swirekk Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Na wstępie powiem że nie jestem zwolennikiem zmiany geometrii moto, ale z racji pięknych jednakże małych kopytek mojej kobiety trzeba nieco zmodyfikować srebrną Proszę o rady odnośnie obniżenia moto za pomocą kościWidzę na necie komplet za 200 zł a może jest gdzieś coś taniej?Przy obniżeniu tyłu chyba warto troszkę obniżyć też przód na lagach?Jak z prześwitem w zakrętach?Więcej jakiś przeróbek nie trzeba robić? Jak ma się ustawienie zawieszenia?Samym wstępnym można by trochę "docisnąć" maszynę do ziemi, tylko efekt mizerny a na dziurach kiepsko. więc:gdy wsadzę kości to już nie ruszać sprężyn?Dobicie i odbicie warto wzmocnić? co do samego tematu proszę nie pisać o przerabianiu kanapy, specjalnych butach czy innych technikach obniżania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Co do samych kości,ja celem podwyższenia moto dorobiłem sobie sam krótsze kości,wystarczy kawałek płaskownika,2 otwory i masz kości gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Zależy ile potrzebujesz obniżyć,przestaw jedno i sprawdż..Miałem taki motocykl przestawiony tylko na lagach i różnica w prowadzeniu jest mało istotna.Jak ktoś nie jeździ zdecydowanie sportowo to nawet nie ma co sobie nią głowy zawracać.Chyba zwykły zdrowy rozsądek jest tu najwazniejszy tak w przestawieniu jak i jeżdżeniu,bo jeździlem tez takim że się wieszal na progach zwalniajacych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 właśnie nie do końca jestem zwolennikiem przestawiania na lagach bo moim zdaniem spowoduje to przeniesienie środka ciężkości i łatwiejsze wpadanie w efekt shimmy czy jakieś różnice w prowadzeniuMówisz że żadnych niepokojących objawów nie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Normalnie do końca motocyklem jeździłem i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siofer Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 F4 mialem z dzwignietym tylem o 4cm i walila sie w zakrety jak glupia. tzn trzebabylo duzo wiekszej sily uzyc do przeciwskretu przy jezdzie na wprost nie bylo zmian, czyli jak opuscisz na lagach bedziesz mial podobny efekt. co do shimy to nieczulem nic niepokojacego ale mialem dobry amor skretu. i jak opuscisz na lagach to na twrdsze trzeba by przestawic bo moze dobijac kolo przy ostrym hamowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.