobienia synchronizacje z czyszczeniem, reg luzow zaworowych. Co prawda silnik pracowal rowniutko no ale dla pewnosci chyba dam ja do warsztatu. Problem w tym ze nie moge jej teraz zarejestrowac bo przegladu nie przejdzie chyba za podciagne linke gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.