Tomky Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, mam problem z moim zx9 ponieważ zaczęło robić się duże ciśnienie w układzie chłodzenia, raz po przejechaniu ok 30km rozsadziło wąż który wychodzi z pompy i wchodzi do głowicy zaraz za kolektorami. Wymieniłem wąż zalałem nowy płyn, założyłem inny korek termostatu i dalej robi sie ciśnienie. Myśłałem, że to uszczelka pod głowicą lecz nie ma żadnych objawów, płyn czyściutki, olej rownież, moto chodzi równo, nie kopci itd. Jest może jakiś odpowietrznik w tym motorze? płyn bombelkuje pod korkiem ale sprawia wrażenie jakby po prostu się gotował bo z tych baniek wgl nie czuć spalin i jest to zwykła para wodna. Termostat otwiera bo głowica sie nagrzewa, pompa tez działa. Prosze o jakąś porade. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 wężyk prowadzacy do zbiorniczka wyrównawczego jest drozny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 A może termostat nie puszcza?Jak się nie mylę powinien być przy wlewie płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomky Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Tak, ten wężyk jest drożny, tylko zastanawia mnie ten wężyk który biegnie pod gaźnikami, jak się nie myle to jest to grzanie gaźników i on ma po drodze jakies dwa ala filtry i obawiam sie ze on moze byc nie do końca drożny lecz nie wiem czy moze to wywołać to pompowanie węży. Termostat działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Skoro tak to ja bym sprawdził działanie pompy, i korek w zbiorniczku wyrównawczym - czy działa odpowietrzacz, i podobnie z korkiem wlewy płynu do układu chłodzenia.Po zagrzaniu silnika te dwa korki mogą nie odpowietrzać układu - po rozgrzaniu ciecz się rozpręża i ciśnienie wzrasta.Trzecia aczkolwiek nie pożądana ewentualność to spaliny w układzie chłodzenia ( uszkodzona uszczelka głowicy).Sprawdziłbym czy po odpaleniu we wlewie płynu chłodzącego nie pojawiają się pęcherzyki powietrza ( spaliny ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.