bowscher Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Witam.Jak w temacie, szukam jakiegoś dobrego, zaufanego mechanika do swojego BMW 325, ktoś coś może polecić? A może ktoś z forumowiczów zajmuje sie puszkami?Najlepiej jak najbliżej oświęcimia ale do dobrego fachowca moge i zrobic więcej km.Pozdrawiam.Z góry dzieki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi66 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 HejJa z moją Bunią (520i) zasuwam do http://www.m-auto.pl/ chłopaki robią tylko BMW stare i nowe.Jeszcze się nie zawiodłem.Tylko to w Katowicach dzwoni i rozmawiaj z Sebastianem na pewno będziesz musiał się umówić. Powodzenia i do zobaczyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Bowscher a co potrzebujesz?Mam Inpe,DIS, NCS, SSS kpl kabli,moge Ci zrobic kpl diagnostyke plus adaptacje, co chcesz.W mojej becie wymiany robie sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bowscher Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Bowscher a co potrzebujesz?Mam Inpe,DIS, NCS, SSS kpl kabli,moge Ci zrobic kpl diagnostyke plus adaptacje, co chcesz.W mojej becie wymiany robie sam.INPA równiez posiadam, rozchodzi sie o to że nęka mnie bład od roku czasu, auto wchodzi w tryb awaryjny CHECK+EML+DSC+KONTROLKA RECZNEGO, w mojej becie jest elektroniczna przepustnica którą już wymieniłem (co prawda na uzywaną), wymieniłem równiez odme, zalozylem inny uzywany przeplywomierz, nie mam juz sil do tego samochodu, nic nie pomaga, i teraz szukam madrego który ogarnie temat, jeśli byś się pisał na taką naprawe to daj jakis namiar na siebie w prywatnej wiadomości wtedy pogadamy przez telefon bo w poscie to za duzo pisania co i jak sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Bowscher a co potrzebujesz?Mam Inpe,DIS, NCS, SSS kpl kabli,moge Ci zrobic kpl diagnostyke plus adaptacje, co chcesz.W mojej becie wymiany robie sam.Jaką masz bawarkę? Muszę się z Tobą umówić na kiedyś, chciałbym podpiąć do kompa moją e46 330xd obczaić co tam siedzi i pokasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Radek bez problemu, podjedź po starej znajomości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi66 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Bowscher a co potrzebujesz?Mam Inpe,DIS, NCS, SSS kpl kabli,moge Ci zrobic kpl diagnostyke plus adaptacje, co chcesz.W mojej becie wymiany robie sam.To może też wpadnę na diagnozę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bowscher Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 A co w zwiazku z moim pytaniem? Glowny podejzany to przeplywomierz bo dzisiaj go odpialem calkowicie i nie wywala awaryjnego, natomiast nie wiem czy jest jakas mozliwosc zeby go sprawdzic podczas jazdy, na jalowym wskazania dynamiczne wygladaja ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jak podepniesz pod impe to zwykle przepływka uszkodzona wyglada tak:Może też byc do wymiany sonda z racji wieku.Jak odepniesz sprawna przepływke to zaczyna dziwnie fisiowac i zwykle utrzymuje obroty 2 K rpm wzwyz.Czasami faluje na wolnych. Warto szczegolnie jak sie piłuje - raz na sezon odpiąc przepływke plus krokowca i je wyczyscić.Ważna jest szczelna i drożna odma, czasem trzeba wymienic ze wzgledu na separator (ok 10 lat wytrzymuje)Czasem tak to wyglada.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bowscher Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 jutro podępnę impe i sprawdze jeszcze raz, odma wymieniona, sondy mysle ze raczej by wywalały błąd, tak jak mówiłem jezdze z odpieta przepływką i wywaliło błąd raz, przy ostrym pałowaniu, 1 odcinka - 2 odcinka - 6k rpm na 3 biegu i wywala awaryjny, ale przy normalnej jezdzie jest ok, natomiast wczesniej przy normalnej jezdzie na odleglosci dom-praca czyli ok 7 km w polowie drogi wywalalo mi awaryjny, jak w jedna tak i w druga strone. A może zawór DISA cos ma tu do rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 ja jak odepne przepływke to odrazu wywala w inpie błąd:)https://www.youtube.com/watch?v=0PPk_1q8UKMCo do disa to sprawdź czy sie otwiera powyzej 3 tys obr,Z kompa elektrozawór dostaje sygnał i sie otwiera cały odrazu.Wszelkie stukania lub nieotwieranie klasyfikuje zawór do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bowscher Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 ja jak odepne przepływke to odrazu wywala w inpie błąd:)https://www.youtube.com/watch?v=0PPk_1q8UKMCo do disa to sprawdź czy sie otwiera powyzej 3 tys obr,Z kompa elektrozawór dostaje sygnał i sie otwiera cały odrazu.Wszelkie stukania lub nieotwieranie klasyfikuje zawór do wymiany.A powiedz mi jeszcze czy po wymianie przepływki konieczne są jakieś adaptacje z poziomu programów typu INPA czy DIS? Bo ja po wymianie tylko skasowałem stare adaptacje w INPIE.A co do błędu przepływki, tez mi wywala w INPIE błąd, ale nie wywala mi trybu awaryjnego w samochodzie co by moglo wskazywać że ona własnie bruzdzi.Aha, co do błędu jaki mi wywala to nr 119 TPS-MAF i ni cholera nie wiem co to za szajs... ta pucha mnie doprowadzi do szaleństwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 TPS - czujnik połozenia przepustnicy MAF- Mass Air Sensor (przepływka)Nie trzeba nic adaptowac, kasujesz stare adaptacje błedy i smiga:)zacznij od przeczyszczeniahttp://allegro.pl/srodek-do-czyszczenia-przeplywomierzy-powietrza-i4807244931.htmlPorobisz i pousuwasz błedy i smiga jak marzenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bowscher Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 dzisiaj wyczysciłem krokowca, przepływke narazie zostawiłem w spokoju, zobaczymy co bedzie się działo, DANVIELD a jaki silnik masz w swoim bmw? Może ktoś z forumowiczów posiada podobny motor do mojego i byłby w stanie wsadzić mój przepływomierz do siebie i pojezdzić z nim zeby zobaczyc czy on czy przepustnica jest winowajcą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 No mozna tak zrobic, ja niestety mam rzedowa 4rkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 No mozna tak zrobic, ja niestety mam rzedowa 4rkęNie, w bawarce? jak to możliwe? Tak poważnie, jak znajdę chwilę to się odezwę, może jakoś się spasujemy z czasem i podjadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Więc tak aby uscislic to :Przepływka NUMER 0 928 400 527pasuje:318 d / 85KW 116KM / 09-2001 do 03-2003 ... / M47204D1, M 47 D 20318 d / 85KW 116KM / 03-2003 do 02-2005 / M47N204D4320 d / 100KW 136KM / 04-1998 do 09-2001 / M 47 D 20, M47204D1320 d / 110KW 150KM / 09-2001 do 02-2005 / M47N204D4330 d / 135KW 184KM / 10-1999 do 02-2005 / M 57 D 30330 xd / 135KW 184KM / 06-2000 do 02-2005 / M 57 D 30318 td / 85KW 115KM / 03-2003 do 02-2005 / M47N204D4320 td / 110KW 150KM / 09-2001 do 02-2005 / M47N204D4320 Cd / 110KW 150KM / 11-2003 ... / M47N204D4BMW 5(E39):520 d / 100KW 136KM / 02-2000 do 06-2003 / M 47 D 20, M47204D1525 d / 120KW 163KM / 02-2000 do 06-2003 / M57256D1, M 57 D 25530 d / 142KW 193KM / 09-2000 do 06-2003 / M 57 D 30BMW 7 (E38):730 d / 142KW 193KM / 04-2000 do 11-2001 / M57306D1BMW X5 (E53):3.0 d / 135KW 184KM / 05-2001 ... / M57306D1 -------------------------------------------0 280 217 124 BMW 3 (E46)318 i (1998.02 - 2001.09); 1895 ccm - 118 KM/87 kW; Silnik: M 43 B 19; M 43 B 19 TU 316 i (1998.09 - 2005.02); 1895 ccm - 105 KM/77 kW; Silnik: M43164E3; M 43 B 19 TU 316 i (2000.04 - 2005.02); 1596 ccm - 105 KM/77 kW; Silnik: M 43 B 16 (16 4 E3); M 43 B 16 BMW 3 Compact (E36)316 i (1998.12 - 2000.08); 1895 ccm - 105 KM/77 kW; Silnik: M43164E3; M 43 B 19 TU BMW 3 coupe (E46)318 Ci (1999.11 - 2001.09); 1895 ccm - 118 KM/87 kW; Silnik: M 43 B 19 316 Ci (2000.04 - ???); 1596 ccm - 105 KM/77 kW; Silnik: M 43 B 16 (16 4 E3) BMW 3 Touring (E46)318 i (1999.10 - 2001.09); 1895 ccm - 118 KM/87 kW; Silnik: M 43 B 19; M 43 B 19 TU BMW 7 (E38)740 d (1999.05 - 2001.11); 3901 ccm - 245 KM/180 kW; Silnik: M 67 D 39 BMW Z31.9 (1998.07 - 2003.01); 1895 ccm - 118 KM/87 kW; Silnik: M 43 B 19; M43194E1; M 43 B 19 TU 1.9 (1999.01 - 2003.01); 1895 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: M43194E1 -------------------------Uzupełnie reszte niebawem..Jako ciekawostke dodam że same wkłady sa stosowane także w mercach,oplach i fordach i czasem sam srodek kupisz taniej jak "dedykowany" pod BMW a jest to to samo.Warto pamietac ze na zamiennikach bmw nie jedzie poprostu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bowscher Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 kupię to ja dobrą pilarke i potne dziada niebawem, przerobie na zyletki i bede miał zapas do końca życia.poszlo dzisiaj do mechanika, zobaczymy co zdziała, ja od siebie wyczyscilem krokowca, byl zawalony, sprawdzilem dise, działa poprawnie, za to nowy objaw, dzisiaj do błedu TPS/MAF doszedł błądn nr 113 czyli coś związanego ze sterownikiem lub pompą od ABS/DSC i może tam trzeba szukać przyczyny.Taka pierdoła ale daje popalić konkretnie, co gorsze samochod jezdzi normalnie nie ma zadnych spadkow mocy itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamniecik Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Witam, też mam BMW, więc często muszę szukać różnych mechaników... Z własnego doświadczenia radzę skorzystać z serwisu maxi service w celu znalezienia mechanika samochodowego dla siebie, bardzo wygodnie i szybko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.