mbobby Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Cześć, Jestem nowy. To mój pierwszy motor. Jeżdżę na nim ostrożnie - nie przekraczam 3 biegu. Jest wspaniały, chociaż przysparza ponoć problemy. Ja też mam z nim problem. Motor ma nierówne obroty i nie pali od kopa. Po dłuższym postoju - 7 dni - trzeba długo długo kręcić, żeby odpalił. Ma małą dziurę w gazie. Gaźnik przeczyszczony. Czy wystarczy regulacja, czy istnieje podejrzenie poważnej wymiany? Poza tym jeździ wzorowo. Proszę o pomoc, dopiero to wszystko ogarniam. Pozdrawiam all. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Nie wiem, nie znam więc nie chcę się wymądrzać ale jeśli moto stało jakiś czas to zaczął bym od dokładnego wyczyszczenia wszystkich styków w instalacji el. oraz od wyczyszczenia gaźników i dopiero potem przystąpił do ew. regulacji. Czytałem o problemach z prądnicą występujących w tym modelu więc przyjrzyj się jej dokładniej. Często występującą wadą są również wypalające się zawory i problemy ze smarowaniem silnika z powodu zapychającego się smoka który należy czyścić co jakiś czas. Istnieje w necie forum tematyczne tego modelu więc inni użytkownicy będą z pewnością mogli Ci coś więcej doradzić.Noo chyba że forumowy fachowiec Danvield zechce się wypowiedzieć... p.s Kolego powinieneś temat umieścić w dziale PROBLEMY TECHNICZNE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 mysle ze trzebaby sprawdzic kompleksowo, moga to byc gaźniki, może nieszczelnośc. przewody WN, swiece etc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbobby Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Problem rozwiązany. Co wykonałem, zanim problem został rozwiązany: - odrdzewiłem zbiornik paliwa- regeneracja zaworku paliwa- wymiana aku na nowiutki dobrej firmy- wymiana świec NGK zwykłych na irydowe DENSO (prawdopodobnie to rozwiązało problem) Jestem po pierwszej przejażdżce w tym sezonie i jestem zachwycony tym, jak śmiga teraz.Motocykl pali na pyknięcie w dowolnych warunkach. Ma nierówne obroty, ale to już inna przypadłość - występowała ona tak samo przed tymi zabiegami. Czyżby regulacja gaźników? Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.