Rave Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 CześćPrzymierzam się do zakupu SV650S na wtrysku, odbyłem już jedną jazdę próbną i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że widlak napędzający SV jest zajebisty ale troche nie pasuje mi pozycja za kierownicą (sportowa). Ktoś może latał na moto tego typu bardziej turystycznie (trasy powyżej 300km)? Domyślam się że miejsce gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę będzie troche bolało ale jak kręgosłup i ręce? Wcześniej latałem na CBF w wersji N więc byłem bardziej wyprostowany i plecy nie cierpiały zbyt mocno. Zastanawiam się czy chcąc latać w dłuższe trasy nie lepiej zastanowić się na Banditem 650, ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lob2525 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Do turystyki mogę polecić DL 650 , silnik ten sam co w SV pozycja prosta, duża szyba, wygoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSV Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Pow 300km już odczuwa się zmeczenie, ale bez tragedii. Jeśli chcesz jeździć dużo turystycznie to zgodzę się z kolegą wyżej, że VStrom, będzie lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Trochę jesteś za wysoki na to moto.Mam kilku kumplów z SV i tak jeden co ma tą w starej okrągłej ramie objechał Bałkany ileś tam państw motocykl ma ponad 80 tys km na liczników i chodzi super!Sam jestem pod wrażeniem plus do tego zabrał się w trasę na larku z biedronki i zero problemów.Drugi zajechał silnik w tej nowszej SV w alu płaskiej ramie.Nie wiem może suzuki zrobiło oszczędności na jakości albo moto było wyjechane.Osobiście bardzo mi się ten sprzęt podoba ale jest skierowany bardziej na sport niż turystykę.Miedzy Cb500 a bandit wielkiej różnicy nie ma.Jednak w bandicie są 4 gary a nie dwa jak w CB i ten silnik juz lepiej liniowo oddaje moc a nie jak cb pluje mocą.Wygoda na bandicie oczywiście jest bez zarzutu ale wielkiej różnicy w dynamice do Cb nie ma.Ja bym podpowiadał Suzuki DL650 albo fz6 jednak sam wiesz co bedzie dla Ciebie najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Do turystyki da się. Nie jest wygodnie, ale to jest bardzo wdzięczny koń! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rave Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Dl-a chętnie bym kupił ale jest po za moim zasięgiem finansowym (mam na myślisz fajnie ubrane sztuki) turystyka w moim wydaniu ostatnio ogranicza się do paru dalszych wypadów na sezon więc myślę że dupa mi nie odpadnie na nim, bandit wydaje mi się trochę ociężały, SV jest lekka i poręczna i to mi sie bardzo spodobało w tym motocyklu. Co do pozycji zostaje jeszcze zmiana kierownicy na szeroką ale w sumie nie wiem czy to w jakimś szczególnym stopniu pomaga @nfs: z moim wzrostem to za wysoki jestem co najwyżej na motorynkę pony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.