dragon005 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 witam, nie mogę ogarnąć mojego GSR, motocykl pali i jeździ ale tylko w systemie awaryjnym, na postoju wkręca się do końca ale podczas jazdy tylko do 4000 obr/min, jeśli na chwile jakimś cudem po odpaleniu nie pali się czerwona kontrolka FI to moto podczas jezdy normalnie kręci się do końca ale jak po kilku km znów zapali się FI to znów idzię w awaryjnym. Po podłączeniu wyświetla błąd c28- wtórny zawór przepustnicy (STVA). Czytałem forum GSR i inne i dużo ludzi miało problem z kontrolką FI ale nic przydatnego dla mnie tam nie znalazłem, ustawaiłem czujnik położenia przepustnicy, sprawdzałem klapke w wydechu, oczywiscie kable i kostki wszystko dobrze podłączone. Jakieś pomysły??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATORJest to czujnik z prawej strony gardzieli najwieksza kwadratowa kostka z kilkoma przewodami,zdemontuj ją na wylaczonym zaplonie i mając w rece sprawdź czy pracuje jak nalezy.Po przekreceniu kluczyka z pozycji pol otwartej powinien w pelni zamknac nastepnie otworzyc i wrocic do pozycji pol otwartej.Jesli nie dziala trzeba sprawdzic przewody rozowy i szary podac + i - na przemian przy czujniku jesli sie nie otwiera lub otwiera sie tylko w jedna strone nalezy wymienic czujnik Czy kreska przy C28 jest na środku czy ponizej/powyżej? sprawdź sobie także przykręcenie przewodów na akumulatorze.Wszystkie gixy maja dokładnie te same jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon005 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dzięki bardzo sprawdze co napisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon005 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 hejo, temat narazie dalej otwarty bo moto dalej chodzi w awaryjnym, wymienił czujnik położenia przepustnicy i zero różnicy, dalej to samo, exupa niby tam niemam, już się męczylismy z tym moto z całym sztabem ogarniętych motocyklistów ale ostatecznie motor został w garażu a ja poszedłem pojeździć na plecaka dziś oddałem go do elektronika niby najlepszego w okolicy więc dam znać o efektach lub ich braku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon005 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 GSR znów żyje elektronik się spisał, problemem byl elektroniczny silniczek krokowy (duża kostka obok czujnika położenia przepustnicy), a też go wymieniłem razem z czujnikiem położenia przepustnicy ale kupiłem używany i widocznie również zepsuty koszt naprawy 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wojtczak Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 GSR znów żyje elektronik się spisał, problemem byl elektroniczny silniczek krokowy (duża kostka obok czujnika położenia przepustnicy), a też go wymieniłem razem z czujnikiem położenia przepustnicy ale kupiłem używany i widocznie również zepsuty koszt naprawy 150złdopiero wtorek, gdzie tam do soboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.