turbo88 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Mam pewien problem z R1 RN12.Po wymianie uszczelniaczy, lagi nadal były mokre więc obstawiałem że są krzywe. Pojechały do Tecrola do bielska gdzie stwierdzili że są idelanie proste, ale były kiedyś prostowane i średnica rury chromowanej ma odchyłkę na średnicy 0,2mm i że to może być problem.Pytanie moje jest takie. Co zrobić żeby uszczelniacz trzymał?Panewki są OK. Laga nie ma żadnych luzów i dość ładnie się obraca.Zastosowałem uszczelniacze Allballs które podobno są chu*owe. Co zrobić i co wsadzić żeby było ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Niestety ale uszczelniacze oprócz zgarniania oleju przyjmują na siebie także cisnienie panujace w amortyzatorze.Wszelkie odchyłki, brzuszki, wżery i rysy powoduja że uszczelniacz szybciej sie zuzywa lub zacznie "puszczać' olej w skutek nierówności(krzywizna).Ważna jest ilość oleju jaka jest wlana do amortyzatora - zbyt duża powoduje że ciecz nie bedąc fizycznie ścisliwa poprostu zostanie wycisnieta przez uszczelniacz.Powietrze tylko i wyłacznie jest ścisliwe. Jeżeli tecrol stwierdził krzywizne 0,2 mm to powinni także z doświadczenia stwierdzic czy może to byc winą "pracowania" uszczelniacza na "boki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Dan a opłaca się regenerować lagi? Czy lepiej kupić nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 W tecrolu powiedzieli że można spróbować wymienić panewki żeby pracowało to jeszcze lepiej, ale one są w bardzo dobrym stanie więc nie ma luzów. Jedynie co to te nieszczęsne 0,2mm rozciska uszczelniacz na boki i teraz pytanie.Danvield a ze swojego doświadczenia co za uszczelniacze tam wsadzić? Ariette, może jakieś SKF. Teraz czytam że all balls to podobno shit.No i w crossach podobno skraca się sprężynki w simeringach żeby lepiej trzymało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Z doświadczenia jezlei jest klasyczny amor- nawet po prostowaniu to uszczelniacz trzyma bo skrzywienie zwykle jest pod dolna półką.W USD (Up side down)skrzywienie amortyzatora zwykle kończy sie na smietniku bo uszkodzeniu ulega także aluminiowa tuleja prowadzaca.Stosuje uszczelnienia firmy tourmax, uszczelniacze firmy NOK (japońskie) i NAK(tajwan) i trzyma.Nie ma sensu regenerowac, lepiej kupic nowe TLT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.