Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

brak iskry/ Stacyjka GPZ 97r. /przeróbka stacyjki z GPZ 91r.


sajmi89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) mam problem z brakiem iskry w moim GPZ z 97roku i postaram się go szczegółowo opisać: 
zaczęło się w sumie od uszkodzenia stacyjki i podłączając jak na schemacie to nie mam iskry :( potrzebuje najlepiej sposób aby odpalić ten motor bez stacyjki - tylko łącząc kable w odpowiedni sposób ze sobą ( jeżeli to możliwe?) powinien na brązowym przewodzie być opornik, w sieci wiele osób mówiło, że na szarym, na schemacie mam, że na brązowym i zgłupiałem :D 
Moduły zapłonowe mam 4 szt. i na każdym nie działa więc to nie to, cewki mają poprawne pomiary, rozrusznik kręci, martwi mnie to, że akuś w stanie spoczynku ma 11.69 V, przy kręceniu spada do 8-9V ale kręci normalnie dosyć szybko i bez oporów, czy w takim wypadku by zanikała iskra ? 

Najbardziej to liczyłbym na pomoc osoby która jest także z okolic Sosnowca, Mysłowic i metodą prób i błędów i pomiarów odpowiednio oba motory porównać aby mój zaczął gadać :)

 

mam pytanie do doświadczonych osób w jaki sposób działa puszka bezpieczników w GPZ a dokładniej bezpiecznik 30 i 10A od zapłonu - pytam bo mam wrażenie, że u mnie jest "w powietrzu" nie dotykają one żadnego elementu po rozebraniu wewnątrz ...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.