Gacy666 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Cześć,Może ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem, bo za chwile dostane z tym motocyklem do głowy :/Ogólnie:Pacjent: Suzuki GS 400 z 1980 roku, po remoncie silnika (Nawet nie dotarty), więc wszelkie przyczyny typu: za niskie ciśnienie sprężania, za ciasne/lużne zawory, wypalone gniazda zaworowe, problemy z zapłonem itp. można wykluczyć.W gaźnikach jak dotychczas wymieniłem: wszystkie dysze, iglice, zaworki iglicowe wraz z gniazdami, uszczelki + były czyszczone w myjce ultradźwiękowej. No i mnie coś trafia bo jak bez obciążenia obroty fajnie schodzą, tak podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła "zostają" na prawie takim samym poziomie, zaczynają powoli spadać dopiero po paru sekundach. "Lewego" powietrza nigdzie gaźniki nie łapią, sprawdzone plakiem (Teraz mam przyjemny zapach leśnej sosny w garażu ) Próbowałem już rożnych cudów, podnosiłem/opuszczałem iglice, ustawiałem synchro "na pałę", jak i na zegary, zmieniałem skład mieszanki na śrubie, wkładałem różne filtry powietrza, jednak problem cały czas występuje. Poziom paliwa w komorze ustawiony zgodnie z serwisówką, pływaki całe, przepony na oko również całe. Linki wyglądają całkiem ok (Ale w akcie desperacji zamówiłem nowe ).Pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 pływaki ustawiłes.. a sprawdziłes poziom paliwa w komorach pływakowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacy666 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Oczywiście, że nie, nie mam takich urządzeń Aa tak całkiem serio korek spustowy ma gwint 22zwoje/cal, więc musiałbym taką miarkę dorobić, stwierdziłem że nie mam sensu skoro przed remontem miałem ustawioną taką samą wysokość pływaka od korpusu i wszystko było ok. Myślisz, że moje problemy mogą wynikać z zbyt wysokiego poziomu paliwa w komorach? Dlaczego więc nie "odwala" również przy pracy bez obciążenia?Edit:Dorobiłem sobie taką miarkę, niestety na obu garach poziom paliwa mieści się w tolerancji (6,5+-0,5mm). Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.