qazu Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 WitamZastanawiam się nad zakupem motocykla na przyszły sezon, wybór padł na R1 lub GSXR 1000 lub KTM RC8.Interesują mnie opinie ludzi którzy są w posiadaniu tych motocykli jak i tych którzy mieli okazję z nich korzystać.R1 interesuje mnie z rocznika 2007/2008GSXR 1000 z 2008/2009KTM RC8 z 2008 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mighty Eagle Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 a co chcesz wiedzieć? Każdy będzie chwalił swoje więc obiektywnych opini nie znajdziesz. Najlepiej się przejechać na każdym z nich i wtedy będziesz wiedział a którym się najlepiej czujesz i jaka charakterystyka silnika odpowiada Twoim upodobaniom i stylowi jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jak dla mnie Suzuki najbardziej trwałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Nie zawsze chwalą, R1 ma troche negatywnych opinii zwłaszcza za słaby dół i silnik. Powinno się też przydać to - opinie nt. R1, Opinie nt. gixxera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 ktm odpada chyba ze stac Cie na szukanie Dobrej 98 oktanowej benzyny;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Latam na R1 z 2008r od nowości i jak na razie nie miałem z nią żadnych problemów.Nawet skrzynia biegów sprawuje się doskonale bo podobno w tych modelach już je usprawniono.Wykożystana rzędówka jest ostatnią generacją ,,normalnych'' silników, kolejne modele mają już wał krzyżowy.Silniczek jest o ile się nie mylę najmocniejszy z wszystkich modeli R1 (189 KM).Co do słabego dołu to żeczywiście dławi się do 2k obr ale zawsze można ruszać w razie potrzeby z trochę podkręconych obrotów. Jest to kwestia przyzwyczajenia i w przypadku normalnej jazdy jest nawet przydatna w czasie ruszania na skrzyżowaniu spod świateł aby w chwili zapomnienia nie wystrzelić jak z procy .Odpada za to problem trafienia ,,pomiędzy zapłon'' i zgaśnięcia silnika przy ruszaniu z niskich obortów jaki zdarza się w nowszych modelach.Moto posiada DLA MNIE ważną zaletę jaką jest brak wynalazków typu ABS, mapy zapłonu i inne cuda.Nikomu niczego nie polecam dla tego nie zachęcę też do zakupu takiego właśnie motonga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.