Tomala1978 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam mam problem z prędkościomierzem , mianowicie taki że stoi w miejscu .Stanął w pewnym momencie i tylko coś w nim lekko przeskakuje a przebieg nie rośnie .Ten drugi licznik który mogę kasować chodzi normalnie .Podejrzewam że albo linka sie obluzowała albo ktoś wcześniej kombinował coś z przebiegiem.Pytanie moje to jak rozebrać ten licznik żeby czegoś nie urwać .A tak przy okazji to jaką najszerszą oponę mogę założyć na tył ?Z góry dzięki za odpowiedź . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 zrób zdjęcia tego licznika to ci powiemy co gdzie i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witam mam problem z prędkościomierzem , mianowicie taki że stoi w miejscu .Stanął w pewnym momencie i tylko coś w nim lekko przeskakuje a przebieg nie rośnie .Ten drugi licznik który mogę kasować chodzi normalnie .Podejrzewam że albo linka sie obluzowała albo ktoś wcześniej kombinował coś z przebiegiem.Pytanie moje to jak rozebrać ten licznik żeby czegoś nie urwać .A tak przy okazji to jaką najszerszą oponę mogę założyć na tył ?Z góry dzięki za odpowiedź . Gdyby linka się obluzowała nie rósłby Tobie przebieg na tzw. liczniku dziennego przebiegu. IMHO usterka jest pomiędzy napędem prędkościomierza i głównego drogomierza a tymże licznikiem przebiegu dziennego. Sprawdź czy na głównym drogomierzu nie jest któraś cyferka zablokowana w pozycji pośredniej, bo to może być przyczyna braku zliczania przebytej drogi, co niekoniecznie będzie się wiązało z brakiem wskazań prędkościomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Te zegary rozbiera sie dosc prosto. Da sie zdjac dolny kubek i bebechy na wierzchu. Naped drogomierza jest na plastikowych trybach i pezekladni slimakowej pewnie cos jest wytarte i przeskakuje. Moglo tez byc zle poskladane przy korekcie przebiegu. Czesci niedostepne w zamiennikach. ASO penie drozsze od kompletu uzywanych zegarow w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomala1978 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dzięki Panowie za wskazówki .Zegar wyjąłem ale nie potrafię dostać się do środka . Odkręciłem śruby mocujące bebechy do plastiku maskującego ale jeszcze trzyma ta srebrna obramówka w której osadzona jest szybka .Czy to sie odkręca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 W moim moto XJR sa wciskane, Sprawdzone przy wymianie zarowki podswietlenia. W XJ 600 powinno byc podobnie.Zreszta złap za kubek i obramowke i pokreć jak sie odkreci to gwint jak nie to na zatrzaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomala1978 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Zegar wyciągnięty i za cholerę nie da sie dostać do środka , musze chyba do jakiegoś serwisu podjechać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.