Osek22 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Burst, fajna stronka!A co dymiany zebatek trzeba pamietac, ze predkosc nie bedzie wyswietlana prawidlowo. Mozna dokupic speedo healer zeby wprowadzal korekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomaniaczka Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Wyglada niezle. Nigdy o nich nie slyszalem a troche sie boje wynalazkow...Bart wspomniales wczesniej o agresywnosci R1. Niestety model 04-06 ma pokopany dol do 7tys RPM. Chce to wzmonic. Myslalem, ze uda mi sie to zrobic w podany w pierwszym poscie sposob ale to nie byl najlepszy pomysl. Poszperalem i decyzja padla na naped.(-1/+2). Straci troche na max speed i prawdopodobnie trzeba bedzie czesciej wioslowac ale wrazenia powinny byc niezpomniane;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Tutaj macie stronę na której można się pobawić w pewne porównania i spojrzeć jakie efekty w przybliżeniu przyniosą nasze zmiany w zębatkach. Jaki będzie v-max, obroty na poszczególnych biegach w porównaniu do serii etc. Enjoy KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja też kombinuje z napędem. Na ten sezon szykuje się wymiana więc pozmieniam zębatki Chyba najszybciej i najtaniej A co do sportowego filtra - mam załozonego K&N i wszystko jest ok Tylko mocy brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomaniaczka Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Manka, i co ten filtr Ci dal? Nie odczujesz praktycznie zadnej roznicy pomiedzy fabryka a K&N. Co innego jesli masz pelen wydech, filtr i inne przerobki juz nie mowiac o profesjonalnym zestojeniu. Ja kupilem filtr i chyba bede go odsprzedawal, nowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Tazzman, a czy to strzelanie z wydechu (po y-pipe) moze miec jakies negatywne skutki dla silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Jak to filtr sportowy nic nie da. oczywiscie ze da, przede wszystki zdecydowanie wiecej syfu w silniku. przy samych konocówkach nie jest to konieczna wymiana. na ten sezon zakladam papierowy. dam znac czy cos sie zmienilo. Teoretycznie nawet przy koncówkach nalezy wymienic wkład na bardziej przelotowy, ale to teoria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ale nawet jak zrobisz cały układ + filtr to da on jakiś efekt bez odpowiedniego strojenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 filtr jest potrzebny ze wzgledu na wieksze zapotrzebowanie na powietrze przy otwartym ukladzie wydechowym. skoro szybciej opróżnia to i szybciej musi napełniac. c do tematu strojenia to urządzenia typu powe commander czy juicy box glownie do tego slużą. reszta to powiedzmy hardware yoshimura w temacie suzuki idzie na tyle daleko ze mozna zapodac wieksze zmiany, np. ostrzejszy wałek rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 c do tematu strojenia to urządzenia typu powe commander czy juicy box glownie do tego slużą. reszta to powiedzmy hardware Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 http://www.yoshimura-rd.com/ps-3976-1401-g...000-em-pro.aspxyoshimura ma taki dżynks. a co do ogrywania ecu to faktycznie sa tacy co to potrafia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 filtr jest potrzebny ze wzgledu na wieksze zapotrzebowanie na powietrze przy otwartym ukladzie wydechowym. skoro szybciej opróżnia to i szybciej musi napełniac. c do tematu strojenia to urządzenia typu powe commander czy juicy box glownie do tego slużą. reszta to powiedzmy hardware yoshimura w temacie suzuki idzie na tyle daleko ze mozna zapodac wieksze zmiany, np. ostrzejszy wałek rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 weszelkie zmiany (nie wliczajac tutatj pelnego wydechu) spowoduja w zaleznosci od moto rozne usprawnienia techniczne. Beda one jednakze ledwie zauwazalne. Nie mowie o za...istym dzwieku czy strzelaniu z rur. W jezdie na codzien az tak tego nie odczujesz. Na pewno poprawi sie charakterystyka oddawania mocy ale to rowniez chyba zalezy od moto i fabrycznych ustawien. Co do filtra...podzielone opinie. Do R1 zaleca sie trzymac oryginalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Na allegro się natknąłem na wydech yoshi i koleś, który go sprzedawał dodawał, że może wgrać sportowe mapy bez PC i innych ustrojstw do standardowego ECU każdego Suzuki przez jakieś urządzenie używane w AMA do zmiany map. Wiecie coś o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Czyli co ? jesli mam arrowa i power comandera i wszystko zestrojone a filtr zwykły to nic to nie daje???? Kupiłem tak wyposazonego zeta wiec nie mam porównania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Z tego co sie orienyuje to zkrakowane sa kompy do K6 w dol. I to przewaznie tylko te z 1000ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 w ATV mam założony TFI Dobeck performance i komin przelotowy higashi. spalanie wzrosło ok 15% ale maszyna chodzi zupelnie inaczej-zdecydowanie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Co masz na myśli ? i pytanie o ile mniej więcej wzrasta spożycie paliwa przy założeniu Power Commandera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Co masz na myśli ? i pytanie o ile mniej więcej wzrasta spożycie paliwa przy założeniu Power Commandera, pytanie kieruje do ludzi którzy posiadają takowy i niech napiszą jaki maja wydech i filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Zastanawiam się nad tym i nie jestem pewien czy jest to do końca opłacalny interes, ile można zyskać mocy na tym ? znalazłem test komputera yoshimuty chyba najlepszego rozwiązania do suzuki i co wyszlo na wykresie wzrost ledwie okolo 4 kM przy cenie 1700 dolarów, trzeba przyznać ze to dość drogie konie i nie sadzę żeby power commander był w tym polu lepszy, może ktoś posiada pomiary z i bez ?http://www.sportrider.com/gear/146_0806_su...fuel/index.html,,Co do PC to samo w sobie nie podniesie ci nigdy spalania, a moze nawet obnizyc. Trzeba patrzec na inne mody i brac wszytsko razem do kupy."Dlaczego ? może sie mylę ale Power Commander nie służy do ustawiania niczego innego jak dawkowania paliwa, a raczej z mniejszej ilości paliwa więcej mocy nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 PC ustawia stosunek powietrza do paliwa w poszczegolnych zakresach obrotow. Wiec tam gdzie za malo dodaje, a tam gdzie za duzo odejmuje. Suma tych dzialan nie musi wychodzic zawsze na +.Co do fleszowania ECU w gixerach nie chodzilo mi o komp za 1800$ czy jakis powercommander. To o czym mowie robisz sam w garazu za pomoca dostepnych narzedzi. Kabel, noz, troche tasmy izolacyjnej i heja. Wiec koszta to pewnie max 100zl - no chyba ze nie masz kompa Wszystko jest w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 hmm nie twierdze ze nie masz racji aczkolwiek nie sądzę żeby producent motocykla w jakimkolwiek przedziale dawał nadwyżkę paliwa w stosunku do powietrza skoro tak bardzo walczą ze zmieszczeniem się w ograniczeniach normy spalin i spalania benzyny, wiec uważam ze raczej będzie to na + , co do ecu za 1800 dolców nie nie odnosiłem się do twojego posta tylko ogólnie do tematu power comandera, jeśli o mnie chodzi raczej nie będę mieszał w garażu ze standardowym ecu za pomocą domowych sposobów bo w razie błędu zbyt drogo może wyjść taka zabawa, choć z ciekawością poczytam bo nie wiedziałem ze jest taka możliwość. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 az tak zle to nie jest po prostu chcac wykorzystac maszyne na maxa i w te i wte strone musi byc odblokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 interesuje mnie to z tym filtrem bo kupiłem' wypasinego' zeta dodatków ze by sie nazbierało na 1/4 całego moto a filtr zwykły przynajmniej tak wyglada wedle filtrów akcesoryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 interesuje mnie to z tym filtrem bo kupiłem' wypasinego' zeta dodatków ze by sie nazbierało na 1/4 całego moto a filtr zwykły przynajmniej tak wyglada wedle filtrów akcesoryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.