Jump to content

Gacy666

Użytkownicy
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Gacy666

  • Rank
    Podglądacz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć Nie chce ktoś opon do "spalenia"? Dunlopy RoadSmarty z 2009, bieżnika tak z 3mm, tył trochę skartoflony, z przodu jeden kołek + łatka, z tyłu 2 kołki + 2 łatki. Ogólnie strach było na nich jeździć, ale do stuntu się pewnie jeszcze nadają. Możliwy tylko odbiór osobisty w Książenicach (Wieś pomiędzy Rybnikiem i Knurowem). Jeżeli jest ktoś zainteresowany to PW. Pozdrawiam http://www59.zippyshare.com/v/Zy1R3ZuE/file.html http://www59.zippyshare.com/v/T9jeQAkD/file.html http://www59.zippyshare.com/v/KB3NahVg/file.html http://www59.zippyshare.com/v/R8U3fLKS/file.html
  2. Oczywiście, że nie, nie mam takich urządzeń Aa tak całkiem serio korek spustowy ma gwint 22zwoje/cal, więc musiałbym taką miarkę dorobić, stwierdziłem że nie mam sensu skoro przed remontem miałem ustawioną taką samą wysokość pływaka od korpusu i wszystko było ok. Myślisz, że moje problemy mogą wynikać z zbyt wysokiego poziomu paliwa w komorach? Dlaczego więc nie "odwala" również przy pracy bez obciążenia? Edit: Dorobiłem sobie taką miarkę, niestety na obu garach poziom paliwa mieści się w tolerancji (6,5+-0,5mm). Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
  3. Cześć, Może ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem, bo za chwile dostane z tym motocyklem do głowy :/ Ogólnie: Pacjent: Suzuki GS 400 z 1980 roku, po remoncie silnika (Nawet nie dotarty), więc wszelkie przyczyny typu: za niskie ciśnienie sprężania, za ciasne/lużne zawory, wypalone gniazda zaworowe, problemy z zapłonem itp. można wykluczyć. W gaźnikach jak dotychczas wymieniłem: wszystkie dysze, iglice, zaworki iglicowe wraz z gniazdami, uszczelki + były czyszczone w myjce ultradźwiękowej. No i mnie coś trafia bo jak bez obciążenia obroty fajnie schodzą, tak podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła "zostają" na prawie takim samym poziomie, zaczynają powoli spadać dopiero po paru sekundach. "Lewego" powietrza nigdzie gaźniki nie łapią, sprawdzone plakiem (Teraz mam przyjemny zapach leśnej sosny w garażu ) Próbowałem już rożnych cudów, podnosiłem/opuszczałem iglice, ustawiałem synchro "na pałę", jak i na zegary, zmieniałem skład mieszanki na śrubie, wkładałem różne filtry powietrza, jednak problem cały czas występuje. Poziom paliwa w komorze ustawiony zgodnie z serwisówką, pływaki całe, przepony na oko również całe. Linki wyglądają całkiem ok (Ale w akcie desperacji zamówiłem nowe ). Pomoże ktoś?
  4. Nie wiem jak moto, ale samochody chcące się pobawić ochrona "wypraszała"
  5. No trochę daleko. Danvield tak z ciekawości, bo miałem zamiar te gaźniki samemu przygotować do czyszczenia, aby trochę zaoszczędzić na czasie i cenie usługi. Co można zostawić, a co trzeba wyciągnąć z gaźnika przed takim myciem?
  6. Cześć Poszukuje osoby lub warsztatu w okolicach Rybnika który posiada myjke ultradźwiekowa. Temat standardowy czyli czyszczenie gazników, ale zalezalo by mi na czasie. Pozdrawiam.
  7. Cześć, Panowie poszukuje zakładu, który dorobi mi przewody hamulcowe do nietypowego motocykla jakim jest gs 400 z 1980. Najlepiej w okolicach Rybnika, bo niestety za dużą ilością wolnego czasu to ja ostatnio nie grzeszę Najlepiej gdyby dorabiali przewody gumowe, oplot jakoś nie przystoi do takiego starocia. Pozdrawiam
  8. Akurat to nie problem zawsze idzie dociąć. Dałem zawieszenie do znajomego ślusarza ma mi dorobić te tulejki z teflonu, ale i tak dzięki.
  9. Oczywiście, że jest, kiepskiej jakości dowód jest w załączniku DANVIELD nie posiadasz w tej fiszce, rozmiarów oferowanych tulei? Może od biedy uda mi się je wpasować z jakiegoś innego sprzętu.
  10. DANVIELD: Suzuki GS 400 z 1980 roku (Modelowo 1976-1979) CB1: Dzięki, zadzwonie i spróbuje się dowiedzieć co i jak.
  11. Cześć, Poszukuje fachowca, który umiałby dorobić tulejki prowadzące w lagach. Sprzęt jest stary, zawieszenie praktycznie nie do dorwania w przyzwoitym stanie, a mojej jest proste i nie porysowane, tak w ramach wyjaśnienia. Pozdrawiam
  12. No artysty nie znalazłem, ale całkiem przyzwoicie pomalowali mi ten ogon tutaj: http://www.automisala.pl/, choć nie chcieli nakleić nalepek (z wiadomych względów) Rozszerzę trochę temat: Szukam zakładu lub fachowca który maluje silniki (Same kartery, silnik jest rozebrany) .
  13. Wymienić łożyska na wale i łożyska igiełkowe na stopie korbowodu.
  14. Hej Poszukuje zakładu który podejmie się zregenerowania wału korbowego na łożyskach tocznych do starego Suzuki. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.