Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kawasaki zx10r 06-07


thrillco

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam opinii użytkowników kawy zx10r z roczników 2006-2007  ;) po xx-ie chce zakupić coś mniejszego ale nadal mocnego. 

 

 

1. Jakie minusy ma ten motocykl?

2. Co wymaga najczęściej kontroli i co jest do wymiany?

3. Co się sypie? 

4. Ile to tak naprawdę pali? 

5. Ma ktoś w okolicy i udostępni na 5 minut siedzenie (bez jazdy). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega co jeździmy miał taką ,sprzedal a za dwa dni juz była rozwalona.Nic mu sie nie psuło mało paliła ok 6 a zamykal licznik co chwila.Potem przejechal sie dużo mlodszym gsxr i go wyśmiał.Teraz znów ma 10-kę 2004-2005.Z tego co się dowiadywałem to skrzynia się wysypuje i owiewki cienkie jakość gorsza niż konkurencja ale jest ogień.Dobra ochrona przed wiatrem,siedzi sie spoko,masa w 2007 przesunieta do przodu.

Mi się to moto podobalo ale fz1 ze startu idzie lepiej tyle że ja jechalem 2009-10 a to klon z r1.U nas z forum zasięgałem opini od torowców i stwierdzili że kawa z tych lat to grat.Nie moge tego potwierdzić bo dwa lata lataliśmy i nic sie nie działo a sypał kolo mnie 299 nie raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ZX10R 1 gen czyli 2004-2005 przez 3 sezony. W zeszłym sezonie zmieniłem na gixxa 1000 k6 i żałuje. Motocykl może trochę mocniejszy w średnim zakresie obrotów ale za to toporniejszy. Kawa była najlepszym sprzętem jaki miałem. Na koło szedł do 4 biegu z gazu !!!. Zakręty rewelacja,(amor skrętu niezbędny !!!!)  niespokojnie (nieliniowe oddawanie mocy) jak dla mnie plus bo nie było nudno. Paliła przy spokojnej jeździe ok 7l na 100km. Jeśli chodzi o wygoda podczas jazdy to też nie jest źle. Osobiście zrobiłem nią 50 tyś km. Byłem w Chorwacji i na raz zrobiłem trasę Gliwice - Northampton (GB) ok 2400 km. Z minusów to skrzynia biegów dość topornie chodzi (trzeba (precyzyjnie przebijać biegi), jakość wykonania odbiega od konkurencji ( bardzo cieńkie owiewki, szczególnie mocowanie czachy która jest tylko podtrzymywania na kanale dolotowym od airboxu, nie trzeba jeździć na kole żeby pękło). Słabe przedni hamulec (pomaga np zmiana pompy od R1), w warunkach drogowych ok ale na torze już nie wyrabia :/. Bardzo nieczytelny obrotomierz, ponieważ jest cyfrowy i jak słońce przyświeci to już nić na dashu nie widać. Ogólnie do ZX10R 1 gen napewno wróce. Co do rocznika 2006-2007 to miałem okazje się przejechać i mam małe porównanie. Na początek minusy : jest trochę słabsza ze względu na wprowadzenie EURO 3, nie jest już taka narwana, o wiele spokojniej oddaje moc. Jest mniej wygodna : nogi są bardziej podkurczone, a pozycja przesunięta do przodu (jak dla mnie jest mniej wygodna). Plusy : lepsza jakość wykonania, amor skrętu ohlinsa na wyposażeniu, czytelny wskazówkowy obrotomierz.

Jakbym miał wybierać to tylko 1 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale tą 2007 można odblokować.A powiedz mi swoje zdanie o ramach z gixa może nawet na priv bo mnie to trochę przeraża a moto wyczesane.Z kolei kumplowi gixer na szybkim przyśpiesaniu ponad 2 paki lubiał zatrzepać mocno kierownicą tak że fabryczny amor sobie nie radził i musial być wsadzony nowy za sporą kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.