Rudaa Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Hej, mam do Was pytanie i prośbę za razem. Otóż planuję w najbliższym czasie zakup nowego motocykla (2006/7 R6, 2006/7/8 GSX-R 600, 2008 CBR 600 RR). Duże znaczenie ma dla mnie jednak wysokość motocykla, ponieważ najwyraźniej nie stałam w kolejce po wzrost W związku z tym chciałam zapytać czy ktoś z Was, będący w posiadaniu któregoś z powyższych modeli byłby w stanie pozwolić mi przymierzyć się do swojego motocykla, żeby mieć jasność w który model celować. Bez żadnych odpalań silników, przejażdżek itp. Zdaję sobię sprawę, że to Wasze cudeńka i na pewno nie każdemu pasuje, że jakaś obca osoba je dosiądzie, choćby na 30 sekund, dlatego nie oczekuję grona osób chętnych, ale mimo wszystko nie zaszkodzi zapytać. Odrazu mówię, że zdaję sobie sprawę z istnienia zestawów obniżających itp, jednakże po pierwsze - wolałabym nie ingerować w zawieszenie motocykla, a po drugie - każdy centymetr się liczy. Gdyby ktoś z Was był tak miły i pomógł mi w tej sprawie, proszę o kontakt na priv lub w temacie. Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 przejedz sie w czwartek na Chudów i może upolujesz chętnego a na razie moge podpowiedzieć http://cycle-ergo.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Też jest jakieś wyjście Cycle-ergo już na początku sprawdzałam. Niestety mało adekwatne do stanu faktycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Niestety mało adekwatne do stanu faktycznego Czy ja wiem kwestia odpowiedniego ustawienia i pomiarów, ale raczej działa prawidłowo. Owszem wyznacznikiem być nie może ale na tyle na ile zaocznie można się dopasować do moto. Weź też pod uwagę że nawet jak siądziesz na moto to to będzie inna pozycja niż podczas jazdy. Niestety czasem dopiero po parudziesięciu km człowiek może stwierdzić czy moto mu leży i nie męczy czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jasne, zdaję sobie sprawę, że tak często się zdarza. Pomiary mogą być prawidłowe, ale przedstawiona zostaje typowa sylwetka i czasami nie da się odzwierciedlić dokładnych wymiarów, nawet mając do wyboru kilka ustawień. Mimo wszystko stronka jest dość fajna, dla osób, które kompletnie nie mają gdzie się przymierzyć. Pozycja podczas jazdy to jedno, myślę, że w moim wypadku przesiadając się z nakeda to kwestia przyzwyczajenia. Równie ważne jest, żeby czuć się pewnie trzymając stopy na ziemi, a chyba jednak najlepiej jest to sprawdzić na żywo w miarę możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinka Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Hejka, w gsx-r 600 k 6-8 siedzenie masz na wysokości 810 mm, śmiało możesz go obniżać (z każdych tych modeli jest to możliwe). Ja mam akurat gsx-r 600 k3 i jest na wysokości niewiele wyższej bo na 830 mm. Jeśli chcesz możesz śmiało wpaść i się przymierzyć nie wiem jakiego wzrostu jesteś ale osoba o wzroście 172 cm bez problemu sięga nogami do podłoża. Osoba o wysokości 164 cm ma problemy by stać na całych stopach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 R6 jest najniższa od 2003 do 2006.Od 2006 te którymi jechałem były wyższe.Może nastawy zawieszenia coś zmienia ale bardzo wątpię.Najpierw przymiarka a potem musisz sobie pojeździć ponieważ możesz się unieszczęśliwić nowym zakupem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 A dlaczego bierzesz pod uwagę tylko ścigi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mysart Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Siema, jeżeli nadal szukasz sprzętu do przymiarki to zapraszam,R6 z 2006 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 R6 od 2006 ma siodło na wysokości 850mm. Sam nie należę do wyrośniętych (170cm może nawet nie całe) ale spokojnie daję radę dostać nogami do ziemi może nie całą stopą ale akurat mnie to nie przeszkadza- kwestia przyzwyczajenia. Znajomy mojego wzrostu spuścił swoja R6 (2010) z przodu na lagach i z tyłu skręcając tylną sprężynę ale nie wiem jak się to zachowuje podczas jazdy. Jeśli go spotkam w weekend na "patelniach" to zapytam i na pewno opiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Dziękuję za odpowiedzi. A dlaczego bierzesz pod uwagę tylko ścigi?Były nakedy, czas na zmiany, pojawiła się koncepcja na ścigi. Siema, jeżeli nadal szukasz sprzętu do przymiarki to zapraszam,R6 z 2006 roku Bardzo Ci dziękuję, za propozycję, jednak udało mi się już przysiąść właśnie do takiej R6. Wygodna pozycja, dosięgam nogami do ziemi z tym, że przymierzałam się w trampkach, więc w butach motocyklowych będzie jeszcze z 1 cm ekstra R6 od 2006 ma siodło na wysokości 850mm. Sam nie należę do wyrośniętych (170cm może nawet nie całe) ale spokojnie daję radę dostać nogami do ziemi może nie całą stopą ale akurat mnie to nie przeszkadza- kwestia przyzwyczajenia. Znajomy mojego wzrostu spuścił swoja R6 (2010) z przodu na lagach i z tyłu skręcając tylną sprężynę ale nie wiem jak się to zachowuje podczas jazdy. Jeśli go spotkam w weekend na "patelniach" to zapytam i na pewno opiszę.Super, w takim razie będę czekać na opinię z autopsji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinka Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 A dlaczego bierzesz pod uwagę tylko ścigi? Maru bo wbrew opinia sa to swietne motocykle do podrozy ja w tym roku zrobilam trase 1700 km w kasku i jestem mega zadowolona. Poza tym one maja cos w sobie taki pazur i daja dreszczyk emocji w miescie nie poskaczesz sobie swobodnie pomiedzy autkami chopperem lub duzym turystykiem a scigiem jest to mozliwe jak ci sie znudzi normalnie zawsze idzie przerobic w stunt psiaczka i sie bawic popatrz na Joonan Vatanen'a - chopaczek jest boooski a jego gsx-r bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acik86 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Jak najbardziej mogę udostępnić Ci przymiarkę do mojej Yamahy R6 z 2007r. Sprzęt obecnie stoi w dzielnicy Murcki, więc jak co to pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Jak najbardziej mogę udostępnić Ci przymiarkę do mojej Yamahy R6 z 2007r. Sprzęt obecnie stoi w dzielnicy Murcki, więc jak co to pisz.Hej, bardzo dziękuję, ale jak już pisałam wcześniej, zdążyłam się już przymierzyć do Yamahy. Ale miło mi, że zaproponowałeś pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acik86 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Dopiero potem doczytałem Powodzenia w poszukiwaniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omax Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 R6 od 2006 ma siodło na wysokości 850mm. Sam nie należę do wyrośniętych (170cm może nawet nie całe) ale spokojnie daję radę dostać nogami do ziemi może nie całą stopą ale akurat mnie to nie przeszkadza- kwestia przyzwyczajenia. Znajomy mojego wzrostu spuścił swoja R6 (2010) z przodu na lagach i z tyłu skręcając tylną sprężynę ale nie wiem jak się to zachowuje podczas jazdy. Jeśli go spotkam w weekend na "patelniach" to zapytam i na pewno opiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 a ile cm znajomy opscil na lagach ? jedyne co mozesz zrobic to zamowic specialne nizsze siedzenie, tak ma znajoma w fazerce. sam smigam na r6 i jest za mala dla mnie (191cm wzrostu) a jest najmniejsza z tych co dosiadalem.Powodzenia!Nie wiem ile spuścił bo nie wchodziłem w szczegóły. wiem że są specjalne zestawy do opuszczania moto, też mu tak powiedziałem, na to odpowiedział ze spuścił "troche" lagi w półkach i skręcił tylną sprężynę... Co do siedzenia w r6 nie słyszałem zeby byly jakies akcesoryjne. Seryjne siodło i tak jużś jest mega cienkie. Sam sie przymierzam do R6 ale nie starszej niż 2008 lecz nie zamierzam kombinować przy zawieszeniu. Na seryjnym ustawieniu dostaję do ziemi więc nie widzę potrzeby opuszczania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Dziękuję za odpowiedzi. Były nakedy, czas na zmiany, pojawiła się koncepcja na ścigi. Bardzo Ci dziękuję, za propozycję, jednak udało mi się już przysiąść właśnie do takiej R6. Wygodna pozycja, dosięgam nogami do ziemi z tym, że przymierzałam się w trampkach, więc w butach motocyklowych będzie jeszcze z 1 cm ekstra Super, w takim razie będę czekać na opinię z autopsji. Dziękuję za odpowiedzi. Były nakedy, czas na zmiany, pojawiła się koncepcja na ścigi. Bardzo Ci dziękuję, za propozycję, jednak udało mi się już przysiąść właśnie do takiej R6. Wygodna pozycja, dosięgam nogami do ziemi z tym, że przymierzałam się w trampkach, więc w butach motocyklowych będzie jeszcze z 1 cm ekstra Super, w takim razie będę czekać na opinię z autopsji.Hej. Właśnie wróciłem z Obidowej;) Jak obiecałem wypytałem znajomego o temat tego obniżenia R6 domowym sposobem. Przód spuścił na pułkach 2 cm tylną sprężynę skręcił. W jeździe (z jego sprawozdania) Tył sztywny, twardy z przodem ok tylko podobno shimmy łatwiej teraz łapie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Dzięki za informację Twarde zawieszenie to pół biedy w porównaniu z shimmy. Będę się zastanawiać co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Dzięki za informację Twarde zawieszenie to pół biedy w porównaniu z shimmy. Będę się zastanawiać co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 W takim razie zwracam honor. Tak czy inaczej te skutki uboczne mogą być naprawdę uciążliwe w mniejszym czy większym stopniu. Warto się w tym momencie zastanowić czy bawić się w ogóle w jakiekolwiek obniżanie a nie kupić wyższych butów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 W takim razie zwracam honor. Tak czy inaczej te skutki uboczne mogą być naprawdę uciążliwe w mniejszym czy większym stopniu. Warto się w tym momencie zastanowić czy bawić się w ogóle w jakiekolwiek obniżanie a nie kupić wyższych butów... Albo zakupić model R6 z poprzedniej generacji. Jest niższy i o wiele wygodniejszy, tyle że to nie jest już ten piękny wygląd co obecna generacja;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Aktualna linia R6 / R1 jest moim zdaniem bliska perfekcji w kwestii wyglądu, ale to oczywiście rzecz gustu Wszystko wyjdzie w praniu. To pewnie będzie też sprawa wyczucia nowego sprzętu i przyzwyczajenia się. Co nie zmienia faktu, że trzeba wybrać model z rozwagą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Aktualna linia R6 / R1 jest moim zdaniem bliska perfekcji w kwestii wyglądu, ale to oczywiście rzecz gustu Wszystko wyjdzie w praniu. To pewnie będzie też sprawa wyczucia nowego sprzętu i przyzwyczajenia się. Co nie zmienia faktu, że trzeba wybrać model z rozwagą.Obecna generacja R6 prowadzi się bajkowo. Miałem okazję nią pojeździć Rozważałem zakup nowej CBR 600rr ale jednak pozostanę wierny Yamasze z prostego powodu- zakochałem się Uważaj na modele 06 i 07 podobno silniki z tych roczników miały jakaś fabryczna usterkę (coś z korbami). od 2008 Yamaha poprawiła silnik i z tego co mówił mój znajomy mechanik, który zęby na Yamahach zjadł owe usterki już nie występowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudaa Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 A widzisz, o tym nie słyszałam Zwrócę na to uwagę i doczytam coś na ten temat. CBRki też świetnie wyglądają obecnie. Aczkolwiek nie wiem czy widziałeś model 2013? Tutaj moim zdaniem przesadzili, jakoś do mnie nie trafia ta linia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.