Jakubov Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jeżeli mieliście przyjemność (albo i nieprzyjemność) pośmigać motórkami typu NSR, czy RS 125 - prosiłbym o opinie. Głównie rozglądam się za w miarę tanim sprzętem (około 4000) i nie do końca wiem co byłoby dobre Najbardziej zaciekawiły mnie właśnie w/w NSR i RS. Tak więc jak już wspominałem, kto miał styczność - proszę piszcie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivo Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Ja mialem aprilie gs 125 przez 2 lata. Moto bardzo fajne przy dobrej kondycji silnika spalanie przy dojerzdzaniu do szkoly to ok 4 litry, najwiecej spaliła mi na kubalonce to wziela 6 litrow, ale to byla jazda bardzo niekorzystna . Mało awwaryjne jedynie trzeba zadbac zeby dozownik nie był zapchany brudem. Osiagi tez dobre jak na ta pojemnosc ale duzo zalezy od stanu silnika. Do 4k kupisz fajna w starej budzie. Przy zakupie sprawdz kompresjie i dowiedz sie ile km jest zrobione na tłoku bo przy 15 tysiacach trzeba zmienic tłok a przy 30 tysiacach korbe i łozyska wału a najlepiej zeby cylinder byl na nicailu a nie na tulei. Jak bys jeszcze cos chcial wiedzic to pisz postaram sie odpowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmans15 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Miałem NSR-ke i osobiście bardzo ją sobie chwaliłem, wygodna pozycja dla kierującego, pasażer troszkę gorzej ale do przeżycia. Spalanie od 4-7 litrów, w zależności od stylu jazdy, przy mocnym użytkowaniu manetki potrafiła wziąć jeszcze więcej-minus dwusuwów. Co do wymian części to jak jak napisał Holew o GS 125. Moja miała przejechane 36 tys. km w momencie kupna i coś ponad 44 tys w momencie sprzedaży, więc nie sugeruj się przebiegami tylko jak był motor serwisowany, i kiedy były ostatni serwis. Nsrk-a ma słaby dół i mocną górę, budzi się do życia od 8 tys obrotów, odblokowana kręci się do końca obrotomierza. Miałem jeszcze okazję jeździć TZR 125, również całkiem przyjemny motocykl, troszkę mocniejszy (wersja Belgrada bodajże), ale spalanie bardziej oscylowało w granicach 5-8 litrów, bardziej wymagająca, NSR wybaczała więcej. Kolejno to CBR 125R to już trochę jak rower z silnikiem, przynajmniej tak się na tym czułem, za to spalanie już maks 4 litry jedyny plus tego motocykla jaki dostrzegłem. Ostatnio miałem okazję pojeździć nową Yamaha R125 i ten motocykl jest genialny, jedyny minus to troszkę słaby silnik (czterosuw jak CBR), plus to oczywiście niskie spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakubov Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Dobra allegro 24/7 znalazłem całkiem ładną nsr w przystępnej cenie. Chyba pojadę zobaczyć co i jak UWAGA UWAGA ! Na co uważać przy zakupie NSR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmans15 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Podeslij link jesli masz to obejrze. Pierwsza rzecz to kiedy byl robiony remont silnika (wymiana tłoka itd),jesli jest odblokowany to po rozgrzaniu powinien krecic do koncaobrotomierza, amortyzator powinien byc twardy i rowno tlumic, zdarzylo mi sie ze w jednej odbijal jak proca, sprawdz czy czasem nie jest ustawiony na maksa. A reszta to jak zwykle stan klockow tarcz, czy owiewki dobrze pasuja, czy lagi sa ok i nie ciekna. Jesli wlasciciel ma jakies czesci czy plyny eskploatacyjne to tez zobacz co bylo lane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakubov Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Podeslij link jesli masz to obejrze. Pierwsza rzecz to kiedy byl robiony remont silnika (wymiana tłoka itd),jesli jest odblokowany to po rozgrzaniu powinien krecic do koncaobrotomierza, amortyzator powinien byc twardy i rowno tlumic, zdarzylo mi sie ze w jednej odbijal jak proca, sprawdz czy czasem nie jest ustawiony na maksa. A reszta to jak zwykle stan klockow tarcz, czy owiewki dobrze pasuja, czy lagi sa ok i nie ciekna. Jesli wlasciciel ma jakies czesci czy plyny eskploatacyjne to tez zobacz co bylo lane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.