danodublin Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 witajcie! mam nadzieje ze ktos mi pomożeSad . odebrałem od mechanika derbi gpr 125 4t 2010 po wymianie klocków,oleju,filtrów i sprzęgła . dojechałem do domu było ok. dzis rano wyciągnąłem go i chciałem zmienic swiece . wykreciłem starą była tylko lekko brudna (czarna) na gwincie który wchodzi w silnik .i wkreciłem nową odpalam i zaraz zgasł .. mysle co jest ??!! wiec wymieniłem spowrotem na tę starą i ciągle mi gaśniE. PRZY ODKRĘCENIU MANETY ODRAZU GAŚNIE pomocyy!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Miałem tak w jawie 350.Powodem było przebicie z przewodu od świecy do masy.Zapal go ręką za przewód od świecy.Podczas gdy chodzi na wolny obrotach jak dostaniesz prądem po paluchach to będziesz wiedział gdzie jest przebicie,ewentualnie z cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danodublin Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 już odpaliłem . teraz problem jest taki że wgl nie chce sie rozbujać, jest strasznie wolny, z miejsca rusza az za wolno . co moze byc tego powodem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Słabe ciśnienie w cylindrze,źle ustawione zawory.źle wyregulowany gaźnik .Najpierw ustaw mu odpowiednie luzy na zaworach i zobacz jaka zmiana.Potem gaźnik filtr powietrza.Może jest źle wyregulowany i za mało paliwa dostaje.Jak nie masz ciśnienia w cylindrze to nastaw się że będzie ogólna lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.