Honduś Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Jeszcze w tym roku lub na wiosne wreszcie zucam w diabÂły 2 suwy i przezucam sie na 4t Mimo wszystko obawiam siĂŞ tego,Âże mogĂŞ siĂŞ wkopaĂŚ i to niezle :? Wiecie jak jest z naprawami w serwsie Koszt jaki posiadam na wydanie to 3500zÂł,i siĂŞ zastanawiam czy warto?A moÂże sugerujecie dalsze bujanie Na etzetach i moim Malaguti 2t Na co zwracac uwagĂŞ przy kupnie,wiadomo by nie kopciÂł,stukaÂł ale co jeszcze.Po czym moÂżna stwierdziĂŚ rĂłwnieÂż,Âże moto ma jakieÂś wady,ktĂłrych goÂłym okiem nie widac?dla przykÂładu,znajomy kupiÂł yamahe bodajÂże 250ccm i sypnĂŞÂła mu siĂŞ po 300 km :? ZapÂłaciÂł za nia 3000 a wsadziÂł w naprawe 2000 :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIMI Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Jedno jest pewne...nie licz na to ze jak kupisz takÂą maszyne z ponizej 88r to nie bedziesz dokÂładaÂł...to normalne (jak w starym aucie).DecydujÂąc sie na kupno trzeba sie liczyc z jakimis kosztami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smuggler Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Ja Ci mogĂŞ tanio sprzedaĂŚ maszynkĂŞ, o ktĂłrej gadaliÂśmy z 97 r Nie wymaga Âżadnych wkÂładĂłw. Z cenÂą moÂżna siĂŞ dogadaĂŚ, ale poniÂżej 3 tys. na pewno siĂŞ zejdzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 JeÂśli 3500.zÂł to granica bulu finansowego to nie najlepiej. Moim zdaniem powinieneÂś siĂŞ rozglÂądaĂŚ za jak¹œ 400-kÂą. np: Suzi gsx 400, Honda cb 400-450, yamaha xs 400. MoÂże nie sÂą najpiĂŞkniejsze, nie majÂą demonicznych osiÂągĂłw itd. Ich g³ównÂą zaletÂą jest prostota konstrukcji, a co zatym idzie koszty napraw. CzĂŞÂści do tych motocykli walajÂą siĂŞ na przysÂłowiowym Âśmietniku i sÂą stosunkowo tanie, kiedyÂś za komplet cylindrĂłw z tÂłokami zapÂłaciÂłem 200zÂł, a byÂły w naprawde dobrym stanie. Co do wad to kaÂżdy z nich ma inne, poszukaj w necie opisĂłw posiadaczy, jest tego sporo. Nie licz jednak na bezawaryjnoœÌ, one majÂą swoje lata i przeszÂłoœÌ, czasem bujnÂą. Moim zdaniem powinieneÂś kupiĂŚ coÂś w takiej cenie by zostaÂło z tysiÂąc na ewentualne naprawy,czĂŞÂści, przeglÂądy itp.Pozdrawiam.Ps. unikaj sprzĂŞtĂłw poskÂładanych na czerwony silikon, to bardzo Âżle Âświadczy o kimÂś kto kopaÂł w tym silniku ( uszczelki naprawde nie kosztujÂą fortuny, a jeÂśli ktoÂś oszczĂŞdza na takich rzeczach to aÂż strach pomyÂśleĂŚ na czym jeszcze przyoszczĂŞdziÂł.jeszcze raz pozdr. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erbe Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Ja tez Ci moge sprzedac mojÂą maszynke, w bardzo dobrym stanie:http://forum.motocykle.slask.pl/tematy14/2429.htm?sid= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romi69 Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 CzĂŞÂści do tych motocykli walajÂą siĂŞ na przysÂłowiowym Âśmietniku i sÂą stosunkowo taniejestem posiadaczem gsx400 i mam pytanie: gdzie jest taki przysÂłowiowy Âśmietnik? bo z tego co wiem to do gsx 400 czĂŞÂści zamienne sÂą mniej wiĂŞcej tak samo osiÂągalne jak panel kontrolny do kosmicznej stacji MIR... :? pracownicy serwisu padajÂą na glebĂŞ po podaniu nazwy modelu i numeru seryjnego, nie ma go nawet na fiszach z lat odpowiadajÂących mniej wiĂŞcej jego rocznikowi, co do reszty 400tek siem nie wypowiadam ,bo nie wiemjeÂśli chodzi o osiÂągi to Vmax 170 licznikowo, jazda sie zaczyna od ok 6000rpm, i 6biegowa skrzynia ma zajĂŞcie jak siem chce trochĂŞ poszaleĂŚ, spalanie ok 6-7 na 100km...osobiscie doradzalbym koledze hondĂŞ,bo do poczciwej CB czĂŞÂści rzeczywiÂście sÂą ogĂłlnodostĂŞpne i w miarĂŞ tanie, poza tym po odresteurowaniu moÂżna za takiego obiekta wyszarpaĂŚ niez³¹ kwotejeÂśli chodzi o resztĂŞ zagadnienia to radzilbym zwracac uwagĂŞ na kulturĂŞ pracy silnika, trudne odpalanie, bujanie na obrotach i wogle cokolwiek wskazujÂące na coÂś "nie halo" z gaÂźnikami moÂże ÂświadczyĂŚ o ich rozkalibrowaniu (miaÂłem coÂś takiego w GS550 z 82`), nie da sie tego wyregulowac, trza nowe gaÂźniki a to moÂże zaboleĂŚ...a propos czerwonego silikonu, a jak dekiel jest poobijany i krzywy to jak go uszczelnisz??na fabrycznej uszczelce?? jeÂśli miaÂłem wÂątpliwoÂści co do jakoÂści gwintĂłw w korpusie silnika (przecierz to aluminium...) ZAWSZE smarowaÂłem nowÂą uszczelkĂŞ silikonem OBUSTRONNIE daje to prawie 100% pewnoÂści co do szczelnoÂści po³¹czenia i nie trzeba mocno dokrĂŞcaĂŚ steranych latami Âśrub mocujÂących, 20letni motocykl NA PEWNO miaÂł przynajmniej 1 powaÂżny dzwon i ze 30 mniejszych i wiĂŞkszych szlifĂłw i upadkĂłw, wiĂŞc nie ma sie co oszukiwaĂŚ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Co do Âśmietnika to byÂła maÂła przenoÂśnia.Pytanie jaki masz model 2, czy 4, cylindrowy.jeÂśli 2, to nie rozumiem problemu z czĂŞÂściami.jeÂśli 4, to masz problem.Co do silikonu. Nie jestem przeciwnikiem silikonu, jednak nienawidze czerwonego, przecierz istnieje czarny, szary, i wszelkiego typu inne specjalistyczne. Ok nie sÂą tanie, ale stokroĂŚ lepsze, piszÂąc o czerwonym, mam na myÂśli to gĂłwno z supermarketu, MoÂże jest dobre do malucha, ale w moim motocyklu bym w Âżyciu tego nie zastosowaÂł.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 polecam xz550,wady ktĂłre ludzie wyolbrzymiaja moÂżna Âłatwo naprawiĂŚ,a motocykl jest Âładny,mocny,silnik nowoczesny,duÂży,klang powala na kolana,a z czĂŞsciami mogĂŞ baaardzo pomĂłc,a zakup wcale nie jest taki drogi(chociarz ja mojÂą sprzedaÂłem za 4500zÂł,i klienci sie o niÂą bili )-zdiĂŞcie tego motocykla jest w moim profilu,to ta u gĂłry :roll: [ Dodano: 2005-10-27, 12:48 ]aha co do czerwonego silikonu zgadzam siĂŞ Âże jest obrzydliwy!!a napisze jeszcze do tematu Âże teÂż staÂłem z takÂą gotĂłwkÂą w pewnym czasie,kupiÂłem xz,a miaÂłem wÂłaÂśnie coÂś w stylu gsx,albo cb,kc i jestem, niezwykle zadowolony z mojego wyboru,moto ma naprawde moc,wyglÂąda powaÂżnie i nowoczeÂśnie( na mĂłj ludzie mĂłwili Âże ma gĂłra 2 lata od nowoÂści-oczywiÂście po wÂłoÂżeniu duÂżo mojej pracy ), doÂśc duÂżym problemem jest rdzewienie baku-ale to chyba w kaÂżdym z poczÂątku lat 80tych-zÂłej stali uÂżywali do tego,co do czĂŞsci to trzeba poczukaĂŚ ale naprawde wszystko siĂŞ znajdzie-na ebayu.de kupiÂłem nowy filtr powietrza za 1euro!!,moja miaÂła kardan takÂże z ÂłaĂącuchem problemu nie byÂło,na nasze drogi trochĂŞ liche zawieszenie,i spalanie -ok 6,5litra,a o serwis siĂŞ nie martw-jest prosty i nie skomplikowany,a o naprawy juÂż bardziej-jak uderzysz czoÂłowo to moÂże byĂŚ problem z zawieszniem :wink: bo znaleœÌ takie jest ciĂŞÂżko,aha i raczej kup klasyka niÂż jakiegoÂś szpetnego Âściga z lat 80,tych,sÂą czĂŞto wyeksplatowane(bo w koĂącu do Âścigania miaÂły sÂłuÂżyĂŚ),nie za Âładne i problem je sprzedaĂŚ,a Âładny klasyk robi siĂŞ z wiekiem najpierw youngtimerem a potem oldtimerem i spokojnie go sprzedasz(jeÂśli cena bnedzie adekwantna do stanu )pozdro,sÂłu¿ê radom jakby co 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 ChciaÂłem jeszcze dodaĂŚ coÂś do wypowiedzi kolegi ROMI69. dopiero teraz spojÂżaÂłem na literki przy oznaczeniu twojego gsx 400, z tego co siĂŞ oriĂŞtuje to jest to 4 cylindrĂłwka i prawdopodobnie chÂłodzona cieczÂą jeden z chyba najÂżadszych modeli gsx na naszym rynku. PiszÂąc o gsx 400 miaÂłem na myÂśli 2 cylindrĂłwkĂŞ w ogÂłoszeniach jest ich peÂłno a z czĂŞÂściami zero problemu. Twojego modelu nie braÂłem nawet pod uwagĂŞ, gdyÂż jest to jak sÂądze biaÂły kruk na polskim rynku.Pozdro.Jeszcze kilka s³ów do wypowiedzi LEO . piszesz, Âże masz sporo czĂŞÂści do xz 550 mam pytanie: Masz waÂł korbowy w dobrym stanie ?JeÂśli tak tojestem zainteresowny.Przy zakupie tego modelu zwracaj uwage na rozrusznik ( sprzĂŞgÂło jednokierunkowe ) i stuki na wale korbowym, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romi69 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 dopiero teraz spojÂżaÂłem na literki przy oznaczeniu twojego gsx 400, z tego co siĂŞ oriĂŞtuje to jest to 4 cylindrĂłwka i prawdopodobnie chÂłodzona cieczÂą jeden z chyba najÂżadszych modeli gsx na naszym rynku. PiszÂąc o gsx 400 miaÂłem na myÂśli 2 cylindrĂłwkĂŞ w ogÂłoszeniach jest ich peÂłno a z czĂŞÂściami zero problemu. Twojego modelu nie braÂłem nawet pod uwagĂŞ, gdyÂż jest to jak sÂądze biaÂły kruk na polskim rynku. 8) no wlasnie, czterocylindrowy wodniak... makabra...ale jak na razie -odpukaĂŚ- dziaÂła caÂłkiem poprawnie... :wink: doÂśc duÂżym problemem jest rdzewienie baku-ale to chyba w kaÂżdym z poczÂątku lat 80tych-zÂłej stali uÂżywali do tegopotwierdzam! ja co prawda nie mam tego problemu ale znam kolegĂłw, ktĂłrzy nawet w motocyklach z lat 90-tych to majÂą , pomaga pÂłukanie potrzaskanym szkÂłem (hartowanym) i montaÂż dodatkowego filtra paliwa, czĂŞsto go potem cza zmieniac :| pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 bardziej miaÂłem na myÂśli nie zanieczyszczenia dostajÂące sie do gaÂźnika/Ăłw ale poprostu dziury w baku!!!naprawde, w xz trzeba byÂło dobrego blachorza Âżeby to zrobiÂł,i to niestety bolÂączka 'dziadkĂłw' :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 polecam xz550A ja nie :wink: Motocykl drogi w serwisowaniu i lubi silnik padac (uklad korbowy).Kumpel takiego mial i ciagle problemy mu stwarzal.Inni wlasciciele XZ550 tez jej sobie nie chwalili.Miales chyba Leo szczescie z ta XZ550....chociarz ja mojÂą sprzedaÂłem za 4500zÂł,i klienci sie o niÂą biliNo to widze ze Ty na prawde jestes szczesciarz :wink: Z tego co ja sie orientuje sprzedac ten model to makabra,kumpel jak juz doprowadzil taka do b.dobrego stanu to bujal sie z nia pol roku zeby ja sprzedac.A byly to czasy kiedy wszystko schodzilo na pniu.No i co wiem dostal za nia niecale 3000zl.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Po czym moÂżna stwierdziĂŚ rĂłwnieÂż,Âże moto ma jakieÂś wady,ktĂłrych goÂłym okiem nie widac?Np, ma przerzutki Shimano Sis zamiast Altusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romi69 Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Nie jestem przeciwnikiem silikonu, jednak nienawidze czerwonego, przecierz istnieje czarny, szary, i wszelkiego typu inne specjalistyczne. Ok nie sÂą tanie, ale stokroĂŚ lepsze, piszÂąc o czerwonym, mam na myÂśli to gĂłwno z supermarketu, MoÂże jest dobre do malucha, ale w moim motocyklu bym w Âżyciu tego nie zastosowaÂł.miĂłd na uszy me..... jakos nie zastanawialem sie nad kolorem, osobiscie polecam Loctite, ale nie jest to taniocha, zazwyczaj kolorem sÂą znakowane wÂłaÂściwoÂści typu temp. pracy lub gruboœÌ max warstwy albo teÂż konsystencja po stwardnieniu... wybĂłr jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi1 Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Bez komentarza...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.