Grzesiek Oo Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 1.Jak w temacie, gdy motocykl sie nagrzewal,zaczynal kapac plyn chlodniczy, na poczatku myslalem,ze trzeba gumowy przewod tylko poprawic,bo wygladalo to,ze wlasnie z niego leci,jednak dzisiaj po wiekszych ogledzinach,probojac poprawic zacisk gumowego przewodu,przewod zostal w rece..okazalo sie,ze nie leci to z przewodu,tylko naderwana byla koncowka na ktora on nachodzi,teraz mam dziure i nie mam jak do tego zamocowac gumowego przewodu,ponizej zdjecia,w czym dokladnie jest problem,zastanawiam sie,jak sobie z tym fantem poradzic,nagwintowac,i wlozyc jakas srube pusta w srodku + zalac jakims silikonem 650* czy moze ktos juz mial taki problem.?2.po sciagnieciu owiewki,trafilem na maly fant,mianowicie 2 gumowe przewody luzem.. jeden z nich prowadzi do zborniczka wyrownawczego plynu chlodzacego, z drugiej strony byl mokry,wiec prawdopodobnie musial z czegos zejsc,ktors moze wie,gdzie on powinien dokladnie byc? drugi przewod caly suchy,grubszy od tego ze zbiorniczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy005 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 jeden przelewowy z baku drugi z zbiorniczka wyrównawczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Oo Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 No to napisalem,ze ten po lewej stronie (cienszy) jeden jego koniec jest w zbiorniczku wyrownawczym,a drugi jego koniec dynda sobie jak na fotce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy005 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 no bo ma dyndac tylko ze jest zle poprowadzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 pierdoły - dynda to po weselu jak panny okazaly sie brzydkie.kolego urwał Ci się króciec z kielicha wlewu płynu do chłodnicy (przewód ten prowadzi do zbiorniczka wyrównawczego, sposób na naprawe wg mnie byłby taki zeby sprobowac nawierc w kielichu w miejscu urwania delikatnie wiekszy otwór i to co Ci sie urwało minimalnie stocz w miejscu urwania tak aby elementy były maxymalnie pasowne i nie wchodziły przy temperaturze otoczenia. Wtedy podgrzej lut lampa kielich a urwany element ozięb np dezodorantem i włóz na wcisk oba elementy, jak temperatura sie zrówna i dopasowałes je dobrze to pozostaną szczelne. niestety ale nie zespawasz tego bo element jest zbyt cienki i wypaliłoby dziury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Oo Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 1.Myslalem,o silikonie wysokotemperaturowym , myslicie,ze zda egzamin? 2. Co do tych dwoch przewodow gumowych,na forum cbr dowiedzialem sie,ze one tak maja byc luzne,jeden z nich jest od baku,nie wiem czy to jakis odpowietrznik czy cos,a drugi idzie ze zborniczka wyrownawczego plynu chlodniczego,tez cos jakby odpowietrznik, sam nie wiem, czekam na dalsze odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Tymi wiszacymi sie nie przejmuj zajmij się tym urwanym bo bez niego przy zbyt nagrzanym silniku wywali Ci płyn na zewnątrz zamiastdo zbiorniczka wyrównawczego i po wystygnięciu zrobi sie niedobór:)1szy przewód odprowadza rozlane paliwo z pod korka na rynnience odprowadzajacej.2gi przewód odprowadza nadmiar płynu chłodzacego ze zbiorniczka wyrównawczego.Silikonem w tym wypadku możesz sobie biust powiekszyc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syku Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Ja bym pofatygował się do najbliższego punktu naprawy chłodnic samochodowych.Lutują zarówno aluminiowe jak i miedziane/mosiężne/. Klejenie, silikony Ci się nie sprawdzą (klej nie wytrzyma wstrząsów, a silikon by uszczelnił gdyby było jak skręcić) Oczywiście można próbować - jeśli otwór nie jest zbyt duży to są tzw nitonakrętki (w google - opcja grafika wpisz: nitonakrętki lub nitonakrętka )do tego można wstawić nagwintowany pręt z otworem i go skontrować nakrętką - ale ja bym brał to pod uwagę jako ostateczność (już po wizycie w punkcie naprawy chłodnic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 spróbuj tutaj http://www.auto-noczynski.pl/index.html z tego co wiem bardzo dobry fachowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 http://www.chlodnice.gliwice.pl/kontakt.html Mój ojciec jeszcze tam dorabiał chłodnice po wojnie do studebakerów Mnie zrobili w 1996 do Sierry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy005 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 najpierw piszesz : pierdoły - dynda to po weselu jak panny okazaly sie brzydkie. Tymi wiszacymi sie nie przejmuj zajmij się tym urwanym bo bez niego przy zbyt nagrzanym silniku wywali Ci płyn na zewnątrz zamiastdo zbiorniczka wyrównawczego i po wystygnięciu zrobi sie niedobór:)1szy przewód odprowadza rozlane paliwo z pod korka na rynnience odprowadzajacej.2gi przewód odprowadza nadmiar płynu chłodzacego ze zbiorniczka wyrównawczego.Silikonem w tym wypadku możesz sobie biust powiekszyc;) a potem nimi sie nie przejmuj więc sie zdecyduj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Czytaj ze zrozumieniem, napisałem że przewody które sobie dyndajasa odprowadzającymi i nie nalezy ich łaczyc z problematymką tematu czyli urwanym króccemz kielicha chłodnicy odprowadzającego nadmiar płynu chłodzacego do zbiorniczka wyrównawczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Oo Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Krociec ogarniety,zostal przyspawany,zrobilem probe z klejem distal,klej schnol 3dni,niestety,puscilo po 15km..Moglem odrazu isc na to spawanie,no ale,czlowiek uczy sie na bledach,ale tak czy owak,klej jest bardzo dobry i naprawde mocny. Swoja droga, polecam:Autotechn. Spawanie aluminium41-500 Chorzów , Pokoju 18 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.