Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

MOTOROWER


TheExpert

Rekomendowane odpowiedzi

Dla tego wszystko jest w 2T bo te silniki maja ogolnie wiekszego kopa a mniejsza wage.Mozesz sobie kupic zwykly skuter 4T typu bassa bo te silniki sa w miare wytrzymale a potem zmieniac.Wiekszy cylinder wiekszy gaznik i bedzie lepiej jechal.Potem okarze sie ze wal tego nie wytrzymal i sie rozleci i zabawa od poczatku w kupowanie czesci.Jakies tuningowe z delocha i bedzie lepiej ale drogo fest zacznie sie robic.

Mozna kupic jakis wloski albo japonski skuter i od jakosc jest lepsza.Tyle ze finansowo w zakupie skutera i przyszlych naprawach moze zdrowo bolec.

Ogolnie jesli ma byc sport to tani jedynie chiniol a makowe skutery plus markowe rzeczy tuningowe oznacza bardzo drogo.

Ale zobacz efekty

https://www.youtube.com/watch?v=Qh9OID_VQ4I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak chcesz niezawodny sprzęt bierz Junaka przeleciałem na tym już 7tyś km bez awaryjnie, po Tychach jeździ chłopak co ma na liczniku 136 tyś km i dostał od almot'u nówkę sztukę https://www.youtube.com/watch?v=vK-YrFQl2KE (byłem jak odbierał w kato) pali 2l/100km. Śmieszne ceny jeśli chodzi eksploatacje dla przykładu klocki do przodu 9zł :P. Posiadam model 901 wygląda jak normalna 125'k  za 100zł robisz 80cc i bez problemu jeździsz do pracy. Robię na nim nawet spokojnie trasy po 100km w jedną stronę.  Silnik 139 qmf na japońskim gaźniku, 4T na całkiem fajnym wydechu nie brzmi jak zarzyna suszarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Liban napisał:

 Silnik 139 qmf na japońskim gaźniku, 4T

Masz na mysli ten silnik ?

c84ccd9910a4b16762f37329f186ac857334,sil

Jesli tak to nie tylko gaznik jest  japonski ale i silnik to tez  japonska konstrukcja z poczatku  lat 70tych ktory byl w hondzie DAX 50 /70 i 125.Nie do zajxxxxxa konstrukcja.

Te silniki mozna dzisiaj spotkac w niektorych motorkach Kymco  Sachs no i Junak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki przebieg  czy to duzo i mozliwe ? hmm :) Bez sciemy nie daleko mojej wsi gosciu ma do sprzedania gilere runer 50  2T z 96r 

z przebiegem 129tys.km.Dla niedowiarkow stronka z Autoscout 24.de  http://www.autoscout24.de/PrintViewArticles.aspx?id=289861289

Kolega z pracy sprzedal 8 lat temu swojego kymco z przebiegem ponad 80 tys. i do dzisiaj jest na drodze.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że miałem taką gilere z większym silnikiem i tam jest chłodzenie cieczą a nie powietrzem i w małej na pewno też.Mam też już któregoś chińczyka i wiem jak to wszystko wygląda od środka w jednym i drugim.Po za tym gilera z ogłoszenia zrobiła od 1996 roku taki przebieg.Pytanie ile w silniku zostało z oryginału.

Z kolei  kymco jaki model?chyba nie 50 ka.Jeśli  kymco 250 to jest to realne bo ten silnik jest niewysilony.

Nie miałem jeszcze takiego junaka jedynie silnik.Pozbyłem się go b.szybko więc jest zapotrzebowanie na silniki Jak by robiły ponad 100tys km to by nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, nfs napisał:

Nie wierzę tłok przy 120 tys?To ile lat on jeździł że zrobił ponad 130 tys km?

Dla mnie reklama ale niech będzie.

Chłopaczek Xavier od 4lat pizze w Tychach rozwozi tym Junakiem 901, czasami się widujemy potrafi zrobić 1 tyś tygodniowo rozwożąc pizze. Aktualnie ten Junak 901 136 tyś. został zezłomowany przez niego, jeździ na nowym. Nowego dostał od Almot'u bo nasz wspólny serwisant napisał do nich po prostu że chłopak ma już 136 tyś na liczniku i jeszcze czegoś takiego nie widział, serwisował go od samego początku bo był zakupiony u niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Taurus napisał:

Masz na mysli ten silnik ?

c84ccd9910a4b16762f37329f186ac857334,sil

Jesli tak to nie tylko gaznik jest  japonski ale i silnik to tez  japonska konstrukcja z poczatku  lat 70tych ktory byl w hondzie DAX 50 /70 i 125.Nie do zajxxxxxa konstrukcja.

Te silniki mozna dzisiaj spotkac w niektorych motorkach Kymco  Sachs no i Junak

 

Tak to jest ten silnik, tam po prostu nie ma się co psuć jak olej jest, sam jako laik mechaniki rozbieram czyszczę i reguluję, opcjonalnie za 100 szekli można kupić chłodnice oleju, wtedy w upalne dni nie dławi go i na pewno wydłuża mu życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi mi ok 35 tys na rok.Miesięcznie 2916km Czyli min ok 100km musiał by przejechać każdego dnia 7 dni w tygodniu bez względu na pogodę.Non stop zima czy lato każdego dnia przez 4 lata 100 km dziennie.

Jeśli coś pomyliłem proszę mnie poprawić.Z moich szybkich rachunków wynika że to bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
O 25.05.2016 o 20:17, nfs napisał:

Wychodzi mi ok 35 tys na rok.Miesięcznie 2916km Czyli min ok 100km musiał by przejechać każdego dnia 7 dni w tygodniu bez względu na pogodę.Non stop zima czy lato każdego dnia przez 4 lata 100 km dziennie.

Jeśli coś pomyliłem proszę mnie poprawić.Z moich szybkich rachunków wynika że to bzdura.

Z tego co wiem jeździli z kumplem na nim na zmianę rozwożąc pizze, nawet w pojedynkę jesteś wstanie tego jednego dani 100km po mieście zrobić przez te 8h, no ale fakt faktem codziennie przez 4 lata to magiczna liczba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.