alfa158 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 WitamMój obecny motocykl to Honda CBF 125 przebieg ok 11 tys.km, chłodzona powietrzem, na wtrysku, 2011rok.Problem polega na tym iż po przejechaniu kilku km potrafi zgasnąć jakby prądu brakło. Po czym wrzucam na N zapalam , chodzi idealnie ale jak wbijam bieg w tym momencie gaśnie. Odpalam znów bez problemu wbijam bieg i znów gaśnie. Odczekam kilka minut zapalam daje sporo obrotów jedynka i jedzie. Po kilku km znów gaśnie w czasie jazdy, tzn wyłącza się jak na początku opisywałem i znów to samo.Zdarzyło mi się to już dwukrotnie, czyżby silnik się przegrzewał i się wyłącza,(przy pierwszym takim przypadku przejechałem tylko 2km wiec raczej nie przegrzanie) czy może coś innego. Podpowiedzcie co sprawdzić pierwsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 pierwsza rzecz czujnik bocznej stopki może powodowac gaśniecie - sprawdź (czy jezlei takowy jest) czy się domyka jak nalezy.2ga kwestia to zawory!ich regulacja wymagana jest co 2 500 mil = 4 tys kmponiżej lista "obowiązków"http://cbf125rider.files.wordpress.com/2011/10/cbf125_service_check-list.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa158 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Dziękuje bardzo za szybka odpowiedz. Sprawdze stopkę. co do luzow zaworowych proszę o podanie wartości luzu, lub proszę o serwisowke , nie wiem czy dam rady ale spróbuje ustawić zawory. a może znacie kogoś dobrego w pobliżu Olkusza kto reguluję zawory. Czy cos jeszcze powinienem skontrolować lub wymienić np. świece. Z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Na 90% poluzował się czujnik luzu(jeśli oczywiście jest)miałem to samo w B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa158 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 a gdzie ten czujnik się znajduje , to jest ten od stopki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Tak ten przy bocznej stopce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Na 90% poluzował się czujnik luzu(jeśli oczywiście jest)miałem to samo w B6czujnik luzu czy stopki bo to 2 rozne czujniki Czujnik stopki jest zazwyczaj przykrecony blisko stopki do ramy ( najlepiej zrobić zworke i sprawdzić bez czujnika bo mogł sie rozpaść w środku i raz działa raz nie. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa158 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 chyba znalazłem przyczyne tj. jedna z dwóch spręzyn od stopki była spadnięta i prawdopodobnie podczas jazdy stopka spadała za dużo uruchamiając czujnik. Naprawiłem sprawdze jak przestanie padać, dziekuje za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa158 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 czy możecie napisac mi jakie są szczeliny na zaworach do prawidłowego ustawienia w cbf 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zawór wydechowy: 0.12mm.Zawór ssacy: 0.08mm.ponizej obrazkowo jak to zrobićPamietaj o odpowiednim ustawieniu wału korbowego do regulacji zaworów!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa158 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Dziekuje za super instrukcje, ustawiłem zawory teraz chodzi aksamitnie, myślę że trochę na mocy straciła ale silnik chodzi pięknie. Jeszcze raz dzięki za podpowiedź co prawda miałem na początku problem z ustawieniem wału tj fazy cylindra i ustawiłem nie prawidłowo , po odpaleniu klekotał jak stary czołg ale potem ustawiłem wał odpowiednio, następnie szczeliny wg zaleceń i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa158 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 a jeszcze mam pytanie o zębatke zdawczą . Ile ma zębów ??? 14 . Na niskich biegach ciagnie motorek fajnie a potem już max 100km/h i wyje i mysle ze jak bym dołożył zeow tak na 15 lub 16 to by było szybciej oczywiście kosztem przyspieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.