staszic34521 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam a wiec dwa tygodnie temu wymieniłem 2 świece na nowe po czym tydzień temu nagle zaczął palić na jeden cylinder myślałem ze to gaźnik ale okazało się ze upaliło ten język w świecy postanowiłem włożyć jedna ze starych było dobrze do dziś dałem Kawie w palnik i znów to samo język upalony co to może być nigdy z takim czymś się nie spotkałem.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Czy te świece są zgodne z serwisówką? Bo można spróbować dać zimniejsze. Albo temperatura spalania jest za wysoka - za uboga mieszanka, co może spowodować wypalenie zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszic34521 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Świece są dane według producenta tzn NGK DR8ES a może ktoś zna jakiś warsztat gdzie można podjechać bo gdzie bylem to czas oczekiwania na naprawę sięga nawet miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Sprawdź ustawienie składu mieszanki.Zbyt uboga powoduje wypalenie gniazd i zaworów. Wg. serwisówki dysze ( śrubki) regulacji składu mieszanki zaznaczone na zdjęciu powinny być wykręcone na 1,75 obrotu przy nowych i na 2 przy starszych silnikach. Ustawienie więc dyszy składu mieszanki na wartość mniejszą od 1,75 obrotu może powodować Twój problem. IMHO na Twoim miejscu wkręciłbym dysze gaźnika którego elektrodę świecy upalało do końca licząc obroty i zapisał sobie wartość by można do niej wrócić, a następnie wykręcił na 2 pełne obroty i sprawdził jak zachowa się moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Można sprawdzić, ale śruba składu mieszanki odpowiada za prace do ok. 30% otwarcia przepustnicy. Tu dodatkowo bym sprawdził poziom paliwa w komorze pływakowej, stan głównych dysz paliwa, Czy paliwo bez przeszkód jest podawane do gaźników (stan filtrów paliwa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motopoker Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 serwis motopoker ul. sikorskiego 122 gliwice 698656891 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.