kristof_if Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 WitajcieVn 1500 nomad G1 z 2000rokuCzyściłem gaźnik i jeden z przewodów gumowych nie jest nigdzie podłączony niewiem czy tak ma być?To jest czarny króciec u góry gażnika podłączony pod membranę od strony kolektora ssącego obok króćca na podciśnienie.Podłączony wężyk leciał w kierunku przodu ale nigdzie nie był podłączony.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Który element? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof_if Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Chodzi mi o króciec Bi przewód 92191Czyli ma być wolny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 92191 TUBE,AIR VENT[CN,US]Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof_if Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Pomożesz Mi jak sprawdzić pompę paliwa,bo mam problem cały czas przebiera gażnikZaworek ilicowy i pływak sprawdzone niewiem może za wysokie ciśnienie pompyBo terkocze zaraz jak zaczenie się kręcić rozrusznikiem i ciągle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 prawdopodobnie poszła elektronika która czuwa nad odpowiednim dopompowaniem paliwa.W momencie w którym gaxnik ma właściwy poziom i zaworek odcina dostep paliwa , nie powinna podawac wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof_if Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dzieki też doszedłem do takiego wniosku i szukam innej pompy paliwowej bo innej elektoniki tam już niema jedynie ta w pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof_if Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Sprawa zamknięta winna była pompa paliwa ciągle pompowała paliwo na pełnych obrotach pomimo tego że gaźnik był pełen i zawór iglicowy zamknięty ciśnienie się robiło i przepuszczał a pompa się nie wyłączałaDziękuję i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.