Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.10.2014 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pyknęło 2000 km na motorze, myślę że to dość podzielić się moimi wrażeniami Żre z 4-6 litrów zależy od kaprysów, części tanie, ale niektóre coraz trudniej dostać. Negatywne aspekty (czyt: ciekawsze rzeczy które się popsuły, nie koniecznie same z siebie): - rozkręcił się tylny hamulec, na szczęście i tak nie był mi potrzebny - świeca się odkręciła - zatkał się kranik paliwa jakimiś liśćmi - lampa próbowała uciec z motocykla, zatrzymały ją kable - wykręciła się śrubka tylnego błotnika, wpadła na sztorc w diody prostownicze i zwarła instalacje. 8km od domu, w burzy. - przez przypadek zatankowałem ON (śmiesznie było) - czasami odpala na wstecznym - telepie nim tak że dzwonią zęby Pozytywne cechy motocykla - grzmoci 130 km/h z górki - jest szybszy niż VW polo w dieselu - rano na zimno dymi tak jak samoloty red-bulla jak odpalą świece pod skrzydłami - zawsze odpala, jak nie z kopki to na pych (chyba że zatankuje ON) - każdy się za nim ogląda - zaczepiają mnie losowi ludzie z hasłami "jak byłem młody to takim latałem" "zawsze takiego chciałem" "to one jeszcze jeżdzą?" "dziadek pamiętam po wojnie takim jeździł na wieś z kurami" - po glebie parkingowej nie widać różnicy w wyglądzie - dziewczęta uwielbiają facetów na motorach Generalnie gorąco polecam każdemu kto lub podłubać, tylko nie skuście się niską ceną, 1500 czy 2000 za motor oznacza że musicie mieć przed następnym sezonem co najmniej drugie tyle na remonty.
    1 punkt
  2. jeszcze troche pracy przed tobą sam kiedyś dużo robiłem przy MZ 150 i 251 wiec troche ogarniam motorek czy okazji pochwale sie swoim, nie jeżdze na nim, stoi i czeka na drugie życie jedyny problem ze bez dokumentów http://www.bikepics.com/members/poli1990/90etz251/
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.