ETZ Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Wymieniłem wał w etli i nie mogę teraz ustawić zapłonu,mam tłok 2,5 mm przed GMP i platyny się nie otwierają,brakuje regulacji na płytce nastawczej,co jest?Na poprzednim zajechanym wale dalo się ustawić,czyżby krzywy wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Krzywka nie w tym miejscu - możliwe, że wał złożono niewspółosiowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 krzywka siedzi dobrze bo jest osadzona na klinku,kurde jak wał jest scentrowany to mam po robocie,zas inny wal wkladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Może jest czop obrócony (jak jest taka możliwość konstrukcyjne), albo frez na klina ktoś zaspawał, bo był "rozbity" i wyfrezował nie w tym miejscu. Mialem tak w 125p - jak się zapłon ustawiało na znaki koła pasowego, to rozwijał 60 km/h, dopiero metodą prób i błędów udało się ustawić optymalnie.A dużo obrotu WK Ci brakuje? Może wytnij otwory mocujące płytkę na fasolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 hmm na wale nie widać ze cos było kombinowane,wal jest po regeneracji(niby),ewidentnie cos nie tak z walem bo na starym zapłon ustawiałem elegansio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 W wolnej chwili spojrzę do mojej biblioteczki, może coś znajdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Nic konkretnego nie znalazłem. Nie znam wałów do ETZ, i nie wiem, czy czop wału jest razem z tarczą przeciwwagi, czy jest wprasowywany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 spoko,dzieki za dobre chęci,z tego co patrzałem czop walu jest polaczony razem z tarcza na stałe,w sobote wioze silnik do mechanika niech kombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.