Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Waga/wzrost A Ciężar I Moc Motocykla.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

możesz wsiadać na co Ci się podoba jednak w praktyce wygląda to inaczej. Mam znajomego który na r6 wsiadł przy wzroście ok miedzy 160-165 i walił mnóstwo gleb parkingowych. Im bardziej sportowy motocykl tym wypadałoby być wyższym. Z kolei im ciezszy motocykl tym lepiej być silniejszym a więc i cięższym by go utrzymać czy manewrować np przy cofaniu. Podczas samej jazdy waga i wzrost nie ma większego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo wiecie ... ciągle mnie męczy ta CBR 600 ... i próbuje sobie znaleźć jakieś powody żeby jej nie kupić... jak narazie jedynym jest to że nie mam doświadczenia ... żadnego ... ale boję się że to mnie nie zniechęci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie jest bardzo wysokim to na sportowych maszynach moze byc nie wygodnie i troszke trudniej sie schowac za owiewke... z automatu masz dluzsze rece wiec pozycja moze byc lekko meczaca jak dosiadlem F2 to tez mi sie podobala tylko, ze pozycja dla mnie taka srednia .. mam 188 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i jest troche męczące ze wzgledu na mój wzrost <193> ale jak jade na mojej maszynie ;p, to nie myśle o tym czy mnie bolą ręce czy plecy tylko skupiam sie na jeździe ;) bo chyba o to w tym chodzi . A ja już nawet jeździłem kiedyś na motorynce i nie nażekałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś tam dodam od siebie więc po koleimam 168cm wzrostu 70kg wagi ale moj problem to nieco krótkie szłapy hihihihiobecnie śmigam Triumphem Sprintem RS i co do samej jazdy to żedwn problem gorzej z cofaniem np na parkingu siedząc na nim bo jest i trochę dla mnie może nie za wysoki ale szeroki a to prawie to samo bo nie sięgam calymi stopami do zoli mimo że siodlo obniżyłem o 4 cm a problem jest w tym że on jest stosunkowo ciężki 199 kg dlatego cofinam go nie siedząc na nim czyli w skrócie dla chcącego nie ma nic trudnegopozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się na sportowych maszynach za bardzo nie znam, ale wiem jedno - są MAŁE, dlatego dobre dla niskich, drobnych. Źle się czuję za ich sterami - zbyt przykurczona pozycja. Równie źle jest na "armaturze" - nogi zbyt ugięte po postawieniu na ziemi. Idealny motocykl, to turystyczny motocykl - bo projektowany z myślą o wygodzie dla kierowcy i nawijaniu wielu kilometrów. To jest moja subiektywna ocena, pewnie wielu się z nią nie zgodzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia stwierdzam, że nie ma ograniczeń co do mocy i wagi. Trzeba tylko nauczyć się podnosić moto po upadku... Ja to mam już opanowane do perfekcji, na początku to trochę irytujące ale po 2-3 sezonach się przyzwyczajasz... Ewentualnie łapiesz moto na kolano i drzesz ryja żeby ktoś podleciał, złapał za dupę i pomógł dźwignąć. Do znajomków wystarczy krzyknąć raz i wiedzą o co biega do przypadkowych przechodniów też raz ale zwykle trzeba ponowić żeby przyspieszyli. Najbardziej trzeba uwarzać na CPN'ach żeby nie wpaść w te wiaderka z wodą co stoją koło dystrybutorów, raz wpadłem i dlatego potem przewracałem się w stronę: od dystrybutorów. Z niedogodności wspomnieć należy, że gdy gaźniki się przeleją to trochę potrwa zanim moto odpali i lepiej nie przewracać się w miejscach newralgicznych... Ostatnio przewracałem się 100m do policjantów łapiących przy drodze, a bardzo mi było nie na rękę spotkanie z nimi na domiar gaźniki właśnie się przelały. Nadmienię jeszcze żeby nie skręcać mocno lusterek, a stłuczonych migaczy nie ma sensu wymieniać. A i jeszcze trzeba uodpornić się na trucie znajomków na temat zakupu mniejszego i lżejszego moto. Mój wywód podparty jest kilkuletnią praktyką w notorycznym przewracaniu się więc śmiało służyć może za materiał edukacyjny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.