RadekCBR Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam, znajomy chce kupić dla siebie GS500 więc proszę Was drodzy forumowicze o opinię na temat sprzęta, wydaje się zadbany i dofinansowany. Zmartwiło mnie gdy sprawdziłem malowania GSów i wyszło, że takie malowanie miał GS z 2004r. Co o nim sądzicie? Proszę o poradę w imieniu mojego znajomego http://allegro.pl/show_item.php?item=3303948178 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Moto jeździ ok pół roku a auto cały rok.To sobie jego rocznik podziel na pół jak tak bardzo c zależy na roku.Jak lata turystycznie to przebieg możesz cofnąć o pół bo na trasie przy stałym obciążeniu się prawie nie zużywa.Najgorzej kupić moto ładowane w mieście albo na torze.Jednak po torze raczej nie latał bo ma kufer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Motocykl z 2004r. Za granicą liczy się pierwsza rejestracja, nie rok produkcji.Proponuję sprawdzić motorek w jakimś okolicznym serwisie, sprawdzić geometrię ramy...Ewidentne usterki wyjdą w pare chwil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekCBR Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Wiem MisterTwister, że jesteś obeznany ale mam pytanie może błache, ale myślę, że na miarę mnie początkującego, nieznającego się motocyklisty ;P Zwykłe puszczenie kiery nie wystarczy do sprawdzić bez konieczności serwisu czy moto jest proste? Nie krzycz za moją niewiedzę ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Wiem MisterTwister, że jesteś obeznany ale mam pytanie może błache, ale myślę, że na miarę mnie początkującego, nieznającego się motocyklisty ;P Zwykłe puszczenie kiery nie wystarczy do sprawdzić bez konieczności serwisu czy moto jest proste? Nie krzycz za moją niewiedzę ;pA kto tu mówi o sprawdzeniu poprzez jazdę z puszczoną kierownicą?Dobre warsztaty dysponują urządzeniami do pomiaru geometrii ramy. Sprawdzą Ci, czy masz lagi proste, czy nie zaliczył dzwona, czy nie był po szlifie, czy ma oryginalny lakier i czy osprzęt jest oryginalny... Laik tego nie wychwyci, albo jeśli już to w małym zakresie.Gwoli wyjasnienia - ja nie jestem żadnym specem - podobnie jak wielu, oddaję sprzęty do dobrych serwisów Po prostu, jak wybierasz się na oględziny sprzętu i o ile nie masz kogoś obeznanego w sprawach motocyklowych, kto pomógł by Ci w jego ocenie, to warto zorientować się jakie w tamtej okolicy są dobre warsztaty, by w razie czego skorzystać z ich pomocy. Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.