adam36 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Jak jakiś koleś wysłał maila do K&N z zapytaniem co daje ich filtr to otrzymał w odpowiedzi, że w przedziale 1-4 koni, dłuższą żywotność filtra, lepszy dźwięk, itd. Sam wyczytałem gdzieś rozsądną opinie, że filtr K&N wiele w porównaniu do oryginalnego nie wnosi, ale prawdziwa różnica zaczyna się kiedy oryginał zaczyna się zapychać i ograniczać przepływ powietrza co prowadzi do pogorszenia osiągów. K&N dużo, dużo dłużej pozwala utrzymać max parametry przez co jak to gość określił nie tyle coś daje, co nie odbiera tak jak fabryczny, a jak już się mocno zabrudzi to czyścisz, psikasz, zakładasz i jeździsz dalej. Mam nadzieję, że coś pomogło. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Tylko kupujac juz szybko-przeplywowy filtr powinienes juz sie wspomoc PC lub innym ustrostwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Tylko kupujac juz szybko-przeplywowy filtr powinienes juz sie wspomoc PC lub innym ustrostwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Bart, masz zalozony X-ring czy o-ring lancuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.