Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Dziwne stuki sv 650s podczas przyspieszania


daro16v 1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Jestem na etapie zakupu sv 650s z 99 r

Wrocilem z ogledzin.Ogolnie jestem zdecydowany na moto.

Zaniepokoila mnie nastepujaca rzecz.Sprzedajacy mnie zapewnia ze w sv-to norma.Nie mam prawa przypuszczac ze mnie klamnie bo jest bardzo wiarygodny i zyczliwy,ale jak wiadomo ostroznosci nigdy nie za wiele.Sprawa wyglada tak:

Podczas przyspieszania na wysokich biegach..4-5-6 przy niskich szybkosciach ok 50 km/h moze nawet nizej..40...z silnika badz napedu wydobywa sie dziwny stuk i szarpanie motorem..wiem ze silnik jest przeciazony ale czy to norma zeby byly takie trzaski z okolic silnika?Moze ktos kto jezdzi w okolicach wodzislawia sv na gazniku jest w stanie mi zrobic krotka przejazdzke chocby na miejscu pasazera-zeby miec do porownania czy to norma czy w jedna w tym moto jest cos nie halo..prosze o konstruktywne podpowiedzi i dziekuje za wyrozumialosc jako nowicjuszowi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisalem to moje pierwsze moto,dlatego pytam tutaj bardziej doswiadczonych zeby sie upewnic ze zakup tego motocykla to nie bedzie wtopa i nie zacznie sie od remontu silnika .Szczegolnie ze jestem zdecydowany i jutro mam jechac po moto.

Jak jestes zdecydowany to wez kogos z wiekszym doswiadczeniem, bedzie mniejsze ryzyko wtopy.

Jak nie masz znajomego to podjedz do jakiegos serwisu i zagadaj z mechanikiem, moze pojedzie z Toba na ogledziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik SV jak wiesz to 2 cylindry w układzie V,charakteryzują się tym że sam silnik jest przez to głośny i wydaje się czasem że zaraz się rozpadnie.

To o czym piszesz czyli przyspieszanie z 50 na takich biegach można porównać do ruszania autem z piątki. Silnik ten bardzo niefajnie się czuje przy obrotach poniżej 2,5 tyś, poza biegami 1 i 2.

A to że szarpie - nie wiem o jakim typie szarpania piszesz ale poraz kolejny podkreślić trzeba że jest to układ V nie rząd, większy moment i o szarpnięcia i ogólnie nerwowe zachowanie nie trudno tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym zauwazyc, ze jesli nie odpowiada ci taka charakterystyka silnika, to nie powinienes kupowac tego motocykla. Nie kazdy lubi jezdzic Vkami, bo sa bardziej nerwowe i lubia szarpac przy niskich predkosciach i obrotach. Ogolnie tam gdzie rzedowka łagodnie ciagnie przy niskiej predkosci na zbyt wysokim biegu, to Vka zacznie szarpac i potrzebna bedzie redukcja lub półsprzegło. Faktem jest ze jezeli to twoj pierwszy motocykl, to nie masz porownania miedzy V a rzedówką a roznica jest naprawde duza. Ja osobiscie preferuje V, bo daje mi wieksza frajde z jazdy po drogach, ale np na torach uzywam rzedowki,

Mysle ze zanim podejmiesz decyzje o kupnie powinienes przejechac sie rowniez innym motocyklem, co da ci rozeznanie w kulturze pracy miedzy tymi silnikami. Masz tez dwucylindrowce w rzedzie typu ER6, tez dobry motocykl na pierwsze moto, tylko hamulce trzeba poprawic, lepsze klocki i przewody w oplocie znacznie poprawiaja sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.