Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Towarzysz przy zakupie motocykla


Wudii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, jestem nowy na forum jak i chcę postawić pierwsze kroki w świecie Motocyklistów :).

 

 Pierwszy krok to oczywiście zakup jednośladu i tutaj kieruję swoje prośby. Jako, że się nie znam na tym sprzęcie w ogóle i we wszystkim jestem zielony do bólu. Chciałbym nawiązać znajomość z kimś kto ma to obcykane. Spotkać się na piwo pogadać o tym wchłonąć trochę wiedzy od doświadczonego wygi. Pomoc w zakupie itd itp. Jako świeżakowi każdy wie o co mi chodzi :). Nie śmierdzę groszem więc wolę kupić raz, a porządnie, dać więcej a mieć na długie lata, przez co też nie może powinąć mi się noga przy zakupie. Oczywiście dla dobrodusznego człowieka który poświęci czas i nerwy. Odpowiednio się odwdzięczę w postaci kasy albo inny sposób :).

 

 Jeżeli ktoś znajdzie w sobie na tyle siły chętnie czekam na jakiś kontakt.

 

E-mail [email protected]

Tel. 793-956-404 

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle w granicach 500-750ccm wygodny na dalszą jazdę z żoną jak i do pracy jakiś szosowo-turystyczny w deseń Banditu albo CBR. Oczywiście ja widzę go w tym kierunku, ale oczywiście można mi to wybić z głowy jeżeli to zły pomysł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR raczej bym odradził. Możesz wybrać coś z podobnym serduchem, ale nie tak poświrowane. Można wybrać Horneta 600, ale też raczej jest odradzany na pierwsze moto. Mimo, że sam zaczynałem od 600 to jednak zawsze bezpiecznie jest wybrać jakieś 500, sezon pośmigać i kupić większe. Ale i tak pewnie zrobisz jak zechcesz :)