Casserole Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam. Zamierzam kupić jutro napęd i nie potrafię ustalić zębatek. Wiem, że muszę kupić 108 ogniw, a zębatki jakie? Muszę wymienić przednią i tylną zębatkę razem z łańcuchem, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksaw Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Napęd kompletny się wymienia , przełożenie masz 16/44 zęby i 108 ogniw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casserole Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ksaw kiedy jedziemy na chałupki? Tym razem bez tego wariata Janka Haha.Dwie zębatki czy jedną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DubStrike Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Powinno się wymieniać dwie, bo stare mają zły wpływ na nowy łańcuch. Przykładowe zestawy, nie mówię, że taniej nie znajdziesz:http://allegro.pl/zestaw-napedowy-honda-cbr-600-f4-99-00r-did-jt-i4338828944.htmlhttp://allegro.pl/zestaw-napedowy-honda-cbr-600-f4-p35-did-jt-99-00-i4341973978.htmlhttp://allegro.pl/zestaw-napedowy-honda-cbr-600-f4-99-00-did-sunstar-i4370100003.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksaw Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Jak będzie dobra pogoda , Janka dawno na forum nie widziałem. Co do zębatek to jak Dub pisze obydwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Zerknij do serwisówki na ilośc zebow Obojetnie czy przód czy tył ma to znaczenie przy V-max albo mocyPrzewaznie rożnica jednego zeba na zdawczej to około 3 zębów z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Jak moge coś od siebie dodać, jak masz okazje to wpakuj na tył zebatke 46 zębów, elastyczniej i troszke zwawiej szpej smiga, a spadek v-max generalnie prawie nie zauwzalny o ile w ogóle jakiś istnieje, z reszta F4 i tak dobrze rozpedza sie tylko do 240, a czy pójdzie 260 czy 255 co za różnica tylko w tym wypadku nie zapomnij o łańcuchu 110 ogniw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRR. Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 tak jak pisze koval.. na tyl tez dalem pare zebow wiecej i zbiera sie lepiej a V-max tak jak fabrycznie czyli 260.Łancuch pozostał taki jak ma byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casserole Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Po co mi prędkość 250 km/h? Gdzie niby mam tyle jeździć? 46 zębów zebatka tył i łańcuch 110 ogniw? Z tego co mi wiadomo to f4 ma 108 a f4i ma 110. Mogę włożyć taki który ma 110 ogniw i zebatke 46 zębów i nic się nie stanie? Powiedzcie mi jeszcze co wtedy z przednią zebatką. Ona też musi być inna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Jak kaj, tylko na niemieckich autobahnach Przednia normalna, tył 2 zęby wiecej, a łancuch mi sie wydaje, ze mogłby miec te 110, ale moze i 108 starczy, niech napisze ktos kto aktualnie ma taki zestaw, ja niestety teraz mam 44z i nie wiem na sto pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casserole Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Zamówiłem lancuxh 108 ogniw esjot. Zebatke kupie jutro 16 zębów a tył w takim razie 45 czy zaryzykować i kupić 46? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Troche lipa z tym lancuchem, czabylo kupic D.I.D ZVMX, ten esjot prawdopodobnie bedzie ci sie wyciagal jak guma z majtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casserole Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Nie był drogi. Zobaczę jak szybko się skończy naciąg. Lubię sprawdzać marki bo niekiedy za małe pieniądze można kupić na prawdę dobre rzeczy. Jak się skończy do 5 tys km to wtedy dida kupie. Do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.