traker Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Szukam wszelkich informacji o B12 najlepiej od uzytkownikow, tzn jakie jest naprawde spalanie, czy rzecziwscie wynosi 12l/100?? Jak sie prowadzi itp itd. Z czym sa najwieksze problemy i na co zwrocic uwage. Dzieki. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Ja jestem uzytkownikiem B6 ale w Swiecie Motocykli... ktoryms tam... jest dokladnie opisane co i jak z B12 Jezeli chodzi o saplanie... slyszalem od uzytkownikow (troche o B12 wiem bo sam chcialem miec wlasnie B12) ze spalanie przy normalnej jedzie (tzn spokojnej bez fajerwerkow) wynosi okolo 7 litrow a 12 tez potrafi zerzrec no ale to juz przy haharzeniu:) Poza tym z mojego punktu widzenia B12 sluzy czesto gesto do ostrej jazdy przez co,co poniektore okazy moga byc solidnie wyexploatowane W MJM np. spotkalem sie z B12 ktory spalal bagatela okolo 20l. /100kmWAZNE: dobry B12 w dobrym stanie jest wart swojej ceny wiec nie mysl ze kupisz fajny okaz za mala kase.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 B12 to Âświetna maszyna, mocny zajebisty silnik, super moment i bardzo mocny dó³. JeÂśli chodzi o silnik to uwaÂżam Âże ciĂŞÂżko byÂłoby go zarÂżn¹Ì. NiektĂłrym udaÂło siĂŞ rozwaliĂŚ sprÂżegÂło (pozdro Szramer ) PóŸniej siĂŞ tÂłumaczyli Âże B12 ma sÂłabe sprÂżegÂło, nie wiem wiĂŞc nie wnikam. Co do spalania to druga strona medalu. Spalanie jest rzeczywiÂście duÂże ale coÂś z czegoÂś moÂże 12 to juÂż przy bardzo hardcorowym jeÂżdÂżeniu ale 10 to raczej norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traker Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 A jak dla porownaniu sprawa spalania wyglada w B6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 U mnie spalanie w granicech 7.5 litra ale zaznaczam Âże spokojnie nie jeÂżd¿ê Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 sprzegÂło przy dziczeniu co sezon do wymiany razem z olejem , chyba ze akcesoryjne tarcze zastosujesz a nie ebc i wymieniasz spreÂżynyspalanie od 8l w miescie w gore , srednio 10 bo sie nie da wolno tym jeÂździĂŚ , trasa do 100km/h spalanie 5,5 potem tylko roÂśnie.....bardzo mocny dó³ , tylny amor za miekki do ostrej jazdy , przod spreÂżyny do wymiany!!ogĂłlnie fajny sprzĂŞt 8) ps ja mialem 98 rocznik z przebiegiem 14 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 W przypadku B12 trzeba miec wÂłasnie na uwadze te duzy moment obrotowy dostepny juÂż w dolnym zakresie obrotĂłw Frajda niemaÂła i zapewne ciĂŞÂżko jeÂździĂŚ wolno tym motocyklem, ale tak jak pisal Spider COÂŚ ZA COÂŚ Benzyna, opony, zestawy napĂŞdowe i klocki hamulcowe w takim motocyklu zuÂżywajÂą siĂŞ chyba nieco szybciej i warto miec to na uwadze Jezeli masz wujka szejka i worek pieniĂŞdzy na materiaÂły eksploatacyjne, to nic YNO BRAĂ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traker Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Dobra, wiec co radzicie, mam kase na B12, to brac B12 czy B6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 oczywiÂście B12, wiĂŞcej mocniej lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 sprzegÂło przy dziczeniu co sezon do wymiany razem z olejem , chyba ze akcesoryjne tarcze zastosujesz a nie ebc i wymieniasz spreÂżynyTylko wtedy jak sie nawet gumy nie umie spalic,prawda Szramerku? A akurat EBC sa akcesoryjnymi,najlepsze sa Vesraha a sprezyny sie powinno wymieniac przy wymianie tarcz.Ogolnie B12 supersprzet jak sie zaakceptuje troche wysokie zuzycie paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 sprzegÂło przy dziczeniu co sezon do wymiany razem z olejem , chyba ze akcesoryjne tarcze zastosujesz a nie ebc i wymieniasz spreÂżynyTylko wtedy jak sie nawet gumy nie umie spalic,prawda Szramerku? A...jestem ciekawy jak ty bys paliÂł na slizgajÂącym sprzĂŞgle ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traker Opublikowano 3 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 A co mozecie powiedziec na temat porownania B12 i RF900? Slyszalem o RFach nie za wiele dobrego, rowniez o wysokim spalaniu i awaryjnych ramach, ale ludzie duzo mowia... Moze ktos z Was ma/mial RFe??Pozdro [ Dodano: 2005-07-08, 23:04 ]Nie zna nikt RF900?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.